יוגב אוחיון (צילום: ניר קידר)
יוגב אוחיון (צילום: ניר קידר)

האם הפועל צריכה לנסות להביא את יוגב אוחיון?

על רקע הקשיים במשא ומתן מול בר טימור, בהפועל מציינים כי רכז הצהובים הוא אופציה, כשישנה גם אפשרות ששניהם יוחתמו

פורסם בתאריך: 2.7.17 11:31

חיזוק הסגל הישראלי סומן בהפועל כאחת מהמטרות המרכזיות של הקיץ הקרוב, וכעת, עם מינויו של פוטיס קציקאריס היווני למאמן, החלו בהפועל להגביר הילוך בסגירת הסגל הישראלי ובכלל.

 

להפועל, כידוע, ישנם כבר ארבעה שחקנים עם חוזה לעונה הקרובה – ליאור אליהו, יותם הלפרין, ריצ'רד האוול ורפי מנקו, שעשוי להיות מושאל לעונה נוספת. בנוסף, בקבוצה היו שמחים לראות את בר טימור ממשיך בקבוצה, אולם המגעים מול הגארד, שמתנהלים מזה חודשים ארוכים, נמצאים בסוג של מבוי סתום כשישנם פערים כספיים משמעותיים, כאלה, שלדברי גורם בהפועל, נושקים לכ־100 אלף דולר בעונה.

בהפועל, חשוב להדגיש, לא מוותרים על טימור ובמועדון מדגישים כי המשא ומתן מולו נמשך במלוא המרץ כדי להשאירו בקבוצה לשלוש שנים נוספות, תקופה שמקובלת על הגארד, אך במקביל ראשי הפועל כבר החלו בודקים כיוונים אחרים.

אחד הכיוונים הללו הוא יוגב אוחיון (בן 30), שסיים את חוזהו במכבי תל אביב, אך לצהובים יש עד יום רביעי הקרוב, 5.7, כדי להמשיך עימו את ההתקשרות לעונה נוספת תמורת כחצי מיליון דולר או לחילופין לפצות אותו בסך של 100 אלף דולר. מכבי, חשוב לציין, מנהלת מגעים מול אוחיון במטרה להפחית את שכרו לאזור ה־300-250 אלף דולר, אך בשלב זה הגארד לא מוכן לכך.

"יוגב אוחיון הוא אופציה", מודה גורם בהפועל בשיחה עם "אתר כל העיר". "בוודאי אם בר טימור לא ימשיך אבל לא מן הנמנע ששניהם אפילו יהיו בהפועל, זה לא נוגד. בשלב זה אנחנו לא פוסלים שום דבר".

במקומו או לצידו - בר טימור (צילום: ניר קידר)

במקומו או לצידו – בר טימור (צילום: ניר קידר)

 

אוחיון, כידוע, שיחק בהפועל במשך שלוש עונות – בין 2009 ל־2011 – והוא מצוי ביחסים טובים עם מנכ"ל הפועל גיא הראל, שהיה סוכנו בעבר.

מבחינת מספרים, אוחיון חווה בשנתיים האחרונות ירידה בממוצעים. כך למשל, ביורוליג הוא תרם העונה למכבי 5.3 נקודות ו־2.7 אסיסטים בקצת יותר מ־17 דקות בערב, מספרים די דומים לעונה שלפני כן – 5.3 נקודות ו־2.9 אסיסטים ב־18 דקות.

גם בישראל התרומה שלו לצהובים היתה זהה פחות או יותר. בעונה החולפת הוא סיפק 5.3 נקודות ו־3.4 אסיסטים ב־20 דקות, כשעונה קודם לכן הוא תרם 6.9 נקודות ו־3.9 אסיסטים ב־21 דקות בערב.

טימור, לשם השוואה, סיפק בעונה החולפת 10 נקודות ו־3.5 אסיסטים ב־25.4 דקות בערב, אך בפלייאוף המספרים שלו ירדו משמעותית – 4.4 נקודות ו־1.7 אסיסטים ב־16.9 דקות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר