בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

בבית וגן מגנים על בן זקן: "מבקרים את בני רק כי הוא צעיר"

בית"ר של בן זקן מנצחת, אך הביקורת נגד המאמן ונגד היכולת נמשכת: "אי אפשר להתעלם מהיכולת ומכך שכל יריבה לוחצת אותנו"

פורסם בתאריך: 3.11.17 12:06

חודש וחמישה ימים עברו מאז מינויו המפתיע של בני בן זקן למאמן של בית"ר ירושלים, והרבה מים עברו בנהר מאז. את הבכורה בבית"ר בן זקן רצה, ונדמה שגם הצליח, לשכוח מהר מאוד, לאחר שהצהובים-שחורים הפסידו בחוץ 3:2 לבני סכנין. מייד אחר כך השיגה בית"ר ירושלים שלושה ניצחונות רצופים, בהם ניצחונות מרשימים על מכבי נתניה ועל מכבי חיפה, שעזרו למאמן הצעיר לשכוח את הבכורה הלא מוצלחת.

בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

בין לבין, התחוללו גם כמה סערות בבית וגן: הסערה סביב יוסי בניון, שנטען כי הציב אולטימטום אם לא יהיה בהרכב מול חיפה; סערת השיתוף של ששת הזרים במהלך משחק גביע הטוטו נגד קרית שמונה; והסערה ה'טרייה' ביותר – הוצאתו מהסגל של עידן ורד. כל זה, יש להזכיר שוב, מתרחש לאורך תקופה של חודש וקצת.

וכשכל העניינים הללו ברקע, ומעסיקים את המועדון לא מעט, יש לזכור כי מאז צירופו של בן זקן לבית"ר רשמה הקבוצה תשע נקודות רצופות ושלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, מה שהחזיר את בית"ר ירושלים אל המקום השני בטבלה – מרחק שלוש נקודות בלבד מהפועל חיפה הראשונה.

"אין הרבה אנשים בכדורגל שלנו כמו בני", מחמיא אחד משחקני בית"ר ומוסיף: "הוא מאמן ברמה מאוד גבוהה, והוא בנאדם טוב לפני שהוא מאמן".

עוד נתון בולט בתקופתו של בן זקן בקבוצה נוגע למאזן השערים הפורה: הקבוצה של המאמן הצעיר הבקיעה בארבעת המשחקים תחת הדרכתו עשרה שערים, וספגה חמישה (אם כי בשלושת המשחקים האחרונים היא ספגה רק שניים). למרות הנתון החיובי והמרשים למדי, ולמרות קצב צבירת הנקודות היפה, הוא ממשיך לספוג ביקורות על שיטת המשחק ההגנתית של הקבוצה.

 

 

"אנחנו לא נראים טוב ואפשר להבין למה בני חוטף ביקורות", טוען שחקן נוסף. "אבל לדעתי מבקרים את בני רק כי הוא מאמן צעיר. כותשים אותו כי הרזומה שלו לא מרשים למרות שהוא מאמן טוב. אני מאמין בו".

הביקורות סביב דרך ניהול המשחק ושיטת המשחק של בן זקן היא לא הדבר היחידי שעליו מתלוננים בבית וגן. גורמים בקבוצה מבקרים גם את חוסר הסמכותיות שלו. לטענתם הוא לא מצטייר כאסרטיבי, ולכן הוא לא מתאים לבית"ר.

"שיחקנו מול עשרה שחקנים בשבת, ולמרות שזה היה רק לרבע שעה – זה אפילו לא הורגש", טוען גורם בבית וגן, ומוסיף: "אנחנו חלשים. חוץ משני השערים שהבקענו, שגם הם הגיעו הודות ליכולת אישית של השחקנים, לא עשינו משהו מיוחד. לא חיברנו פס. אשקלון לחצו אותנו מאוד גבוה, לא נתנו לנו להניע כדור, לא יכולנו לצאת מהחצי. זה משהו שהיה גם נגד חיפה ונתניה, ואי אפשר להתעלם מהיכולת ומכך שכל יריבה לוחצת אותנו. הקבוצה לא מאומנת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר