בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il)
בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il)

בן זקן: "ניצחון חשוב, החבר'ה ידעו להתעלות גם אחרי השוויון"

מאמן בית"ר מרוצה מה-1:4 נגד מכבי נתניה, שהיה הראשון העונה בטדי והראשון שלו כמאמן הקבוצה. מנגד, סלובודן דראפיץ' המפסיד אומר: "היינו טובים יותר והפסדנו"

פורסם בתאריך: 16.10.17 23:35

חגיגה מרובעת היתה הערב (שני) באצטדיון טדי – בית"ר ירושלים חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, הצהובים השיגו את ניצחון הבכורה שלהם בטדי העונה, המאמן בני בן זקן רשם ניצחון ראשון כמאמן בית"ר ועל כר הדשא חגגו השחקנים בצהוב עם ארבעה שערים ברשת של מכבי נתניה.

תוצאת הסיום (1:4 לבית"ר), עושה קצת עוול לקבוצה של סלובדן דראפיץ', שכן בית"ר לא הציגה כדורגל גדול אבל בניגוד למשחקים האחרונים היתה חדה מאוד ברחבת היריב וניצלה כמעט כל הזדמנות שהיתה לה כדי לכבוש.

המאמן בן זקן אמר בסיום המשחק: "זה ניצחון חשוב. מאוד רצינו לנצח בטדי. החבר'ה ידעו להתעלות גם אחרי השיוויון והמשחק יכול היה להתהפך. יש כאן עוצמה גדולה. זו זכות גדולה להכניס את יוסי בניון מהספסל. הוא יכול לשנות, יש אנרגיה טובה סביבו. היום זה הלך. אני כל כך שמח בשבילו, זה באמת מגיע לו".

בהמשך הוסיף בן זקן ואמר: "אני מקווה שהמומנטום יחזור. הגענו עם מטרה להיות יותר מאוזנים. בגלל זה בהתחלה היינו מאוד מבוקרים וניסינו לשלוט בקצה, זה עבד לנו ואנחנו שמחים. זה עוד שלב התחלתי בעונה והמטרות הן להיות בצמרת. זה ב-DNA של המועדון. אנחנו באים לנצח כל משחק, בטח שזה בבית. אנחנו צריכים למצוא דרך של איזון ולא להתפרע".

מהצד השני, סיכם סלובודן דראפיץ' ואמר: "היה משחק מוזר. היינו צריכים לכבוש עוד שערים אחרי ה-1:1, אבל החמצנו ופתאום קיבלנו 2 גולים שלא היינו צריכים לקבל. יכול להיות שזה גם טעות שלי שלא עשיתי חילוף מהיר אחרי שלקובי מור נתפס שריר. לא השתתפתי במשחק כזה, שבו היינו טובים יותר והפסדנו. אפשר לקרוא לנו נאיביים ופראיירים, אבל זה רק משחק אחד, ממשיכים הלאה. הרגשנו שהיינו יכולים לנצח את המשחק הזה. אנחנו יכולים לקחת מפה גם דברים טובים ולהשתפר בהגנה, שם אנחנו פחות טובים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר