יוסי סאסי ודודו סאסי, בעלי הפועל ירושלים (צילום: עידו צימרמן, פרטי)
יוסי סאסי ודודו סאסי, בעלי הפועל ירושלים (צילום: עידו צימרמן, פרטי)

שיאים חדשים של שפל: הסאסים התבזו מול קבוצה מליגה ג'

משפחת סאסי ממשיכה להוביל את הפועל לתהומות, כשביום שלישי הושפלה הקבוצה והודחה מגביע המדינה לאחר הפסד לבני מוסמוס. כן, יש קבוצה כזו

פורסם בתאריך: 8.11.17 21:14

זאת היתה ההשפלה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הפועל. יותר מבזה מההפסד לשיכון המזרח בשנות ה־80, יותר משפיל מהתבוסה 8:1 נגד מכבי תל אביב בשנות ה־90 ויותר מעורר רחמים מהירידות של המועדון לליגה א' בשנות ה־2000.

הסאסים ממשיכים להוביל את הפועל לתהומות ולשיאי שפל חדשים, כשבכל פעם שחושבים שיותר רע ומבזה כבר לא יכול להיות, המציאות טופחת לאוהדים ולבודדים שהקבוצה עוד יקרה להם, עם סטירה מצלצלת לפנים.

דודו סאסי (צילום: פרטי)

דודו סאסי (צילום: פרטי)

אמנם הם לא היו על המגרש, אבל דודו ויוסי סאסי הם האשמים בביזיון שרשמה הפועל ביום שלישי האחרון, כשהודחה מגביע המדינה אחרי הפסד לבני מוסמוס מליגה ג', במה שהוא כאמור הרגע הכי מבזה, משפיל ומעורר רחמים בתולדות המועדון.

"אני פשוט בהלם, בושה גדולה מאוד, בחיים לא קרה לי דבר כזה", אומר השוער אמל חאיק, שלא שיחק לאחר שהמאמן דויד מרטן החליט לתת מנוחה למספר שחקנים בכירים. "בגול שלהם כיסיתי את הראש מרוב בושה".
שחקן בקבוצה מוסיף: "חבל שלא פתחנו בהרכב החזק שלנו, אולי היינו מצליחים להימנע מהבושה הגדולה הזאת, שתלווה כל שחקן שלבש את חולצת המועדון במשחק הזה".

מי שלקח קשה מאוד את ההשפלה הוא המנהל יוסי פסו, שבסיום המשחק זעם בחדר ההלבשה והטיח בשחקנים: "בושה וחרפה, כולכם צריכים להתבייש על מה שקרה פה. שקבוצה מליגה ג' תנצח את הפועל ירושלים? תסתכלו על עצמכם במראה".

 

בשיחה עם "ספורט כל העיר" ממשיך פסו ואומר: "לא הלכתי לעבודה ביום רביעי, התביישתי. רציתי לקבור את עצמי. פשוט בושה. כל מי שהיה במוסמוס, כולל המאמן וכולל אותי, צריך להתבייש".

לאחר ההפסד החליטו בהפועל לבטל את האימון שתוכנן ליום רביעי, כשהמנכ"ל דודו סאסי קיבל את ההחלטה. בשיחה עם "ספורט כל העיר" אומר סאסי: "אין בושה גדולה מזאת. לנשיא לא היינו מגיעים, אבל השחקנים אתמול ביזו אותנו. אני מתבייש. מבחינתי נגמרה העונה. עדיף שהיינו מפסידים לטירה בסיבוב הקודם ולא נקלעים לבושה הזאת".

יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

סאסי מוסיף ואומר "חצי קבוצה תלך הביתה. המאמן? כרגע הוא נשאר. נשב איתו על שחרור השחקנים בפגרה ונחליט איך ממשיכים".

עוד לפני המבוכה וההשפלה בגביע המדינה, נרשם שפל אחר בתולדות המועדון, כשהקבוצה אירחה ביום שישי שעבר את הפועל אסי גלבוע במגרש בהר חומה. "אם נעזוב לרגע את הצד המקצועי, קיבלתי הלם תרבות: מליגה מקצוענית אתה פתאום עובר לליגה חובבנית, על כל המשתמע מכך", אומר גורם בהפועל בהתייחסו למשחק בהר חומה. "איפה הסדר, ההיערכות, התיאומים? הכניסה חופשית – זה לא נראה טוב".

ואם הצרות הללו לא מספיקות, בהפועל היו מודאגים בתחילת השבוע, עוד לפני ההשפלה מול בני מוסמוס שמיקדה את כל תשומה הלב, מהאפשרות שהפועל שפרעם תתפרק עקב בעיות כלכליות. הסיבה לדאגה? אם בית הדין של ההתאחדות יחליט לפרק את הקבוצה, יבוטלו כל התוצאות שהשיגה עד למחזור האחרון, כולל הניצחון של הפועל, מה שיותיר את האדומים עם שמונה נקודות בלבד.

ליגה א' יוצאת, כאמור לפגרה, עד ל־24 בנובמבר, אז תשחק הפועל בחוץ נגד הפועל מגדל העמק. השחקנים קיבלו חופש עד ליום ראשון, אז הם יחזרו למתכונת אימונים מלאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    הפועל ירושלים מתה מזמן. עכשיו זו רק התעללות בגופה ובאוהדים שנשארו שם. מעבר לצד המקצועי שזה כשלון מתמשך, הזלזול באוהדים בסמל וההסטוריה הפך להיות תחביב אצל סאסי. לא פלא שקטמון הוקמה וטוב שכך, כי היא היום ממשיכת דרכה. ואל תצפו שידעו מה זה הפועל ים, את זה רק הזקנים זוכרים. היום הפועל היא שם לכשלון, בושה, זלזול שחיתות וכל הרע שיש. אז טוב שהם לא מייצגים את הפועל ים. העתיד האדום בעיר נמצא בקטמון. על הפועל צריך להגיד כבר קדיש.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר