בדרך החוצה מהפועל - אופיר עזו ויוסי ביטון (צילומים: אורן בן חקון)
בדרך החוצה מהפועל - אופיר עזו ויוסי ביטון (צילומים: אורן בן חקון)

עזו: "לא אשאר בהפועל בשביל להילחם בתחתית ליגה א'"

הקשר, שכבר סיכם את תנאיו, משהה את חתימתו עד שיבין מהן המטרות. גם הבלם יוסי ביטון בדרך החוצה: "מה שהולך השנה בהפועל זה משהו שלא ראיתי". וגם: איציק כהן העדיף את הרצליה גם בגלל שסאסי לא נתן ערבות אישית לחוזהו

פורסם בתאריך: 30.8.17 19:29

שבוע לפתיחת העונה, הכאוס בהפועל שובר שיאים שליליים. ביום רביעי, יממה לאחר שאיציק כהן הודיע לראשי הקבוצה שהוא חותם במכבי הרצליה (פרטים בהמשך), החליט גם אופיר עזו להקפיא את חתימתו עד שיבין מהו הכיוון שאליו הולכת הפועל – להיאבק על עלייה או נגד הירידה.

"זה נראה רע מאוד", מסביר עזו בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אני אוהב את הפועל ומחובר להנהלה ולאוהדים, אבל אני רוצה שתהיה קבוצה טובה שתתמודד על עלייה. אם לא נעלה השנה הקבוצה גמורה".

אופיר עזו (צילום: אורן בן חקון)

עצוב – אופיר עזו (צילום: אורן בן חקון)

 

עזו מוסיף ומציין כי "אמנם סיכמתי את כל התנאים שלי, אבל אני לא חותם עד שלא אדע מה הולך להיות. לא אשאר בהפועל בשביל להילחם בתחתית של ליגה א'. המצב הזה עצוב לי מאוד".

ועזו, כך מסתבר, לא לבד. הבלם יוסי ביטון החליט ביום רביעי האחרון לתת להפועל עד יום ראשון כדי להסדיר את חוזהו, אחרת הוא יחתום בהפועל אום אל פאחם או בהפועל דימונה שהגישו לו הצעות גבוהות.בין הפועל לביטון, חשוב לציין, מפרידים בסך הכל 3,000 שקל, שאותם אותם מוכנים בהפועל לתת לביטון רק במידה ויסכים לאמן במחלקת הנוער.

יוסי ביטון (צילום: אורן בן חקון)

יוסי ביטון (צילום: אורן בן חקון)

 

"עברתי בכדורגל הכל, אבל מה שהולך השנה בהפועל, זה משהו שלא ראיתי", אומר ביטון בכאב. "אני באמת לא יודע לאן המועדון הזה הולך. במצב הנוכחי, אם אופיר ואני הולכים, וחיזוק לא יבוא, הקבוצה תרד לליגה ב'. אני מרגיש שאני נוטש ספינה שהיא טובעת, אבל יש לי אישה וילדים שאני צריך לדאוג להם. מסכנים האוהדים שלנו, כואב לי הלב, ורק בשביל האוהדים המסכנים, שדיברתי איתם והיו לי ולהם דמעות בעיניים דחיתי את ההחלטה ליום ראשון".

ובחזרה לאיציק כהן שעשה אחורה פנה וחתם השבוע במכבי הרצליה, אחרי משא ומתן ארוך שניהל מול מנכ"ל הפועל דודו סאסי.

סאסי, כמעט מיותר לציין, התאכזב קשות ובשיחה עם "ספורט כל העיר" הוא אומר "אכזבה. איציק דיבר איתי לפני החתימה, אבל לפחות ניסינו, עשינו את המקסימום. הוא קיבל הכל, מבחינתנו זה היה סגור. כנראה שהליגה הלאומית קרצה לו יותר".

אלא של"ספורט כל העיר" נודע כי אחת הסיבות המרכזיות לכך שכהן העדיף לבסוף את הרצליה היא שהבעלים יוסי סאסי לא הסכים לדרישתו של החלוץ לערוב באופן אישי לחוזהו.

לא קיבל ערבות - איציק כהן (צילום: אורן בן חקון)

לא קיבל ערבות – איציק כהן (צילום: אורן בן חקון)

 

"לפי מה שדודו אומר, יוסי סאסי כן היה מוכן לתת ערבויות. זה לא נכון", מדגיש כהן ומוסיף: "לקחתי את ההצעה של הפועל ברצינות ולא משכתי זמן. בסופו של דבר ההצעה של הרצליה קסמה לי".

עוד קודם לשיחת הטלפון בין כהן לסאסי, ביום שלישי בבוקר, קיימה הפועל דרבי אימון נגד המחליפים של בית"ר בבית וגן, ולמרות שהפסידה 2:1 בקרית היובל אומרים כי יחסי הכוחות היו די שווים.

"אני מאוד מרוצה ממה שראיתי נגד בית"ר", אומר המאמן דויד מרטן. "עמדנו שווה בשווה מול קבוצה מליגת העל, זה לא דבר של מה בכך. עם קצת יותר איכות, היינו מנצחים".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר