אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

הסיפור מאחורי ד"ר מוחמד פחמאוי, שישב אתמול על הספסל של בית"ר

ד"ר פחמאוי, רופא משפחה של הכללית מחיפה, הוקפץ לאצטדיון בעכו לאחר ששני הרופאים הקבועים של בית"ר - ד"ר אורי פרנקל וד"ר אילן גור - לא יכלו להגיע

פורסם בתאריך: 3.10.17 10:09

עוד לפני שריקת הפתיחה של המשחק אמש (שני, 2.10) בין בית"ר ירושלים לבין סכנין, עם פרסום דף ההרכבים של שתי הקבוצות (נוהל קבוע של מינהלת הליגה בעבודתה מול התקשורת), את עיניהם של חלק מאוהדי בית"ר ירושלים צד שם אחד בתחתית הדף – מוחמד פחמאוי, שישב על הספסל בתור רופא הקבוצה.

האוהדים שראו את השם הפיצו אותו בקבוצות חברים שונות, כשחלקם אף הביעו תהיות על נוכחותו על הספסל בשל מוצאו.

ד"ר פחמאוי, יש לציין, אינו הרופא הקבוע של בית"ר ירושלים ולמעשה אינו מתגורר בירושלים אלא בחיפה. הוא רופא משפחה של שירותי בריאות כללית שעוסק גם ברפואת ספורט, והוא ישב על הספסל של בית"ר בשל העובדה ששני הרופאים הקבועים של בית"ר – ד"ר אורי פרנקל וד"ר אילן גור – לא יכלו להגיע למשחק נגד סכנין.

בבית"ר יודעים לספר כי ד"ר פחמאוי הוא הרופא המחליף הקבוע של השניים, כשאת ההמצלה לגביו קיבל המועדון מד"ר גור, שעובד ביחד עם ד"ר פחמאוי בחברת ביקור רופא. יתרה מכך, ד"ר פחמאוי ובני משפחתו הינם אוהדי בית"ר ובכל משחק של הקבוצה בצפון הארץ משריין המועדון עבורו ועבור בני משפחתו כרטיסים.

גורם בכיר בבית"ר מתייחס לנוכחות של ד"ר פחמאוי על הספסל ואומר: "ההתעסקות בנושא מוצאו של הרופא היא-היא הגזענית ומשרתת מטרות פופוליסטיות והבערת שטח שלא לצורך".

והיה גם משחק, שבו כידוע הפסידה בית"ר וזאת למרות שהיתה טובה יותר והחמיצה מספר מצבים מצוינים, כולל פנדל חלש שבעט איתי שכטר לידיים של מוחמד קנדיל. אבל הסיבות להפסד קשורות יותר למשחק ההגנה של הקבוצה, שהיה רע מאוד, והזכיר את החולשה של משחקי מוקדמות הליגה האירופית. בכלל, בשלושת המשחקים האחרונים ספגה בית"ר שבעה שערים, וזה הרבה יותר מדי לקבוצה עם שאיפות ויומרות לצמרת הגבוהה.

"זה כבר משחק שלישי שאנחנו לא מנצחים וכולנו מאוכזבים", ציין דוד קלטינס בסיום, "כולנו יודעים שאנחנו שווים יותר. אנחנו סופגים שערים שאסור לנו לספוג ומצד שני מגיעים להרבה מצבים ולא מצליחים לכבוש. אנחנו נהיה חייבים להיות יותר אחראיים ויותר מרוכזים בשני צידי המגרש כדי שנהיה ראויים להיות קבוצת צמרת וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים להיות".

קלטינס התייחס גם ליכולת החלשה שהפגינה הקבוצה במחצית השנייה ואמר: "יכול להיות שזה קשור לכך שבמחצית הראשונה הראנו עליונות מוחלטת, ואולי חשבנו שזה יקרה באופן טבעי גם במחצית השנייה. יש לנו פגרה לתקן את הדברים לראות איפה טעינו ולשפר את זה במשחקים הבאים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר