ג'רום דייסון במשחק הערב נגד בודוצ'נוסט (צילום: KK Budncnost)
ג'רום דייסון במשחק הערב נגד בודוצ'נוסט (צילום: KK Budncnost)

בדרך להדחה מוקדמת: הפועל הובסה 92:75 על ידי בודוצ'נוסט

האדומים היו צמודים עד לתחילת הרבע הרביעי, אך אז הם קרסו בדרך להפסד חמישי במפעל. דייסון הוביל את הקלעים עם 19. הפועל זקוקה לסוג של נס כדי לעלות לשלב הבא

פורסם בתאריך: 6.12.17 22:17

העונה האירופית של הפועל ירושלים הולכת ומתקרבת לסיומה המאוד מאוד מוקדם. האדומים נחלו הערב (רביעי) את הפסדם החמישי ביורוקאפ – 92:75 לבודוצ'נוסט המונטנגרית – ואם לוקחים בחשבון את המשחקים שעוד נותרו באיירן מינכן בגרמניה, רג'יו אמיליה בארנה וגלאטסראיי בטורקיה, הרי שיהיה קשה מאוד למודי ומאור וחניכיו להשיג את הניצחונות הדרושים כדי לסיים באחד מארבע המקומות הראשונים בבית.

הבית של הפועל ירושלים, חשוב לציין, צמוד מאוד. להפועל ולגלאטסראיי שני ניצחונות בלבד, אך הן מפגרות במשחק בודד אחרי רג'יו אמיליה וליטקבליס פוניבז', להן שלושה ניצחונות, כשלבודוצ'נוסט ארבעה ניצחונות, כך שבאופן תיאורטי האדומים עדיין יכולים לסיים את הבית במקום השני, אך בשביל שזה יקרה הם יצטרכו לנצח את שלושת המשחקים שנותרו להם – דבר שנראה בלתי אפשרי עם היכולת הנוראית שמציגה הקבוצה, בעיקר בחלק ההגנתי.

את המשחק הערב החלה הפועל בצורה טובה ואף היתה צמודה לבודוצ'נוסט עד סופו של הרבע השלישי (62:60 למונטנגרים), אבל לרבע האחרון האדומים פשוט לא הופיעו, לפחות לא בתחילתו ובודוצ'נוסט רצה לריצת 0:9 בשתי הדקות הראשונות כדי לסגור את הסיפור.

ג'רום דייסון הוביל את הקלעים של הפועל עם 19 נקודות, טרנס קינזי הוסיף 11, קיילין לוקאס ואוסטין דיי תרמו 10 ואלן אומיץ סיים עם 9 נקודות, אבל כל זה לא משנה, כי כשחוטפים 92 נקודות במשחק, בטח באירופה ובוודאי בחוץ, סיכוי אמיתי לנצח אין.

כאמור, את המשחק פתחה הפועל בצורה טובה ואחרי עשר דקות היא הובילה 17:19. ברבע השני המונטנגרים לקחו את המושכות ואת המחצית הם סיימו ביתרון 43:40. הרבע השלישי, כאמור, הסתיים ב-62:60 לבודו'צנוסט ואז החלה הבריחה בדרך לעוד תבוסה אדומה – 92:75 למונטנגרים בסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר