אורי אלון (צילום: ניר קידר)
אורי אלון (צילום: ניר קידר)

גורם המעורה במגעים לאיחוד: "כמעט בטוח שזה לא יקרה השנה"

המגעים שמוביל אורי אלון לאיחוד בין הפועל לקטמון נמשכים, אך גורמים הבקיאים בפרטים טוענים: "אין כמעט אפשרות משפטית שהאיחוד יקרה בפגרה"

פורסם בתאריך: 12.6.17 09:45

המגעים לאיחוד בין הפועל לבין קטמון בראשות אורי אלון, שהחלו כפי שנחשף בשבוע שעבר באתר "כל העיר", עדיין נמשכים, גם אם בהילוך נמוך.

כרגע, כך נודע ל"ספורט כל העיר", מתנהלים המגעים הללו על ידי שני אנשים – אלון עצמו ויו"ר הוועד המנהל של קטמון ירון דוויק.
גורם המצוי בפרטי המגעים מציין השבוע כי "יש אופטימיות גדולה, אבל זה ייקח זמן. בכלל לא בטוח שזה יקרה השנה כי יש פה תהליך לא פשוט".

 

גורם שני שבקיא בפרטי המשא ומתן מחדד ואומר כי "התהליך מורכב. צריך למזג את הקבוצות ולפתוח עמותה חדשה. איך שלא מנתחים את המצב כרגע ולא משנה אם מדובר במתווה של אורי אלון או במתווה של יוסי ליפקין, אין כמעט אפשרות משפטית שהאיחוד יקרה בפגרה הנוכחית. כמובן שקיימת האופציה שאורי אלון ייקח את הפועל בליגה א', יקנה את העמותה ויבנה קבוצה לעלייה. זה כן יוכל לצאת לפועל כבר השנה אבל לא בטוח שזה הכיוון".

אורי אלון (צילום: ניר-קידר)

אורי אלון (צילום: ניר-קידר)

 

דוויק, שהפך לדמות מרכזית ומוסכמת על כל הצדדים במגעים – אלון, יוסי סאסי ודודו דהאן – אומר בשיחה עם "ספורט כל העיר": "אנחנו נמצאים בשלב ראשוני מאוד, כשיכול באמת להיות שמתווה האיחוד לא ייצא לפועל השנה. אם אני אופטימי? אדום ירושלמי הוא תמיד אופטימי".

המגעים הללו, כאמור, החלו בשבוע שעבר, אז התקיימה במלון הילטון תל אביב פגישה בין אלון לסאסי, בהשתתפות דהאן, דוויק, מרכוס גרשקוביץ ומישל דיין.

הפגישה הזו עוררה הד גדול בקרב האוהדים האדומים משני הצדדים, כשביום שישי שעבר, כשהפועל כדורסל שיחקה בארנה נגד עירוני נהריה, הונפה ביציעים כרזה גדולה עם הכיתוב: "אורי תבוא לכדורגל".

למרות ההתלהבות של האוהדים, בקרב הגורמים המעורבים נרשם חוסר נחת מפרסום המפגש, כשחלק מהמשתתפים בפגישה טוענים כי "הדלפת המפגש נועדה לחבל במאמצים לאיחוד".

סמל העבר של הפועל, מישל דיין, שמקורב לאלון והיה זה שארגן את המפגש מציין כי " אורי אלון לא אהב את הפרסום, ובצדק. אם מישהו בעל אינטרס יחבל בהזדמנות הזו, אז שיישא באחריות".

כך או כך, ההתפתחות הזו עם אלון גרמה לאיש העסקים יוסי ליפקין לקחת צעד אחורה מהמתווה שהציע לפני כשלושה שבועות.

עדיין בתמונה. יוסי ליפקין (צילום: פרטי)

עדיין בתמונה. יוסי ליפקין (צילום: פרטי)

 

ליפקין: "לאור ההתעניינות המפתיעה של אורי אלון בהפועל כדורגל החלטנו, קטמון ואני, לקחת צעד אחורה על מנת לתת לו את הזמן למיצוי המהלך. אין טעם להריץ שני מהלכים במקביל. אני מגיע לישראל ביום שני הקרוב (12.6), אם עד אז לא יתקדם משהו בגזרת אורי אלון, אחזור למתווה שלי. אין ספק שאלון יוכל להקפיץ את הקבוצה למקומות שהיא אף פעם לא היתה בהם. אבל אני לא יודע לומר עד כמה זה רציני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר