שרון מימר (צילום אורן בן־חקון)
שרון מימר (צילום אורן בן־חקון)

שכחה את אירופה: 1:3 לבית"ר נגד אשדוד. צמד ובישול לאנתוני וארן

חלוץ הרכש כבש בדקות 25 ו-81 ובישל ליוסי בניון את השלישי (54). עבד אלחמיד (44) איזן זמנית בפנדל

פורסם בתאריך: 30.7.17 21:26

בית"ר פתחה הערב (ראשון) את משחקי גביע הטוטו ברגל ימין, כשניצחה הערב (ראשון, 30.7) את מ.ס. אשדוד 1:3. למרות הניצחון בבית"ר עדיין לא שקטים בשל משחק ההגנה, ששוב לא הבריק והדגיש את הצורך בבלם בכיר שישרה שקט ומנהיגות על החולייה האחורית ועל הקבוצה כולה.

גיבור הניצחון היה החלוץ אנתוני וארן, חלוץ הרכש שהגיע בקיץ מהפועל ירושלים מהליגה הלאומית, שכבש צמד והוסיף בישול מצוין ליוסי בניון. וארן פתח לראשונה בהרכב, כחלק מהרוטציה שערך המאמן שרון מימר, שנתן את חולצת ההרכב בפעם הראשונה גם לאמיר עגייב. במרכז ההגנה פתחו אנטואן קונט וטל כחילה. גם אבישי כהן קיבל את חולצת ההרכב ותופקד כמגן ימני. כהן, יש לציין, היה אחראי לספיגת השער כשעבירה שביצע ברחבה הובילה לפנדל לזכות אשדוד, שאותו תרגם עבד אלחמיד לשוויון זמני (דקה 44).

קודם לכן, בדקה ה-25, פתח וארן את מסכת הכיבושים אחרי שקיבל כדור מחן עזרא, השתחרר משחקן הגנה ובעט בקור רוח לפינה השמאלית. המחצית כולה היתה בשליטה מוחלטת של בית"ר, שהרבתה להחמיץ ופספסה הזדמנות אחר הזדמנות עד לשער השוויון.

את המחצית השנייה פתחה בית"ר במתקפה על השער של אשדוד, גם בזכות יוסי בניון שנכנס כמחליף בדקה ה-49. ארבע דקות לאחר כניסתו סיים בניון מהלך מצוין של בית"ר בבעיטה מ-20 מטר פנימה. חן עזרא היה זה שהתחיל את המהלך, כשהכניס כדור נהדר לווארן, הצרפתי-יהודי הוציא כדור נהדר לבניון בנגיעה אחת, ומשם, כאמור, לרשת.

החגיגה של וארן נמשכה גם בדקה ה-81, כשהחלוץ קיבל כדור על קו ימין, חתך לאמצע תוך שהוא משאיר מאחוריו שני שחקני הגנה ובבעיטה אדירה ברגל שמאל כבש את השני שלו ואת השלישי של בית"ר.

דקה בלבד לאחר מכן קיבל וארן את הכבוד ואת הסטנדינג אוביישן מהקהל, כשהוחלף באור ואקנין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר