דני קליין, אורי קוקיה (צילומים: ניר קידר, ספי מגריזו)
דני קליין, אורי קוקיה (צילומים: ניר קידר, ספי מגריזו)

דני קליין: "אורי אדם אמיץ, הוא רצה להעביר מסר"

היו"ר לשעבר מתייחס להודעה האמיצה של אקס הפועל ומספר: "היתה לו התלבטות מתי לחשוף את זה ובאיזו דרך, כשחקן פעיל או לאחר הפרישה"

פורסם בתאריך: 30.11.17 14:50

הודעתו האמיצה של שחקן הכדורסל אורי קוקיה ממשיכה לגרור תגובות אוהדות מסביבתו, הקרובה והרחוקה: לפני יומיים ערך קוקיה, שחקנה של הפועל ירושלים בעבר, ראיון חשוב בערוץ הספורט, שם יצא מהארון באופן רשמי ושיתף בנטיותיו המיניות. זהו שחקן הכדורסל הראשון בישראל שעושה זאת בהיותו שחקן פעיל, מה שגרר לא מעט תגובות מסביבתו, ומאנשי מקצוע רבים בכדורסל המקומי ובספורט הישראלי בכלל.

 



אורי קוקיה (צילום: ספי מגריזו)

אורי קוקיה (צילום: ספי מגריזו)

 

מי שמכיר היטב את קוקיה הוא דני קליין, שעוד שימש יו"ר הפועל כאשר השחקן חתם בקבוצה לראשונה, בשנת 2009/2010. כעת גם הוא מתפנה, בשיחה עם "ספורט כל העיר'" לשוחח על הודעתו האמיצה של קוקיה: "אורי הוא קודם כל בן אדם נהדר, ללא קשר לנטיות המיניות שלו", מבהיר קליין. "עברתי איתו לא מעט רגעים יפים ואני תמיד זוכר אותו כאדם שנתן, עשה ותרם לקבוצה, גם בצד המקצועי וגם בצד הקהילתי. הוא אחד שתמיד היה קשוב לחברים שלו ולצרכים של הקבוצה. הוא אדם גדול, תרתי משמע".

 

 

"מי שהיה צריך לדעת ומי שאורי רצה שידע – הכיר את הפרט הזה בחייו הפרטיים", ממשיך לספר היו"ר לשעבר. "היתה לו התלבטות מתי לחשוף את זה ובאיזו דרך, כשחקן פעיל או לאחר הפרישה. הוא אדם אמיץ, ועשה את מה שעשה באופן ציבורי, כי הוא רצה להעביר מסר. אורי רצה להראות לאנשים שמתלבטים ומפחדים להיחשף שזה לא נורא, זה לא סוף העולם. הוא בעיקר רצה להעביר מסר להורים של ילדים שצריכים להתמודד עם זה. הוא תמיד חושב על אחרים, ולכן גם בחר לצאת מהארון ככה".

דני קליין (צילום: ניר קידר)

דני קליין (צילום: ניר קידר)

כאמור, אורי קוקיה הגיע להפועל בעונת 2009/2010, ושיחק בה עד קיץ 2013, תקופה שבה אף שימש קפטן חלק מהזמן. לאחר שפרש מכדורסל ב-2014 מונה לעוזר מאמן הקבוצה, תחת המאמן הראשי דני פרנקו, בעונה שבה הקבוצה זכתה באליפות הראשונה בתולדותיה, ואף הגיעה לגמר גביע המדינה (שם הפסידה למכבי תל אביב של גיא גודס). כיום קוקיה משחק בהפועל ר"ג מהליגה הלאומית, הנלחמת על העלייה לליגת העל. הוא חי עם בן זוגו ג'ואי, רקדן אוסטרלי, ולשניים ילדה משותפת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר