ביחסים טובים עם גרשון - אורי אלון (צילום: ניר קידר)
ביחסים טובים עם גרשון - אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אורי אלון לרדיו ירושלים: "הייתי רוצה לעזור"

האם יכול לקרות נס כזה?

פורסם בתאריך: 26.5.17 19:27

היום בצהריים נכנס לרשימת שמות המועמדים להציל את הפועל כדורגל, לא אחר מאשר אורי אלון, הבעלים של הפועל בכדורסל, שנשמע כאילו מתקשה לעמוד מנגד, כשהוא מבין ושומע לאן הידרדרה הקבוצה. אלון עלה לשידור ב"רדיו ירושלים", לדבר בענייני הכדורסל, אבל שאל לפתע, "מה קורה בכדורגל? מה זה? ליגה שלישית? לא מתאים. המקום של הפועל ירושלים בכדורגל זה בליגת העל.

"אני כילד הייתי אוהד", המשיך אלון, "אבא שלי היה אוהד של הקבוצה הזאת, ואני לא אוהב איך שזה נראה. מאוד הייתי רוצה לראות את הפועל ירושלים בכדורגל בליגת העל. אני לא חושב שהפועל נופלת ממה שיש לב"ש, או למכבי ת"א. כמו שאנחנו עשינו בכדורסל, אפשר לעשות גם בכדורגל, זה משהו לחשוב עליו.

"הפועל ירושלים בליגה שלישית, לא יכול להיות כזה דבר. ההוצאה הכספית פה לא גדולה, אני מכיר את המספרים. אם הייתי משקיע בכדורגל חצי ממה שהשקעתי בכדורסל, הקבוצה הזאת היתה עם התקציב הכי גבוה בטח בליגה שנייה, ובליגה הראשונה היינו בטח בין הארבע-חמש קבוצות בעלות התקציב הכי גבוה.

"צריך לעבוד, לבנות מערכת, לא לפטר מאמנים אחרי הפסד, שניים. צריך סבלנות, להביא את המנויים, להפוך את הספורט בקבוצה הזאת לחוויה כמו בכדורסל. זה תהליך, אין הוקוס פוקוס. לאלונה ברקת זה לקח עשר שנים.

"מה הסיכוי שאני אציל את הפועל? משהו לחשוב עליו. אני רואה את ההשפעה על כך שהפועל ירדה לליגה השלישית גם על האוהדים שלנו בכדורסל, ובסופו של דבר כולנו משפחה אחת. לא רוצה עכשיו להיכנס לסיכוי כן או לא, צריך לראות מה עושים עם הדבר הזה. זה משהו שהייתי רוצה לעזור, צריך לחשוב איך ומתי, כי זה באמת לא מסתדר שהפועל תהיה בליגה השלישית, לא עם הקהל הזה".

בתוך כך, היום סיפר סוכן השחקנים דודו דהאן, שמנסה למצוא להפועל רוכש, כי ביום שני יגיע לעיר משקיע מחו"ל, שמתעניין ברכישת הקבוצה. המשקיע יסייר עם דהאן במגרש קרית יובל, ויקיים פגישות עם גורמים בעירייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. את הפועל ירושלים אני אוהב

    אורי תציל אותנו מסאסי!!! אתה התקווה שלנו, תיקח את הקבוצה וכל הקהל יחזור להפועל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר