דודו דהאן, יוסי סאסי (צילומים: דרור ארצי-ג’ני, עידו צימרמן)
דודו דהאן, יוסי סאסי (צילומים: דרור ארצי-ג’ני, עידו צימרמן)

הם רציניים? דודו דהאן יוזם מהלך לאיחוד של הפועל עם גבעת זאב

סוכן השחקנים התייאש, כנראה, מניסיונות האיחוד עם קטמון ופונה לאיחוד מסוג אחר. דהאן: “איחוד עם גבעת זאב, אם יקרה, פותח את הפועל לאלף ואחת אפשרויות”

פורסם בתאריך: 6.7.17 11:36

כ־30 אוהדי הפועל התייצבו במוצאי שבת שעבר במועדון בקרית היובל, שם ערך סוכן השחקנים דודו דהאן פגישה שהוגדרה על ידו “כחשובה מאוד”.

 

לדברי האוהדים שנכחו במפגש, דהאן ציין כי מציאת רוכש לקבוצה היא עדיין אפשרות אך הדגיש כי “בינתיים אסור להתעסק בזה כי אנחנו צריכים להכין את הקבוצה לעונה הבאה”.

דהאן, כך לדברי האוהדים, התייחס גם לסוגיית האיחוד עם קטמון ואמר: “אני נגד האיחוד בשלב הזה, כי כרגע גם קטמון וגם אנחנו עסוקים בבניית הקבוצות. לא רוצה להתעסק בזה, כי אנחנו עושים עוול לעצמנו”.

 

איחוד עם קטמון כנראה לא יהיה, בוודאי שלא בקיץ הנוכחי, אבל תוכניות לאיחוד עם בית”ר גבעת זאב יש גם יש. "נפגשתי בתחילת השבוע עם גבי פרץ, יו”ר גבעת זאב, והמלצתי לסאסי לצרף אותו להנהלה”, משתף דהאן. “כשהבנתי שאין מה לדבר על איחוד של מחלקות הנוער, הצעתי ללכת למהלך של איחוד עם הבוגרים של גבעת זאב. איחוד עם גבעת זאב, אם יקרה, פותח את הפועל לאלף ואחת אפשרויות. החיבור יהיה אמנם עם הבוגרים, אבל בעתיד, בשלב ב’, נקים איתם יחד מחלקת נוער מדהימה שתצעיד את האגודה שנים קדימה. כל גבעת זאב, ילבשו אדום שחור. יש לגבי פרץ בגבעה גם מספר שחקנים טובים, למשל מיקו ממן מקטמון שהכרטיס שלו שייך לגבעת זאב, ובסוף השנה הבאה הוא יחזור לשם ואם תהיה קבוצה מאוחדת אז הוא ישחק בהפועל".

דודו דהאן (צילום: דרור ארצי ג'יני)

דודו דהאן (צילום: דרור ארצי ג'יני)

***

***

פרץ מתייחס בשיחה עם “ספורט כל העיר” למהלך ואומר: “יש להפועל רצון עז לבצע את המהלך אבל אני צריך לראות איפה אני נמצא ומה אני מרוויח, לא רק מה אני מפסיד. הקשר יהיה מבוסס על זה שלהפועל יהיה מגרש בגבעת זאב, עם תנאים טובים להתאמן שם. העוצמה של השם, הפועל ירושלים, הרבה יותר גדולה מהאיחוד עצמו”.

פרץ מוסיף ואומר כי “אם אין הצהרות עלייה, אין טעם להקים את הקבוצה המאוחדת. אבל חשוב לומר שהמהלך עדיין בחיתוליו ולא בטוח שיקרה. אני מתלבט. צריכה להתקיים פגישה נוספת שלי עם דודו דהאן ועם סאסי, נשמע נתונים ונחליט”.

יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן)

 

ובחזרה למפגש עם האוהדים: במפגש העביר דהאן לאוהדים מסר מהבעלים יוסי סאסי, לפיו במידה והאוהדים ייתנו שקט תעשייתי ויחדלו מלקלל אותו הוא יעביר כחצי מיליון שקל בפריסה שנתית (50 אלף שקל בחודש) לטובת תקציב הקבוצה לעונה הבאה.

כמו כן, דהאן הבטיח לאתר משקיעים לטובת הגדלת התקציב, כשבנוסף הוא ציין כי יביא שחקנים צעירים שאותם הוא מייצג במימון קבוצות האם שלהם, כפי שקרה בעונה החולפת עם ליאל ספורטס ורן רובין, שאת מרבית שכרם שילמה הפועל באר שבע.

בשיחה עם “ספורט כל העיר” השבוע מבקש דהאן “שהאוהדים יניחו לסאסי, שיתעסקו באנרגיות של בניית הקבוצה. אם ירדו לו מהווריד הוא יפתח את הלב. בתכלס סאסי עדיין לא החליט מה הוא רוצה. ברגע שיחליט מה הוא נותן, נוכל להתארגן. אנחנו ננסה לדבר על ליבו. גם אני אוהד, אבל אני חושב עם המוח. לי אין זמן, ואני גם לא יכול לנהל, אני אלווה את תהליך הבנייה, אפנה לשחקנים ואמליץ על שחקנים. בשלב זה ההערכה שלי, וזו ההערכה בלבד, היא שהתקציב ינוע סביב 600-500 אלף שקל. הדבר החשוב כרגע הוא שתהיה הפועל, ולא שיהיה תקציב לעלייה. שיהיה כסף לפתוח את העונה כי כרגע גם את זה אין”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר