איציק אלפסי, יו"ר בית"ר נורדיה המתפטר (צילום: הדר אלפסי)
איציק אלפסי, יו"ר בית"ר נורדיה המתפטר (צילום: הדר אלפסי)

נורדיה סוערת לאחר התפטרות הוועד המנהל: "היה מבוי סתום"

חברי הוועד בראשות היו"ר איציק אלפסי החליטו להתפטר. הרקע: חילוקי דעות עם בכירים במועדון בנוגע להמשך העסקתם של עמית ברבש ומשה בן ארוש

פורסם בתאריך: 2.11.17 12:45

על רקע רצף ההפסדים, שעומד כרגע על חמישה, הנהלת בית"ר נורדיה סוערת. הסיבה, כך נודע ל"ספורט כל העיר", היא רצונם של חלק מראשי נורדיה לעשות שינויים מקצועיים משמעותיים, כולל החלפתם של המאמן עמית ברבש והמנהל המקצועי משה בן ארוש, בעוד גורמים בכירים אחרים במועדון מטילים על כך וטו.

בשל מערכת היחסים הסבוכה הזו וכשההפסדים הולכים ונערמים, החליטו ביום רביעי האחרון חלק מחברי הוועד המנהל, בהם גם היו"ר איציק אלפסי, להתפטר מתפקידם.

איציק אלפסי (צילום: הדר אלפסי)

התפטר – איציק אלפסי (צילום: הדר אלפסי)

"אחרי ארבע וחצי שנים אני מסיים את תפקידי בבית"ר נורדיה ירושלים", כתב אלפסי לחברי עמותת האוהדים. "חברי העמותה ביקשו לצאת לדרך חדשה ואנחנו מכבדים זאת".

בנורדיה, חשוב לציין, לא הופתעו מההתפטרות של אלפסי ושל חברי הוועד המנהל. "היה מבוי סתום ולא היתה ברירה", טוען גורם במועדון ומוסיף: "הועד המנהל בראשות איציק עשה עבודה טובה, אבל היו מחלוקות עם חברי עמותה אחרים והם החליטו לעזוב. הקבוצה יוצאת לדרך חדשה מבחינה ניהולית, אבל מבחינת כלכלית אין כל שינוי ומומי דהן נשאר וימשיך לתרום".

עם המשבר הניהולי הזה, שמתווסף למשבר מקצועי חמור הכולל, כאמור, רצף של חמישה הפסדים, תשחק היום נורדיה נגד מועדון ספורט כפר קאסם מצמרת ליגה א' דרום (12:45 בכפר קאסם).

 

 

"אם יש קבוצה שהייתי צריך לבחור בסיטואציה כזו, זו בית"ר נורדיה", מנסה הקפטן ציון זקן להרגיע את הרוחות הסוערות. "ברור שיש לחץ, אבל נורדיה זה מקום שונה, שתמיד מעודד ודוחף, ואני מאמין שנצליח לצאת מהמצב הזה".

ציון זקן, קפטן בית"ר נורדיה (צילום: ינון פוקס)

מאמין בסגל – זקן (צילום: ינון פוקס)

איך?
"זה לא שאנחנו קבוצה של פראיירים שמקבלים תבוסות. אנחנו עומדים טוב על המגרש, עובדים קשה. עם הקהל, ועם עוד קצת חיבור, יבואו השערים והתוצאות. היה לנו גם חוסר מזל במשחקים מסוימים, וזה צריך להתאזן. אגיד יותר מזה: אני עדיין חושב שיש לנו קבוצה לפלייאוף עליון".

נעשו טעויות בסגל?
"אני לא חושב שהסגל זו הבעיה. יש לנו שחקנים עם ניסיון ששיחקו בלאומית. כנראה לא התחברנו מספיק, אבל גם זה יקרה בעתיד. יש לנו סגל ראוי לליגה א' ואפילו לחלק העליון, כמו שאמרתי קודם. לפעמים קורה בכדורגל שלא הולך, אבל הגדולה היא לצאת מזה ולהסתכל קדימה".

אתה לא חושב שצריך חיזוק?
"אחרי חמישה הפסדים רצופים אולי צריך להתחזק, אבל זה נקודתי. יש צוות מקצועי והם ידעו לעשות את מה שצריך, ולעשות חושבים. מאמין שהתוצאות יתחילו להגיע בקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר