דן איינבינדר (צילום: שרון בוקוב)
דן איינבינדר (צילום: שרון בוקוב)

מקורבי איינבינדר לפני בית"ר: "דן יצטרך לנטרל את הרגשות"

הקפטן לשעבר חוזר לטדי ומקווה להתקבל יפה על ידי הקהל. "יהיה לו מאוד קשה ובעיקר מוזר"

פורסם בתאריך: 24.11.17 00:40

ביום שני הקרוב, כשבית"ר תארח את הפועל באר שבע למשחק העונה מבחינתה ותנסה להשיג שלוש נקודות יקרות (טדי, 21:00), היא תפגוש את דן איינבינדר, מי שהיה הקפטן של בית"ר ירושלים בשנה שעברה.

כזכור, מספר 11, עזב את בית"ר ירושלים לאחר שלא קיבל הצעה מאלי טביב להארכת חוזהו, וחתם בקבוצת הכוכבים של אלונה ברקת וברק בכר.

עבור איינבינדר זה לא יהיה המפגש הראשון מול הקהל הצהוב-שחור, שכן הוא שיחק בטדי במדי הפועל קרית שמונה ומכבי תל אביב, אך במדי הפועל באר שבע הוא פגש בקהל הצהוב רק בשלב הבתים של גביע הטוטו, שם בית"ר הביסה את האדומים 0:3.

מספר 11 באדום ספג באותו משחק קללות קשות מכיוונם של חלק מאוהדי בית"ר ירושלים, שלא שכחו לו את המעבר לאדום ואת ההעדפה של הכסף הגדול', מבחינתם, אצל ברקת.

"דן לא חושב על קללות, ואם זה יקרה הוא יצטרך להתמודד", טוען אחד מחבריו בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "הוא מקווה שכולם יודעים ומבינים שהוא עזב לא בגלל שרצה. הקהל צריך להבין שהעזיבה של איינבינדר שונה משל שחקנים אחרים".

 

הקשר, כך מספרים חבריו, מאוד מתרגש לקראת המשחק. "לדן יהיה מאוד קשה ובעיקר מוזר. זה שונה מהפעמים הקודמות שבהן הוא הגיע לטדי עם קרית שמונה או מכבי תל אביב, כי השנתיים האחרונות היו יותר עמוקות, והיו הצלחות. הוא יצטרך לנטרל את כל הרגשות, את האהבה וההערכה שיש לו למקום, ולנסות לעשות את הכי טוב למען הקבוצה שלו".

 

ומה יקרה עם איינבינדר יכבוש במשחק ביום שני? “דן אמר שיהיה לו מוזר להבקיע נגד בית"ר ירושלים", אומר אחד משחקני באר שבע. "הוא כמובן לא יחגוג, זה לא משהו שעומד על הפרק, גם אם זה יהיה גול בדקה ה-90".

בבאר שבע יודעים טוב מאוד שניצחון על בית"ר יכול לתת דחיפה אדירה להמשך העונה, וליצור רצף של שישה משחקי ליגה רצופים שמסתיימים בניצחון, מה גם שניצחון עשוי להרחיק עוד קבוצה מהמרוץ בצמרת: אם אכן באר שבע תנצח, היא תפתח פער של שש נקודות על פני הצהובים-שחורים.

"נכנסנו לכושר", אומר שחקן בהפועל באר שבע. "נגד עכו בבית היה משחק טוב כדי לקבל ביטחון. אחרי לוגאנו יש לנו זמן להתאושש, כי מחמישי ועד שני יש יומיים של הכנה לקראת בית"ר".

"אני לא יודע אם ניצחון שלנו יגמור לבית"ר את העונה", אומר שחקן נוסף בקבוצה מבירת הנגב. "זו קבוצה טובה, והם יכולים לרוץ עד הסוף. ברק בכר יכין אותנו היטב, אבל מה שבטוח – לא מצפה לנו משחק קל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר