שרון מימר (צילום אורן בן־חקון)
שרון מימר (צילום אורן בן־חקון)

איך מתייחסים בבית"ר לחרושת השמועות סביב מעמדו של מימר?

שחקן בקבוצה ל"ספורט כל העיר": "אני לא מבין מה רוצים משרון מימר, הוא מאמן מצוין, אחד הטובים שהיו לנו"

פורסם בתאריך: 13.8.17 18:04

על רקע השמועות על מעמדו של המאמן שרון מימר בקבוצה, שחקן בבית"ר אומר היום, ראשון, ל"ספורט כל העיר": "אני לא מבין מה רוצים משרון מימר, הוא מאמן מצוין, אחד הטובים שהיו לנו, הוא נותן לנו הרבה שקט והעונה רק התחילה. עלינו לרבע גמר גביע הטוטו וזה שלא שיחקנו טוב אתמול לא מעיד על מה שיהיה בליגה. ביום ראשון אם ננצח מול מכבי ת"א הכל ייראה אחרת".

שחקן נוסף אומר: "מה שטוב זה שאלי אוחנה נמצא והוא נותן גיבוי לשרון מימר. גם אתמול, כשאלי אוחנה נכנס לחדר ההלבשה, הוא לא דיבר על זה. עושה רושם שבזכות אלי אוחנה יש שקט בגזרת המאמן".

 

אלי אוחנה, שרון מימר, אלי טביב (צילומים: אורן בן חקון, שרון בוקוב)

אלי אוחנה, שרון מימר, אלי טביב (צילומים: אורן בן חקון, שרון בוקוב)

 

השמועות סביב מימר נגעו לכך שאין באמת רגיעה אמיתית בינו לבין אלי טביב, וזאת במסגרת חוסר הסכמות מקצועיות בנוגע לשחקנים. לפי השמועות במידה ובית"ר תיפרד ממימר המועמד המוביל להחליפו הוא גיא לוי, שאימן כבר את הקבוצה לפני שנתיים.

 

כזכור, כפי שפורסם ב"ספורט כל העיר", לאחר התבוסה לפלובדיב לפני כחודש נשמעו ביקורות רבות מצד גורמים בבית’’ר ומצד גורמים בסביבתו של אלי טביב, על ניהול המשחק מצד המאמן, שרון מימר, ועל המערך שאיתו עלה נגד הבולגרים. לא מעט פרסומים בכלי התקשורת השונים דיווחו על הנתק ששורר בין בעל הבית הבית’’רי לבין מאמן הקבוצה, ועל והאכזבה שיש לטביב מהמאמן. לפני שבועיים הנתק בין השניים הגיע לסיומו בתיווכו של אלי אוחנה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר