אנטואן קונט, בלם בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
אנטואן קונט, בלם בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

גורם בבית"ר: "יש תחושה שקונט לא משחק עם תשוקה ומחויבות"

ההפסד לבני יהודה חשף בעיות קשות בהגנת בית"ר, שכבר ספגה 14 שערים העונה, ובקבוצה מבקרים את הבלם הצרפתי. גם בן זקן חוטף אש בעקבות החילוף של שכטר: "החליש אותנו"

פורסם בתאריך: 5.11.17 12:53

בתחושות קשות יצאו אתמול שחקני ואנשי בית"ר ירושלים מאצטדיון המושבה לאחר ההפסד הכואב 3:2 לבני יהודה, משער שנכבש בדקה ה-90.

"יצאנו פראיירים", אומר בכאב אחד משחקני בית"ר ירושלים בשיחה עם "כל העיר". "עשינו טעויות גדולות בהגנה וזה עלה לנו ביוקר. חבל, פספסנו הזדמנות לצאת לפגרה מהמקום הראשון".

ההפסד לבני יהודה קטע לצהובים רצף של שלושה ניצחונות, וכעת, במקום לצאת לפגרת "השזרוע" מהמקום הראשון, עשויה בית"ר לאבד גם את המקום השני ולהגיע למשחק הביתי נגד הפועל באר שבע בעוד שלושה שבועות, כשהאלופה מבירת הנגב מקדימה אותה בטבלה.

"חבל מאוד שלא ידענו לנצל את המעידה של הפועל חיפה", מוסיף שחקן שני, "לא ייאמן שהפסדנו את המשחק הזה. היינו יכולים לגמור אותו כבר במחצית הראשונה ואחרי שלא הצלחנו לכבוש שילמנו מחיר יקר".

שחקן נוסף טוען כי "הבלוף התגלה, כבר מספר שבועות שאנחנו לא משחקים טוב וזו התוצאה. אנחנו לא יודעים "להרוג" משחקים. בני יהודה, וידענו את זה לפני המשחק, היא קבוצה שיודעת לעשות שער מרבע התקפה וזה מה שהם עשו גם נגדנו. זה בלתי נתפס. אנחנו בית"ר ירושלים ואסור שדברים כאלה יקרו לנו. ספגנו שערים של קבוצות ילדים רק בגלל שלא שיחקנו מאורגן. הקישור שלנו הפקיר את ההגנה ובשתי התקפות מעבר בני יהודה גמרו אותנו. זה משהו שלא יכול לקרות".

 

וההגנה של בית"ר היא נכון להיום אחת החלשות בליגה. 14 שערים ספגה הקבוצה בעשרה משחקים העונה, נתון שמדרג אותה במקום העשירי במספר הספיגות, כשהקבוצות שספגו יותר ממנה – הפועל עכו, מ.ס. אשדוד, הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה – מדורגת בליגה במקום העשירי ומטה.

עיקר הביקורת סביב משחק ההגנה מופנה לבלם אנטואן קונט, כשבבית"ר טוענים כי הוא לא מראה כל סימני מנהיגות בהגנה וכמעט ולא מדבר ומעיר לחבריו. בנוסף, גורם בבית"ר טוען כי "קונט לא אוהב את התפקיד של הבלם ולפעמים יש תחושה שהוא לא משחק עם תשוקה ומחויבות. אין בכלל ספק שהוא מתגעגע לתפקיד המגן וזה יהיה הכי חכם להביא בלם בינואר ולהחזיר אותו לשם".

קונט הוא לא היחיד שמושך אש, כשגם המאמן בן זקן סופג חיצי ביקורת, בעיקר בשל החילוף של איתי שכטר בדקה ה-70, חילוף שחיסל את ההתקפה הצהובה, והובילה בסופו של דבר, להפסד.

שכטר, כמעט מיותר לציין, לא אהב את החילוף שלו והוא לא היחיד. החלוץ היה אחד מהבולטים בבית"ר ואף היה זה שסחט את הפנדל, שהוביל לשער הראשון שכבשה בית"ר. "איתי היה עם כרטיס צהוב והוא הוחלף לקראת הדקה 70", ניסה בן זקן להסביר את החילוף בסיום המשחק. "הרגשנו שהמשחק הפך להיות מחוף לחוף ולא רצינו יותר מדי להמר. כמובן שרצינו לנצח אבל מצד שני רצינו גם לשמור על התיקו במידה ולא נצליח לכבוש. זה היה ההגיון מאחורי החילוף. הפעם זה לא הצליח ובפעמים אחרת זה כן יצליח".

אבל במועדון לא מקבלים את ההסבר של המאמן, כשגורם בבית וגן אומר "החילוף של איתי החליש אותנו. הוא גם היה לא כל כך הגיוני כי בני יהודה הסתגרה, אז איך בדיוק הוא חשב לפצח את הבונקר בלי חלוץ?".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר