לא יצטרף לצוות המקצועי - אייל אברהמי (צילום: פרטי)
לא יצטרף לצוות המקצועי - אייל אברהמי (צילום: פרטי)

אייל אברהמי בדרך חזרה להפועל: "זה מאוד מחמיא לי"

עוד ‘בן אובד’ שב הביתה: אייל אברהמי ימונה לעוזר מאמן הפועל. ליאור עדיקה ומתן טולדנו חתמו. בימים הקרובים יוחתמו נוספים

פורסם בתאריך: 6.8.17 10:02

אם בשבוע שעבר היה זה איתמר כהן, שמיקד אליו את כל תשומת הלב התקשורתית והמקצועית עם חזרתו להפועל, השבוע היה זה שחקן עבר אחר – אייל אברהמי – שבגיל 46, אחרי נתק מוחלט של 14 שנים בינו לבין המועדון שבו גדל ושעימו היה כה מזוהה, חוזר כנראה לקרית היובל – לתפקיד עוזר המאמן.

את החזרה של אברהמי ‘בישל’ היו”ר צחי בזיז, שהיה בזמנו גם חברו בקבוצות הילדים, הנערים והנוער של הפועל. בזיז: “’הדלקתי’ את אייל לאט-לאט. בהתחלה הוא מאוד התלבט – לא בגלל שהוא לא רצה, אלא בגלל העיסוקים האחרים שלו, אבל קירבתי אותו. הוא הצטרף אליי למשחק האימון נגד מכבי שעריים, כדי להיכנס לאווירה, ושם כבר אמר לי: ‘צחי, החיידק יצא החוצה’. ביום ראשון אייל טס עם המשפחה לשבוע, לטיול משפחתי. כשיחזור נשב לסגור. אני מאוד רוצה לראות אותו איתנו במערכת”.

בשיחה עם “ספורט כל העיר” מציין אברהמי כי “זה מחמיא לי מאוד. כולם יודעים מה המשמעות של הפועל ירושלים עבורי. זה בא לי בהפתעה. אני עובד במשרד ממשלתי בבוקר ומנהל בית ספר לכדורגל במתנ”ס ‘זיו’ אחרי הצהריים. נראה איך אני משלב בין כל הדברים”.

אברהמי התקבל בחום רב על ידי השחקנים הוותיקים של הפועל, במשחק האימון שקיימה הקבוצה בשישי שעבר בשעריים, ואלו ערכו לו היכרות עם המאמן דויד מרטן. אברהמי: “הטלפון שלי הוצף בהודעות של אוהדים ששמחו לשמוע שאני חוזר. יש לקבוצה בסיס מצוין של שחקנים שנותן את הטון, אבל זה עדיין לא זה. חייבים להתחזק בעוד ארבעה שחקנים לפחות. אם נסתדר בקטע הכספי, אהיה במערכת”.

חוץ מאברהמי צפויים לחתום בסוף השבוע הזה ובמהלך השבוע הבא המאמן דויד מרטן וכמה שחקנים, ובהם יוסי ביטון, אופיר עזו, איתמר כהן, שגיא יוסף ואלי דרעי, שהגיעו לסיכום על תנאיהם אך השהו את החתימה עד לאחר ט’ באב שצוין השבוע.

במגעים עם השוער אמל חאיק נרשמה התקרבות מסוימת, אולם עדיין אין סיכום. הדר ברד ורמי סאחלי צפויים לחתום גם הם, ואנשי הקבוצה אמורים לשבת בימים הקרובים גם עם בר שלום. שני שחקנים שכבר סגרו את תנאיהם בהפועל הם ליאור עדיקה (26), שכבש בעונה שעברה תשעה שערים במדי בית”ר נורדיה, ומתן טולדנו שהתאמן עם אשקלון וחזר להפועל.

צחי בזיז (צילום:פרטי)

'בישל' את חזרתו של אברהמי – צחי בזיז (צילום:פרטי)

 

בעניין אחר. בשבוע שעבר פורסם ב”ספורט כל העיר” על תלונותיהם של כמה מאמנים ממחלקת הנוער, שהפועל לא שילמה לחלקם את שכרם מהעונה שעברה. בהמשך לדברים מציין השבוע אחד מהמאמנים, לאון מיאלי, כי “לאחר הפרסום שהיה בסוף השבוע שעבר ישבו איתנו והגענו להסכמות עקרוניות, שאמורות להיחתם בשבוע הבא. במידה וההבנות לא ימומשו נמשיך לפעול כדי לקבל את מה שמגיע לנו”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר