מישל דיין, יוסי סאסי, בעלי הפועל ירושלים (צילום: עידו צימרמן)
מישל דיין, יוסי סאסי, בעלי הפועל ירושלים (צילום: עידו צימרמן)

דיין נגד סאסי; מנגד, סאסי נגד דיין ונגד "כל העיר"

גם לסמל הגדול של הפועל נמאס מהבעלות של הסאסים: "אני מוכן שהקבוצה תתפרק, שתרד לליגה ג', ואז אפשר יהיה לקחת את המועדון ולנסות לשקם אותו"

פורסם בתאריך: 23.11.17 12:56

מצבה של הפועל ירושלים ממשיך להיות קשה עד אנוש. אימוני הקבוצה המשיכו השבוע כרגיל, לכאורה, אבל לפניהם, במהלכם ואחריהם, מנהלים השחקנים כל הזמן שיחות בינם לבין עצמם, ובינם לבין המנכ”ל דודו סאסי והיו”ר צחי בזיז, על עתידם הלוט בערפל.

השבוע הצליח המנכ”ל סאסי להדהים את השחקנים, שכבר חשבו שראו ושמעו הכול, כשהודיע להם כי לא ישלם את שכר חודש אוקטובר, שהיה אמור להיכנס לחשבונם ביום שני האחרון.
“לפחות הפעם דודו אמר את האמת ולא מרח אותנו”, אומר אחד משחקני הפועל ירושלים במרירות.

בצר להם, שקלו השחקנים להשתמש באופציית השביתה, נשק שכבר נשקל בחודש האחרון אך לא מומש בסופו של דבר, כשחלק מהשחקנים טוענים כי במקרה של שביתה הם עשויים “לשחק לידיים של סאסי”, שרוצה ממילא לשלוח את כולם הביתה, וכך האשמה תוטל עליהם.

בינתיים, יש גם כאלה שהם הרבה פחות סלחניים מהשחקנים ומעובדי המועדון. אחד כזה הוא סמל העבר מישל דיין, שמשמש כיום כפרשן הספורט של רדיו ירושלים. "באופן אישי, אני לא רוצה שהפועל תעלה ליגה", אומר דיין. "הקבוצה הבוגרת לא מעניינת אותי בכלל. זה בטל בשישים כי אין עתיד, לא נשאר כלום ממועדון מפואר כמו הפועל ירושלים. מחלקת נוער שלמה התפרקה. קרית היובל היתה בזמני כמו פארק. המגרש היה חי ונושם וכיום הוא נהיה כמו בית קברות. לצערי אני לא רואה שום פיתרון באופק. ילדים לא מתקרבים למחלקת הנוער ומעדיפים ללכת לקטמון, שם נבנתה בשנים האחרונות מחלקת נוער. בהפועל אין שום זהות, שום אישיות שיכולה לדפוק לראש העיר בדלת ולקבוע פגישה. כשיוסי סאסי יזוז הצידה, למחרת נרים את הפועל ירושלים לגבהים. מבחינתי שיקבל מיליונים על המגרש, אני מאחל לו שיקבל, רק שיעזוב. כיום אני מוכן שהפועל תתפרק, שתרד לליגה ג' ואז אפשר יהיה לקחת את המועדון ולנסות לשקם אותו. סאסי צריך להכיר שזה מעבר ליכולות שלו. אני אומר לו – תודה על מה שעשית עד היום, אבל תניח לנו, להפועל ולאוהדיה".

 

תגובת יוסי סאסי לדברים: ״מר יוסי סאסי מצר על כך שעיתון ״מכובד״ כמו עיתון "כל העיר" נותן במה להכפשות אישיות נגד מר יוסי סאסי. המדובר בדברים העולים כדי דיבה ולשון הרע כנגד מר סאסי, ואם וככל שהעיתון המכובד יבחר לפרסם פרסומים המשחירים את דמותו של סאסי, הוא נותן יד ללשון הרע ולדברי הדיבה שמר דיין אמר על מר סאסי. ומר סאסי שומר על זכותו בעניין זה, על כל הנובע והמשתמע מכך. בנוסף, ככל שלמר דיין ישנה הצעה קונקרטית לשיפור ולייעול, דלתו של מר סאסי תמיד פתוחה לשמוע הצעות״.

לדיין יש גם בטן מלאה על מינויו של דויד מרטן למאמן הפועל באמצע העונה שעברה. "בואו נשים את הדברים על השולחן: מינו מישהו חסר ניסיון. אם בשנה שעברה מאמן כמו אלי מחפוד היה על הקווים, והוא הרי כבר היה סגור בקבוצה, הפועל לא היתה יורדת. אני לא מכיר את מרטן אישית, אבל מאוד מרגיז אותי שמאמן בא ואומר 'אם אני אלך, הכול יתפרק'. עם כל הכבוד, הוא לא נולד עם סמל הפטיש והמגל על הלב. אני מכבד כל מאמן, אבל אני מרחם עליו שהוא צריך לעבוד בתנאים שבהם הוא עובד. כשהכול קורס סביבך, למה אתה נשאר?".

מרטן בתגובה: "קודם כול, עובדתית זה נכון: אין לי רקורד כמאמן בוגרים. אבל לא מחוסר ברירה אני נשאר – אני חושש שאם אלך הכול יתפרק סופית. בכל מקרה לא אהיה מסוגל להישאר אם לא יהיה שינוי דרסטי: המועדון לא יכול להתנהל כספית וניהולית כמו שהוא מתנהל עכשיו. כרגע אני משתדל ככל האפשר להשאיר את הסירה מעל המים, אבל מיום ליום זה נעשה קשה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר