אושרי דודאי, ג'ובאני רוסו (צילומים: מתוך פייסבוק)
אושרי דודאי, ג'ובאני רוסו (צילומים: מתוך פייסבוק)

אושרי דודאי נגד ג'ובאני רוסו: זקנתך מביישת את בחרותך

דובר בית"ר ירושלים זעם על פוסט שהעלה שחקן העבר, שבו כתב על בני בן זקן "אדון בובה על חוט". דודאי: "אדון ״שחקן עבר״ שוודאי חלמת להגשים את עצמך ככוכב בקבוצה האדירה ״גולסטאר״.... נו, באמת"

פורסם בתאריך: 7.12.17 12:27

ביום רביעי בערב החליט כוכב העבר ג'ובאני רוסו, שכיום משמש כפרשן וכוכב ריאליטי, לצאת למתקפה כמעט חסרת תקדים כנגד מאמן בית"ר בני בן זקן, על היחס שהוא נותן ליוסי בניון, מי שהיה חברו למכבי חיפה של מכבי חיפה הגדולה.

"אדון בובה על חוט, או איך שחלק מהאנשים קוראים לך… ״מאמן״ בית״ר… הגיע הזמן שתתפטר מהתפקיד שאתה לא באמת ממלא!", כתב רוסו בפסוט נוקב שפרסם בדף הפייסבוק שלו.

בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

"אם תשאלו אותי איזה מאמן בליגת העל צריך להיות מפוטר קודם… לוזון או בן זקן… אני אומר בן זקן", הוסיף רוסו והסביר: "לוזון לפחות מקבל כבוד מהשחקנים שלו".

בהמשך עבר רוסו ופנה ישירות לבן זקן וכתב: "עכשיו החלק החשוב אז תקשיב טוב… אם אתה רוצה את הכבוד של השחקנים שלך, של החברים שלך ושלי, אתה צריך להתחיל לקבל החלטות לבד גם אם בהנהלה לא אוהבים את זה. אני בטוח שאתה רוצה להשתמש בבניון לטובת הקבוצה יותר ממה שאתה עושה בזמן האחרון … (אולי הוא לא יפתח בהרכב אבל בטוח לא חילוף שלישי) אז פשוט תעשה את זה! אם בגלל זה יפטרו אותך… אתה יודע מה לפחות תלך בראש מורם וגאה. אבל אם לא… אם תמשיך להיות אדון ״בובה על חוט״… זו הקבוצה האחרונה שתאמן!".

הפוסט של רוסו גרף מאות לייקים ועשרות שיתופים, כשגם התגובה מצד בית"ר ירושלים לא איחרה לבוא. הבוקר (חמישי) החליט דובר בית"ר ירושלים אושרי דודאי להסיר את הכפפות ותקף בחריפות את רוסו בפוסט משלו.

"החלום שלי היה להיות שחקן כדורגל, כמו של רבים… אין לי מושג, אני לא מספיק כשרוני, לא נחוש מספיק ואולי בנוסף לכל אלו, גם מזל (ספורטיבי) לא היה לי. דבר אחד בטוח, חונכתי לכבד – גם את אלו שאני לא מסכים איתם, להבדיל ממך אדון ״שחקן עבר״ שוודאי חלמת להגשים את עצמך ככוכב בקבוצה האדירה ״גולסטאר״…. נו, באמת….?!".

 

"צריך להיות ממש לא מחובר לעצמך ולתחום כדי לכתוב בחוסר כבוד מוחלט את אשר הבעת אמש כללי מאמן בית״ר ירושלים בני בן זקן", הוסיף דודאי וכתב. ״בובה על חוט״? אתה יודע בכלל מה קורה בתוך המועדון, מהי הדינמיקה? מי מחליט על עניינים מקצועיים? יש משחק בקרוב בין בית״ר ירושלים לקבוצה בה אתה עוזר המאמן?!?! החלה מלחמה פסיכולוגית??? לבקר גוף מבלי לדעת מה קורה שם??? מעורר רחמים. להזכירך, שיחקת בבית״ר ירושלים עונה אחת, ברחת מכאן כל עוד נפשך בך, לא פשוט להיות בבית״ר ירושלים. רק החזקים באמת מחזיקים כאן מעמד לאורך השנים ולאורך שנים. הייתה לך קריירה מזהירה כשחקן, שחקן נבחרת קרואטיה- היכן שלא היה צריך שתביע דיעה, היית מצוין. אולי מוטב שתחזור לנישה הזאת?!

"אומרים כי יש מצבים שזקנתו של אדם מביישת את בחרותו, ההתבטאויות האומללות שלך רק ממחישות כמה נכון הביטוי עליך. אחרי שלל תארים על המגרש התחלת לחפש את עצמך בתכניות נישה, עד שתמצא, תרגיש חופשי להתנצל ולא להידחף לתודעה הכוח. אפשר גם לכתוב דברים חיוביים, המחיר זהה לרוע, וממלא את הלב יותר. אם אין לך משהו טוב להגיד/לכתוב? פשוט אל תעשה זאת!!!. אין לך מונופול על תרבות הספורט אבל בהחלט מומלץ להתחיל ללמוד התנהלות תרבותית אחרת – שיח מכבד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לקרוא את כל התגובות שאוהדי בית״ר רשמו בחזרה לאושרי ולהבין לבד !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר