חוזר הביתה? איציק כהן (צילום: אורן בן חקון)
חוזר הביתה? איציק כהן (צילום: אורן בן חקון)

איציק כהן: "אני לוקח את ההצעה של הפועל ברצינות"

האם החלוץ חוזר הביתה? "אחליט עד תחילת השבוע". בהפועל טוענים כי "ברגע שאיציק יחליט שהוא לא ממשיך בלאומית, הוא יהיה אצלנו"

פורסם בתאריך: 23.8.17 20:07

בהפועל ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת העונה בליגה א' צפון בעוד כשלושה שבועות. בשיחה עם "ספורט כל העיר" מציין המאמן דוד מרטן כי "95 אחוז מהסגל שלנו כבר חתום. חסרות לנו סגירות אחרונות, אבל דווקא זה לוקח זמן. אם נביא את ארבעת השחקנים שאנחנו רוצים, אנחנו בוודאות נהיה מועמדים לעלייה".



ארבעת השחקנים שמרטן רוצה הם מגן ימני, קשר אחורי ושני חלוצים, כשבראש ובראשונה מדובר באיציק כהן, שעימו מתנהלים מגעים נמרצים. המנכ"ל דודו סאסי טוען כי סגר מול החלוץ את כל התנאים, וכעת ממתינים בקבוצה לראות אם יצליחו לגייס ספונסר שיסייע במימון העסקה, שעשויה 'לנגוס' בנתח עיקרי מתקציב השחקנים של הקבוצה. "העסקה עם איציק כהן לא תיפול על נושא הספונסר", מדגיש סאסי, "אבל הלוואי שיהיה כזה".

"אני אופטימי", אומר מרטן. "בגדול, כל התנאים של איציק כבר סגורים. דיברתי איתו כמה פעמים. ואנחנו מחכים שהוא יקבל החלטה שהוא מוכן לרדת לליגה א'. הכיוון הוא חיובי. ברגע שאיציק יחליט שהוא לא ממשיך בלאומית, הוא יהיה אצלנו. הוא ירצה לעשות עלייה עם קבוצת נעוריו".

כהן עצמו מציין השבוע כי "אני לוקח את ההצעה ברצינות, אבל אני צריך לשקול. עד תחילת שבוע הבא אחליט".

אם כהן אכן יחתום, הוא יעשה זאת מול יוסי סאסי ויבקש ממנו ערבויות אישיות.

מסוגלים להדהים את כולם? דודו ויוסי סאסי (צילומים: פרטי, עידו צימרמן)

מסוגלים להדהים את כולם? דודו ויוסי סאסי (צילומים: פרטי, עידו צימרמן)

 

חלוץ מבוקש נוסף הוא רן רול מעירוני נשר, שמעדיף לפי שעה למצות את האופציות בליגה הלאומית. בנוסף, ישנו את החלוץ עבד ג'בארין, שצפוי להגיע דרך סוכן השחקנים דודו דהאן זאת במידה ויסדיר את ענייני שחרורו מול קבוצתו מכבי נתניה.

שחקן משמעותי שטרם חתם, נכון לאמצע השבוע, הוא השוער הראשון אמל חאיק, שנעדר מאימון יום שלישי בשל ההתנהלות האיטית מולו. אחרי התערבותו של אופיר עזו ולחץ מצד דויד מרטן, החליפו עורכי הדין של הצדדים טיוטות, חאיק חזר שלשום לאימונים ובקבוצה מקווים שיחתום עד סוף השבוע.

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

משחק גביע המדינה של הפועל נגד מועדון ספורט טירה, שאמור היה להתקיים ביום שישי הבא 1.9)), יידחה ככל הנראה לאמצע חודש אוקטובר בגלל חג הקורבן המוסלמי. טירה ביקשה להקדים את המשחק, אך הפועל לא הסכימה לכך.

בעניין נוסף. מנהל הקבוצה הוותיק יוסי פסו קיבל השבוע הצעה מהנהלת הפועל פתח תקוה לעבור לשורות הקבוצה ולשמש בה כמנהל בשכר גבוה יותר משכרו בהפועל. פסו, שכואב מאוד את מצבה של הפועל, מתלבט האם להיענות להצעה ולעזוב את המועדון לאחר 14 שנים.

בעניין אחר. מאמני מחלקת הנוער קיבלו ביום רביעי 50 אחוז מהכספים שהמועדון היה חייב להם, כשהמנהל ההחדש של מחלקת הנוער אחמד ספיה הבטיח להם כי היתרה תשולם עד אמצע חודש ספטמבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש קבןצה הפועל תמיד תיהיה הקבוצה האדומה של המדינה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר