אלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול של בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
אלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול של בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

שחקנים בבית"ר: "אלי אוחנה צריך להתערב ולנסות לאתר את המדליף"

מתיחות גדולה בחדר ההלבשה של בית"ר בעקבות העברת צילומי מסך מתוך קבוצת הוואטסאפ של השחקנים. איך ינהג אוחנה?

פורסם בתאריך: 10.10.17 15:34

רוחות סערה חדשות נושבות להן במסדרונות בית וגן, כשהפעם מקור הצרות בא מכיוון חדר ההלבשה של בית"ר, וליתר דיוק, כך נודע ל"ספורט כל העיר", נושא ההדלפות מצד השחקנים.

הנושא עלה לאחר עזיבתו של אלי כהן את המועדון בעקבות האמירה הבעייתית שלו בנושא הבאת שחקנים ערבים או מוסלמים לבית"ר בראיון שנתן ל"ידיעות אחרונות". עניין, שהפך מהר מאוד להיות הנושא החם בקרב שחקני הקבוצה שדיברו על כך בקבוצת הוואטסאפ של השחקנים. כמה מהם התבדחו על כך שהשריף רק הגיע וכבר עזב את הקבוצה (לאחר עשרה ימים בלבד בתפקיד, כזכור) – ואחת השיחות שהתפתחו סביב הנושא הודלפה לאחד מכלי התקשורת – וגרמה לסערה רבה בקרב השחקנים.

"אי אפשר להאמין למה שקרה", טוען שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "לא יכול להיות ששיחה שלנו, מתוך קבוצת הוואטסאפ, מצולמת על ידי שחקן והוא מעביר אותה לעיתונאי. בסך הכול התבדחנו על זה שאלי כהן רק הגיע וכבר עזב – אך אם זה היה משהו אחר? אותו שחקן צריך להבין שאסור להוציא דברים החוצה, במיוחד לא צילום מסך ממה שנאמר שם".

שחקן שני מתייחס לאותה הפרשה ואומר: "אני חושב שאלי אוחנה צריך להתערב בנושא באופן ברור ולנסות לאתר את המדליף. זה פוגע לנו במרקם החברתי. דברים כאלה לא יכולים לקרות בקבוצת כדורגל".


זעם על ההדלפות - איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

זעם על ההדלפות – איתי שכטר (צילום: ניר קידר)


יש לציין כי ל"ספורט כל העיר" נודע כי אוחנה אכן מעורב בנושא. על פי מקורות בבית וגן, מחזיק זכויות הניהול עודכן בנושא ההדלפות ומודע לבעיה שיוצרת מתיחות בחדר ההלבשה. אותם מקורות מספרים כי חלק מהשחקנים אף פנו ישירות לאוחנה וביקשו ממנו לדאוג לכך ששחקנים שיאותרו כמדליפים ימצאו את עצמם מחוץ לקבוצה.

מי שלקח את העניין צעד קדימה הוא איתי שכטר, שהיה חריף עוד יותר בתגובתו. אחד משחקני הקבוצה מספר: "לאיתי היה קשה לגלות שמישהו מחדר ההלבשה הוציא דברים החוצה. הוא היה עצבני במיוחד, ואמר לשחקנים שאם יגלה באיזה שחקן מדובר, הוא ידאג שהוא לא יהיה בבית"ר ויסיים את הסיפור בקבוצה".

נכון להיום שורר מתח גדול מאוד בחדר ההלבשה סביב הנושא, והשחקנים שומרים על 'ערפל כבד' בכל הקשור לעניין.

לטענת אחד משחקני הקבוצה: "בשנה שעברה המצב היה שונה. חדר ההלבשה היה מאוד שקט, ולא יצאו דברים כאלה החוצה, החשד של חלק מהשחקנים הוא שזה שחקן שהגיע העונה לבית"ר, כי בשנה שעברה לא היו אירועים כאלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר