קיבל הודעת שחרור - דן מורי (צילום ניר קידר)
קיבל הודעת שחרור - דן מורי (צילום ניר קידר)

בבית"ר טוענים: "נראה שמורי יעזוב בקרוב את הקבוצה"

בבית וגן לא מרוצים מהתפקוד ומהיכולת של הבלם. גורם במועדון טוען: "צריך לשחרר אותו. הוא פשוט לא מתאים"

פורסם בתאריך: 3.8.17 11:16

בדומה לפתיחת העונה שעברה, דן מורי הלך ומסתמן כשחקן שאשם בכל הבעיות שישנן כיום בבית"ר. הבלם זוכה לקיטונות של ביקורת מצד אוהדי הקבוצה, שברשתות החברתיות מביעים את תסכולם מהיכולת החלשה שמורי מפגין מאז החלה העונה ורבים מהם אף רואים בו כאחד האחראיים הישירים להדחה של בית"ר מאירופה.

האוהדים, כך מסתבר, הם לא היחידים שמפנים את הביקורת שלהם כלפי מורי. בבית וגן לא מרוצים, בלא מרוצים, אם לנקוט בלשון המעטה, מתפקודו של הבלם ובמועדון ישנם גם מי שטוענים כי "עושה רושם שמורי יעזוב בקרוב את הקבוצה".

מורי, כזכור, שותף בכל ארבעת משחקיה של בית"ר במוקדמות הליגה האירופית והיה לו חלק לא מבוטל ביכולת ההגנתית הדלה שהפגינה הקבוצה. גם בשערים שספגה בית"ר, שמונה בארבעה משחקים, היה לו חלק, כשעיקר הביקורת לכיוונו מגיעה בעיקר בשל השער הראשון שספגה בית"ר בתבוסה נגד באטב פלובדיב הבולגרית, אז מורי לא סגר את השחקן שלו בכדור קרן, מה שהוביל לשער קליל ולאיבוד הביטחון של הקבוצה כולה.

בבית וגן מלאים בביקורת כלפי הבלם וזה עוד לפני התבוסה בבולגריה. ערב המשחק ציין גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר" כי "המשחק של מורי לא מספיק איכותי עבורנו".

עד כמה רעוע מצבו של מורי ניתן היה לראות במשחק גביע הטוטו של בית"ר נגד אשדוד. מורי, כידוע, פתח את המשחק על הספסל, אבל גם כשהמאמן שרון מימר ערך שינוי בחולייה האחורית הוא בחר להכניס את מיקי סירושטיין והותיר את הבלם שלו לייבש את הספסל.

בבית"ר, כאמור, ישנם מי שטוענים כי מורי עשוי לסיים את דרכו בקבוצה בקרוב מאוד, אבל בצוות המקצועי שוללים את האפשרות הזו, לפחות לא לפני שיגיע בלם אחר. "אנחנו לא חושבים לשחרר אף שחקן מהסגל שלנו", מציין גורם בצוות המקצועי בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף: "עד שלא נביא בלם נוסף אנחנו לא מתכוונים לשחרר אף אחד".

מנגד, גורם אחר במועדון, טוען בנחרצות כי "צריך לשחרר את מורי. הוא פשוט לא מתאים".

אותו גורם גם מסביר את עמדתו: "בשנה שעברה היה לנו את רואדה, שהחזיק את מורי קצר מאוד. רואדה היה אומר לו אם תעשה טעות אני אקרע אותך. מעבר לכך, רואדה היה מכוון את מורי כל הזמן וגוער בו על כל איבוד כדור וזה עבד. כנראה שמורי צריך להיות כינור שני, הוא לא יכול להוביל את ההגנה. הוא מאבד הרבה כדורים ולא סוגר כמו שצריך. צריך לשחרר אותו ואם אני הייתי מחליט אז כך היה".

מורי סירב להתייחס לטענות למרות פניית "כל העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר