האם מדובר בשדרוג לעמדת הסנטר? אלן אומיץ' ואמארה סטודמאייר (צילומים: ניר קידר)
האם מדובר בשדרוג לעמדת הסנטר? אלן אומיץ' ואמארה סטודמאייר (צילומים: ניר קידר)

"אומיץ' הוא החתמה טובה של הפועל, בעיקר לאירופה"

סנטר נבחרת סלובניה מגיע ככל הנראה במקום אמארה סטודמאייר. האם מדובר בשדרוג לעמדת הסנטר?

פורסם בתאריך: 14.8.17 09:03

בהפועל אפשר להגיד, מאוד מרוצים מהצטרפותו של אלן אומיץ', אותו הביא המאמן פוטיס קציקאריס כנדוניה מספרד. סנטר נבחרת סלובניה מגיע להפועל כסנטר הבכיר של הקבוצה, כשהחתמתו מייתרת למעשה את חזרתו של אמארה סטודמאייר.

בהפועל, חשוב לציין, לא שוללים את האפשרות שסטודמאייר יהיה בכל זאת חלק מהסגל, אבל העובדה שבקבוצה חתומים כבר שני סנטרים – אומיץ' וריצ'רד האוול – היא סימן לכך שסטודמאייר לא יהיה בארנה בעונה הבאה.

מבחינה מקצועית, נדמה שהתרומה שצפוי אומיץ' להשיא תהיה גדולה יותר. ראשית, הוא מכיר היטב את הכדורסל האירופי וברזומה שלו יש שני גמרי יורוקאפ רצופים, שבשני, בעונה שעברה, הוא גם הניף את הגביע ביחד עם מאלגה, שאליה הוא הצטרף רק במהלך העונה.

רכש משמעותי - אלן אומיץ' (צילום: ניר קידר)

רכש משמעותי – אלן אומיץ' (צילום: ניר קידר)

 

במדי מאלגה העמיד אומיץ' ממוצעים של 6.5 נקודות ו־5.5 ריבאונדים ב־20 דקות משחק ביורוקאפ. בליגה הספרדית הממוצעים שלו היו דומים ועמדו על 6.2 נקודות ו־5.5 ריבאונדים בכ־18 דקות בערב.

סטודמאייר, מנגד, העמיד ביורוקאפ ממוצעים טובים משמעותית מאלה של אומיץ', ואף היה לאחד הסנטרים המצטיינים במפעל. סטודמאייר סיפק להפועל 12.8 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו־1.2 חסימות בקצת יותר מ־25 דקות משחק באירופה, והיה גורם משמעותי בקמפיין האירופי של הפועל, שהסתיים כידוע בחצי הגמר.

אומיץ' יותר טוב ממנו? אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

אומיץ' יותר טוב ממנו? אמארה סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

 

"אומיץ' הוא סנטר ברמה אירופאית גבוהה", מחמיא צביקה שרף לרכש החדש של הפועל. "הוא בנוי נהדר ומוכן למשחק האירופאי. יכול להיו שיהיה לו קשה בליגה הישראלית עם הסנטרים הנמוכים, אבל אפשר למצוא גם לזה פתרונות".

לפני מאלגה, בעונת 2015/16, שיחק אומיץ' בגראן קנריה הספרדית, איתה הגיע עד לגמר היורוקאפ (שם הפסידה הקבוצה לגלאטסראיי הטורקית). באותה העונה, כזכור, פגשה הפועל את גראן קנריה במסגרת שלב הבתים השני של היורוקאפ, אז אומיץ' סייע לספרדים להביס את הפועל (61:108) כשסיים את המשחק עם 18 נקודות ו־17 ריבאונדים.

"מאוד אהבתי את אומיץ' כשהוא שיחק בגראן קנריה לפני שנתיים", מנתח שרון דרוקר את הסנטר החדש של הפועל. "הוא מגיע בכל ערב עם הרבה תשוקה, משחק עם אנרגיות גבוהות וחי את המשחק. מבחינה מקצועית, הוא מסוג השחקנים שצריך לשחק בשבילם, הוא צריך לקבל את הכדור במקומות הנכונים. הוא החתמה טובה של הפועל, בעיקר לאירופה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלי זקן

    תפסיקו כבר עם השטויות שח מעונת המלפפונים!!!
    כל כמה ימים מעלה הכתב שטות אחרת, מי יותר טוב, מי עולה על מי, מי יותר שווה ? חאלאס! השחקנים עוד לא התאמנו ועוד לא שיחקו דקה !!!
    אין לכם משהו מעניין ויצירתי לכתוב את אל תכתבו! כך גם המעט שקוראים אתכם ינטשו.
    תנו כתבות תחקיר רציניות על שחקנים מאמנים וקבוצות, לא חומר לעוס מאוס שמזלזל באינטילגנציה של הקורא

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר