שוב מחוץ לסגל - אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)
שוב מחוץ לסגל - אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

ביקורת בבית"ר על קונט: "חייבים להביא כבר בלם"

בבית וגן מאוכזבים מאוד מהצרפתי וטוענים ש"הוא לא מספק את הסחורה". גורם בקבוצה מוסיף: "הוא הורג אותנו, הוא פשוט חושך"

פורסם בתאריך: 12.12.17 21:24

בית"ר ירושלים ממשיכה לנצח, וזה חשוב מאוד, וגם מפגינה יכולת הבקעת שערים משובחת – 33 שערים ב-13 משחקים – שגם זה חשוב מאוד, אבל לצד התוצאות הטובות, היכולת – בעיקר ההגנתית – הולכת ומסתמנת כנקודת התורפה של הצהובים, ואם לא יחול שינוי דרמטי הרי שיהיה מאוד קשה לבית"ר להמשיך ולהיאבק בצמרת הגבוהה ובמיוחד על תארים.

19 שערים ספגה בית"ר בסיבוב הראשון של הליגה, ממוצע של 1.72 שערים למשחק, שמציבים אותה אי שם בצמרת של ההגנות הגרועות בליגה לצידן של הפועל עכו, הפועל רעננה ושאר קבוצות התחתית. החולשה הזו של ההגנה רק מתחדדת ומתחזקת לנוכח היכולת המצוינת שמפגין באחרונה השוער בוריס קליימן, שאלמלא הוא ספק גדול אם בית"ר ירושלים היתה צוברת את הנקודות שצברה במשחקים האחרונים.

מי שסופג את מירב חיצי הביקורת בשבועות האחרונים הוא הבלם אנטואן קונט, שבעונה שעברה סומן על ידי רבים מהפרשנים בארץ כאחד הזרים הטובים בליגה וכמגן הימני הטוב ביותר בארץ. אבל קונט, כידוע, הוסב בתחילת העונה לעמדת הבלם ונתוני הספיגות והטעויות שהוא מבצע כמעט מדי משחק מוכיחים כי הוא לא מוצא את עצמו בתפקיד. גם במשחק האחרון מול הפועל רעננה סידר הבלם שער ליריבה, כשטעות קשה מאוד שלו סידרה לג'ורדן פושה את אחד השערים הקלים בקריירה שלו, והובילו ללחץ מיותר שאליו נכנסה הקבוצה בדקות הסיום.

"אנחנו חייבים להתחזק בעמדת הבלם", אומר בנחרצות גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף: "כולם מבינים את זה ויש על הכוונת כמה מועמדים. קונט לא מספק את הסחורה כבלם, רואים שהוא לא מתאים ורואים שהוא רוצה לחזור לעמדת המגן הימני. בכל משחק הוא עושה טעויות והוא עלה לנו בהרבה שערים העונה".

 

"קונט מאוד רוצה לשחק כמגן, הוא לא מסתדר בעמדת הבלם", מוסיף אחד משחקני בית"ר ירושלים. "מעבר לכך, יש הרגשה שהוא מתאמן פחות טוב מבעונה שעברה ושהוא מרשה לעצמו שלא לתת 100 אחוז ובגלל זה הוא מפגין יכולת חלשה".

ביום שני הקרוב תשחק בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב (21:00 באצטדיון טדי) ובבית וגן יש מי שטוען כי "בכלל לא בטוח שקונט יהיה בלם במשחק הזה. על פי היכולת שלו במשחקים האחרונים מיקי סירושטיין וטל כחילה צריכים לפתוח. זה מתבקש מאוד. קונט נמצא בירידה חדה ולדעתי הוא לא צריך לפתוח".

"קונט הורג אותנו, הוא פשוט חושך", מוסיף גורם שני בבית"ר, "צריכה להתקבל החלטה שהוא חוזר להיות מגן ושעד ינואר מיקי וטל יהיו הבלמים".

ואכן, גורמים שונים הנמצאים בקשרי עבודה עם אלי טביב טוענים כי בית"ר מחפשת אחר חיזוק זר לעמדת הבלם. אותם גורמים טוענים כי הבעלים אף הקציב סכום של כ-250 אלף יורו לצורך העניין. "טביב מאוד מעוניין בבלם זר", מציין אחד מהם בשיחה עם "כל העיר". "הוא גם הקציב סכום לא מבוטל בשביל זה, הבעיה היא שקשה למצוא בלם בכיר באמצע העונה ולכן לוקח לבית"ר זמן למצוא שחקן מתאים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תן לקלאודימיר להיות בלם לצד כחילה סאבו קלטינס קשרים עזרא שכטר גרגיניו חלוצים וכה ביתר קבוצה התקפית לא יודע מי מנהל העניים בביתר איפה אלי אוחנה לא רואה את האופציה הזו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר