דייויד בויסן, חלוץ הרכש של בית"ר ירושלים (צילום: מתוך פייסבוק)
דייויד בויסן, חלוץ הרכש של בית"ר ירושלים (צילום: מתוך פייסבוק)

חלוץ הרכש בויסן: "אני מגיע לבית"ר כדי לזכות בתארים"

החלוץ הדני-יהודי, שסיכם את תנאיו בבית"ר וצפוי לנחות בשבת כדי לחתום, מוסיף: "רוצה מאוד להצליח עם הקבוצה"

פורסם בתאריך: 14.12.17 10:43

בעוד יומיים(שבת 16.12) צפוי חלוץ הרכש החדש של בית"ר ירושלים, הדני-יהודי דייויד כץ בויסן, לנחות בארץ ולהצטרף לאימוני הקבוצה, זאת לאחר שסיכם לעונה וחצי תמורת סכום שמוערך בכ-150 אלף דולר.

כזכור, בהודעה רשמית שהוציא המועדון ביום חמישי נכתב: "וולקאם דיויד: הקשר/חלוץ דייויד כץ בויסן חתם הערב בשורות המועדון עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת.

אולם ל"כל העיר" נודע כי השחקן טרם חתם רשמית על חוזהו בקבוצה, אם כי רוב הפרטים כבר סגורים. הוא אמור לנחות בישראל, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית.

בויסן מגיע בהעברה חופשית, לאחר שהתחיל את העונה בלנגבי מהליגה הדנית שם רשם 14 משחקי ליגה, בהם כבש ארבעה שערים ובישל שניים נוספים. בויסן, כך מספרים מקורביו, בחר בבית"ר כי הוא רואה במועדון פלטפורמה מצוינת להתקדם מקצועית ולהגיע לליגה בכירה, זאת מאחר שבית"ר משחקת מדי שנה באירופה.

"אני מחכה כבר לערוך את המשחק הראשון שלי מול הקהל של בית"ר", אמר בויסן למקורביו. "אני מאוד רוצה להצליח עם הקבוצה, אני מגיע לבית"ר כדי לזכות בתארים".

בינתיים, בבית וגן ממתינים בציפייה להגעתו של החלוץ ומרעיפים עליו מחמאות. "בויסן שחקן מאוד מגוון: הוא יכול לשחק בכנף שמאל, מתחת לחלוץ וגם כחלוץ", מספרים גורמים במועדון. "הוא ייתן לנו עומק. מדובר בשחקן ברמה גבוהה, וזה משהו שדי חסר לנו. הוא גם שחקן של מספרים. הוא מצוין בכנף ימין, בשונה מחן עזרא שבכנף ימין לא מוצא את עצמו, אנחנו מאמינים שהוא יצליח".

 

בויסן, בן 26, מתנשא לגובה של 1.79 ויכול לבעוט בשתי רגליו. את תחילת דרכו עשה בקבוצת אקדמיסק הדנית בעונת 2008ˉ2009, וב-2010 חתם בשורות לינגבי הדנית.

ב-2015ˉ2016 נמכר בויסן לקבוצת הפאר ברונדבי, בכ-47 אלף יורו בלבד. הוא רשם במדיה 17 הופעות, כבש שלושה שערים ובישל שלושה. כעבור שבעה חודשים בלבד הוא נמכר לרודה ההולנדית תמורת 300 אלף יורו, שם שותף ב-13 משחקים. במדי רודה הוא כבש שער אחד ובישל שער אחד.

במדי לינגבי השחקן רשם 159 הופעות בסך הכל, הבקיע 41 שערים ובישל 29. בכל הקריירה המקצוענית שלו רשם בויסן נתונים סטטיסטיים מרשימים למדי: הוא שיחק 257 משחקים רשמיים, כבש 59 שערים ובישל 40.

עונת השיא של הדני-יהודי הייתה עונת 2014ˉ2015, אז כבש 12 שערים ב-24 הופעות. יש לו גם רזומה מרשים בכל הנבחרות הצעירות של דנמרק – החל בנבחרת עד גיל 16 וכלה בנבחרת עד גיל 20 – שבהן הופיע 41 פעמים וכבש חמישה שערים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר