ליאור אליהו (צילום: שרון בוקוב)
ליאור אליהו (צילום: שרון בוקוב)

בניחוח כחול לבן: הישראלים הצטיינו, הפועל ניצחה את הרצליה

78:90 לאדומים. אליהו (14 נק'), הלפרין (11 נק' ו-5 ריב', האוול (10 נק' ו-9 ריב') ואוחיון (6 נק', 5 חט' ו-4 אס') העניקו למאור ניצחון שלישי ברציפות

פורסם בתאריך: 19.11.17 20:55

הפועל ירושלים ממשיכה לספוג כמות יותר מדי גבוה של נקודות, אך תחת הנהגתו של מודי מאור (ובניגוד גמור למה שקרה תחת ידיו של פוטיס קציקאריס) האדומים מצליחים למצוא את הדרך לקלוע יותר נקודות מהיריבות. כך קרה הערב (ראשון), כשמאור ושחקניו התארחו אצל מכבי הרצליה וחזרו הביתה לירושלים עם 78:90, הניצחון השלישי ברציפות של הפועל ירושלים בכל המסגרות. ומאור? כן, הוא בינתיים עם 100 אחוזי הצלחה כמאמן ראשי.

ההפתעה הגדולה של הערב הגיעה מכיוונו של ליאור אליהו, שקיבל הרבה דקות על הפרקט – 26:47 – וסיים ערב טוב מאוד עם 14 נקודות (7 מ-11 ל-2 נקודות). זה היה בכלל ערב מוצלח לישראלים של הפועל – אולי הטוב ביותר שלהם העונה מבחינה סטטיסטית, כשיותם הלפרין סיים עם 11 נקודות (ו-5 ריבאונדים), יוגב אוחיון תרם 6 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות וריצ'רד האוול קלע 10 נקודות והוריד 9 ריבאונדים. (בר טימור לא שיחק בשל הפציעה בברכו).

ג'רום דייסון סיים, שוב, כקלע המוביל של הפועל ירושלים עם 23 נקודות, סטרטוס פרפרוגולו תרם 12 נקודות.

 

 

הרצליה נכנסה טוב יותר אל המשחק ואת הרבע הראשון סיימה ביתרון 19:16, אלא שאז ליאור אליהו החל להפציץ עם גויאבות וביחד עם דקות טובות של דייסון ושל קיילין לוקאס הפועל נטלה את היתרון בדרך ל-42:46 במחצית.

גם אל הרבע השלישי הרצליה נכנסה טוב יותר, כשהפעם ההגנה באדום הזכירה את פתיחת העונה הנוראית של הקבוצה, כשהרצליה מנצלת זאת עד תום כדי לקלוע 30 נקודות בדרך ל-72:69 בסיום הרבע השלישי. אל הרבע האחרון עלתה הפועל עם הגנה אגריסיבית ביותר והצליחה לעצור את הקבוצה מהשרון על 7 נקודות בלבד בדרך לניצחון חשוב – 78:90 להפועל בסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר