איתמר כהן (צילום: אורן בן חקון)
איתמר כהן (צילום: אורן בן חקון)

"הפועל לא נראית טוב, לא הביאו שחקן בכיר אחד"

כחודש אחרי שהגיע - איתמר כהן בדרך החוצה מהפועל. מצב הקבוצה ממשיך להיות קשה: "אין כסף אפילו לדלק למכסחת הדשא"

פורסם בתאריך: 16.8.17 16:09

אם שואלים את שחקני הפועל, ולא רק אותם, מצבה של קבוצתם בכי רע: אין מים במגרש בקרית יובל, שחקנים בורחים, אלה שמתאמנים לא חותמים, אין חיזוק והקבוצה נראית רע מאוד. מצד שני, אם שואלים את המנכ"ל דודו סאסי הדברים ברובם בשליטה, והעתיד נראה אפילו ורדרד.

נתחיל דווקא עם החדשה החיובית הגדולה של הפועל השבוע: לפי סאסי, ייתכן שיוחתם בקרוב החלוץ עבד ג'בארין (18 וחצי) מקבוצת הנוער של מכבי נתניה. סאסי: "דודו דהאן שלח לנו הודעה שג'בארין סגור. החוזה איתו זה עניין פורמלי. נקווה שנסגור גם עם מחמוד עוויסאת. יש לנו כבר כל האישורים לכך ממכבי תל אביב. כרגע רק הסוכן שלו, אבי נמני, מעכב את העניין בגלל שהוא מעדיף שעוויסאת ישחק בליגה הלאומית".

 

 

המאמן, דויד מרטן: "יש לג'בארין עוד כמה עניינים לסגור בנתניה. מדובר בחלוץ מעולה. אני מאמין שהוא יתחיל להתאמן איתנו בשבוע הבא. נקווה שנחתים עוד קליבר עד לסוף השבוע".

 

דוד מרטן (צילום: מתוך פייסבוק)

דוד מרטן (צילום: מתוך פייסבוק)

וכעת למציאות האופטימית פחות: החלוץ איתמר כהן עזב את הקבוצה. ביום חמישי שעבר, במשחק האימון בין הפועל לבין קבוצת הפועל הוד השרון (0:0), החליף מרטן את כהן, שהיה חלש מאוד. האחרון, שהגיע מבחינתו לליגה א' על תקן כוכב, לא האמין שזה קורה לו. הוא התקרב לספסל, פלט כמה מילים לעברו של המאמן, אסף את דבריו, נכנס לרכבו הפרטי ועזב את המגרש. סאסי השעה את כהן על התנהגותו לשבוע.

 

איתמר כהן (צילום: אורן בן חקון)

איתמר כהן (צילום: אורן בן חקון)

כהן: "זה היה משחק אימון. אני אמור לפתח כושר, לרוץ, להתאמן. חוץ מזה, אין רצינות שם. קיבלתי התחייבות לחוזה, אבל לא קראו לי לבוא ולחתום. הפועל לא נראית טוב. עוד שבועיים גביע, ולא הביאו שחקן בכיר אחד. הסגל הקיים לא יכול לעלות ליגה. נכון שידעתי הכול מראש, אבל לא בא לי שבסוף, אם לא יעלו, כל האש תופנה אליי. הדברים יתבהרו ביום ראשון".

מרטן: "איתמר עזב והועזב. אני רואה לנגד עיניי קבוצה, ולא בחור עם קפריזות. הוא בחור טוב מחוץ למגרש, אבל לא בטוח שהוא רוצה להתקדם כשחקן".

 

ליאור עדיקה (צילום: ינון פוקס)

ליאור עדיקה (צילום: ינון פוקס)

שחקן נוסף שעזב השבוע הוא החלוץ ליאור עדיקה, שעובד בבקרים ולא יוכל להגיע לאימוני הבוקר. גם המגן הימני שגיא יוסף, שלא מתאמן כבר חודש עם הפועל, החליט לעזוב לאחר שנרשם ללימודי בוקר במכללה. עם זאת, המאמן מרטן לוחץ עליו להישאר בקבוצה. עם השוער אמל חאיק אין התקדמות. מקורבים לחאיק אומרים: "הפערים לא גדולים, אבל אלה דברים שלא נפתרים בטלפון, אלא בשיחה פנים מול פנים, ובינתיים זה לא קורה".

 

נראה כי מעט מדי שחקנים כבר חתומים בקבוצה: יוסי ביטון, אלי דרעי, הדר ברד, מתן טולדנו, עידן שטיין והנבחן כיאל איימן, קשר כנף מנוער בני סכנין, שיוחתם בקרוב. המאמן מרטן טרם חתם, אך לדבריו מה שמפריע לו זו העובדה שאין לו עוזר מאמן. "אני מחפש בנרות עוזר, וזה מתחיל לייאש אותי". בקבוצה היה מי שאמר ש"גם הסבלנות של דויד לא תימשך עוד הרבה זמן".
במצב הבלתי אפשרי הזה ממשיכים שחקנים להתאמן, בתנאים קשים: "אנחנו מתאמנים בבוקר, בשיא החום. צחי בזיז, שהיה היחיד שיכולנו לדבר איתו, עזב. באימונים אנחנו לבד עם דויד המאמן. פשוט אין למי לפנות".

התפטרותו של היו"ר, צחי בזיז, הביאה את יוסי סאסי בכבודו ובעצמו להתערב אישית בכמה בעיות בוערות, כולל ניתוק אספקת המים למגרש בקרית יובל. בהפועל יש מי שסיפר על חוב מצטבר של יותר מ-100 אלף שקל לגיחון. "כשפותרים נקודתית משהו, ולא מן היסוד, כך זה גם נראה", אומר גורם בקבוצה. "אין מי שייתן אפילו כסף לדלק למכסחת הדשא".

דודו סאסי בתגובה: "צחי בזיז טיפל בנושא הגיחון. אנחנו נטפל בזה, ונסדיר גם עניינים קיימים מול מס הכנסה. אם צחי לא יחזור, אכנס יותר לעובי הקורה".

 

דודו סאסי (צילום: פרטי)

דודו סאסי (צילום: פרטי)

בשלישי בערב הפסידה הפועל מול בית"ר נורדיה במעלה אדומים (1:0). בשישי היא תשחק מול מכבי יפו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר