מרסל הייסטר (צילום: שרון בוקוב)
מרסל הייסטר (צילום: שרון בוקוב)

שחקן בבית"ר: “עושה רושם שהייסטר לא רוצה להיות פה”

לאחר ההרחקה במשחק הנפל מול הבולגרים גוברים הדיבורים על עזיבה אפשרית של המגן. בצוות המקצועי מרגיעים ואומרים: “הוא דיבר עם מימר וטען שלא אמר מעולם שהוא רוצה לעזוב"

פורסם בתאריך: 27.7.17 12:13

לאחר שהורחק במשחק האחרון של בית"ר נגד פלובדיב והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, היה אמור המגן מרסל הייסטר, על פי הדיווחים, לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית במועדון. המגן נקרא לשיחת הבהרה עם מחזיק זכויות הניהול של בית"ר, אלי אוחנה, שיהיה זה שיחליט אם להעמיד את השחקן לדין.

“הייסטר יעזוב או או לא?”, תוהה שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "עושה רושם שהוא לא רוצה להיות פה. זו גם לא פעם ראשונה שהוא עושה זאת, זה קרה גם בעונה שעברה".

יש לציין שבמשחק הראשון נגד פלובדיב נמתחה ביקורת קשה על משחק ההגנה החלש של הייסטר. לאחר שער השוויון שספגה הקבוצה במשחק הראשון נגד הבולגרים אף גער בו שוער הקבוצה, בוריס קליימן, על כך שלא סגר מספיק טוב.

שחקן אחר בקבוצה מספר על מה שהייסטר חוֹוה: “אפשר להבין אותו. הוא מרגיש שבכל פעם שאנחנו מפסידים כל החיצים מופנים אליו: אם מפסידים מפילים את זה עליו, אם חוטפים גול מאשימים אותו. רק הוא אשם? איפה שאר השחקנים שמציגים יכולת לא טובה? יש שחקנים שמקבלים הגנה וזה ההבדל”.

הייסטר, כזכור, נרכש על ידי אלי טביב בעונה שעברה תמורת סכום של יותר מ־150 אלף יורו וכשהגיע, הוחלט בבית"ר להסב אותו לעמדת המגן השמאלי, למרות שזהו תפקיד שבו הוא ידוע כחלש מבחינה הגנתית. גם השחקן עצמו התבטא בעבר בעניין ואמר שהוא מעדיף לשחק בחלק ההתקפי.

יש לציין כי שמו של הייסטר נקשר עוד בעונה שעברה, בעידן רן בן שמעון, לבעיות משמעת, למצבי רוח ולחוסר תשוקה בעקבות היחסים עם המאמן והצעקות שספג כשהיה צמוד לבן שמעון בעמדת הקו הקרובה לספסל.

לא מעט ביקורת הושמעה גם על סגנון משחק ההגנה של המגן, שעלה לבית"ר בעונה שעברה והעונה בשערים קריטיים: “הייסטר עלה לנו ביוקר ביותר מדי מקרים”, טוען גורם בבית וגן ומציין ש”אפילו לא הייתי שולל את חזרתו של מגבו לבית"ר, כי הוא היה מגן מצוין. למרסל אין משמעת של החלק ההגנתי. אם הוא לא למד את זה הוא לא ילמד את זה בעתיד. יש לו יציאות של אחד שלא רוצה להיות פה. ‘אם לא תתנו לי ככה אני הולך, אם לא תחתמו לי על זה אני הולך, אם לא תשלמו לי אני הולך’. אם הייסטר לא רוצה להיות בבית”ר, שלא יהיה כאן – לא צריך להחזיק אף אחד בכוח”.

מאמין בהייסטר - שרון מימר (צילום אורן בן־חקון)

מאמין בהייסטר – שרון מימר (צילום אורן בן־חקון)

 

נכון להיום, נמצא בסגל רק עוד מגן שמאלי אחד, חן דילמוני, שהגיע באמצע העונה שעברה מהפועל כפר סבא וכמעט לא זכה לדקות משחק. "למרות שחן עושה טעויות גדולות שלא צריך לעשות, הוא רוצה להיות כאן, בשונה ממרסל. צריך להסביר לו שהוא מגן, שהוא צריך לעשות הגנה ושלא יעבור את החצי בכלל. מספיק להסתכל על המגינים של פלובדיב כדי להבין מה זה משחק טקטי: הם לא עברו פעם אחת את החצי, קודם כל שיחקו הגנה. ברגע שעברנו את החצי הם נשכו אותנו".

מצד שני, מי שנותן גב למגן הגרמני הוא הצוות המקצועי, שממשיך להאמין בהייסטר ופוסל כרגע את שחרורו של השחקן. “מרסל דיבר עם שרון וטען בפניו שמעולם לא אמר שהוא רוצה לעזוב”, אומרים שם. "היתה אי הבנה. הוא שוחח עם אוחנה, הם דיברו על כל הדברים ויוצאים לדרך חדשה. גם שרון עשה שיחה עם הייסטר, כמו שעשה בשנה שעברה, והבהיר לו בדיוק מה הוא דורש ממנו. אין ספק שהייסטר עשה מעשה הפקרות, וזה יטופל בתוך המועדון".

על הבעיות מבחינת המשחק ההגנתי של הייסטר טוענים בצוות המקצועי: "אנחנו מעדיפים ללמד אותו את משחק ההגנה ולהרוויח אותו שם, מאשר להעביר אותו לכנף. שרון חושב שזה מקום שמתאים לו פחות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר