אוסטין דיי (צילום: AP)
אוסטין דיי (צילום: AP)

גורם בהפועל: "מכבי? עשינו קיץ לא פחות טוב משלהם"

בהפועל מרוצים מאוד מההחתמה של הפורוורד אוסטין דיי: "חיפשנו שחקן עם ניסיון שיכול לקלוע מחוץ לקשת ודיי עושה את זה בצורה טובה"

פורסם בתאריך: 9.8.17 21:00

שביעות רצון מאוד גדולה שררה בקרב ראשי הפועל ובקרב אוהדי הקבוצה, זאת בעקבות ההחתמה המצוינת של הפורוורד אוסטין דיי.

"אנחנו מאוד מרוצים מהקיץ שעשינו עד עכשיו", מדגיש גורם בהפועל בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף התייחסות ליריבה הגדולה מתל אביב: "מכבי? אני חושב שעשינו קיץ לא פחות טוב מהם".

אותו גורם מדבר גם על הרכש החדש ואומר: "חיפשנו שחקן פנים עם ניסיון, כזה שיכול לקלוע גם מחוץ לקשת, ואוסטין דיי עונה על כל הקריטריונים בצורה טובה".

עוד רכש מרשים - אורי אלון (צילום: ניר-קידר)

עוד רכש מרשים – אורי אלון (צילום: ניר-קידר)

 

עוד קודם לכן, בשעות הבוקר של יום רביעי (9.8), אורי אלון, שרק בתחילת השבוע הכריז קבל עם ופייסבוק כי הוא מבשל משהו מיוחד, שחרר את הסמיילי המפורסם שלו. דקות ספורות מאוחר יותר הודיעה הפועל על הרכש הנוצץ החדש – אוסטין דיי, שחקנה של גלאטסראיי הטורקית בעונה שעברה, שברזומה שלו גם זכייה באליפות האן.בי.איי עם סן אנטוניו ספרס.

שכרו של דיי נאמד בכחצי מיליון דולר והוא מגיע בחוזה לעונה אחת במקומו של טראוויס פטרסון.

"אני מאוד שמח להצטרף להפועל ירושלים", אמר דיי לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה. "אני מאוד מתרגש לקראת העונה החדשה ולקראת המפגש עם האוהדים החמים, ששמעתי עליהם כל כך הרבה. אני מצפה לעונה מרתקת עם הצלחה ביורוקאפ וכמובן שנרצה להמשיך את מסורת התארים של הקבוצה בזירה המקומית".

גם המאמן פוטיס קציקאריס מרוצה. "אני שמח שאוסטין מצטרף אלינו", אמר היווני. "מדובר בשחקן מוכשר מאוד, עם אי.קיו כדורסל מאוד גבוה. הוא יוסיף לנו גובה ועומק בעמדות הפנים. יחד עם זאת, הוא מציג קליעה משובחת מבחוץ. יש לו ניסיון ברמות הגבוהות של הכדורסל והוא עוד חתיכה משמעותית בפאזל לקראת השלמת הסגל".

מרוצה - פוטיס קציקאריס (צילום מסך מתוך יוטיוב)

מרוצה – פוטיס קציקאריס (צילום מסך מתוך יוטיוב)

 

דיי, כאמור, שיחק בעונה החולפת בגלאטסראיי. ביורוליג הוא שותף ב־25 משחקים והעמיד ממוצעים של 8.7 נקודות עם כ־45 אחוז בזריקות מחוץ לקשת. בליגה הטורקית הוא תרם 10.4 נקודות (39 אחוז לשלוש נקודות) ולקח 4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בחודש ינואר האחרון ניצלו, כך נדמה, חייו של דיי. ב־1.1 התרחש פיגוע במועדון הלילה "ריינה", מהמועדונים המפורסמים ביותר באיסטנבול. לאחר הפיגוע צייץ דיי בטוויטר: ""וואו, לא ייאמן. היו לי תוכניות ללכת לארוחת ערב בריינה אבל החלטתי שלא. אני בהלם עכשיו. מתפלל לשלום כל מי שבאיסטנבול".

למרות גילו, 29, זו היתה עונתו השנייה בלבד של דיי באירופה, כשאת הקריירה האירופית הוא החל עונה קודם לכן, במדי פזארו האיטלקית, שם הוא העמיד ממוצעים מרשימים של 21.2 נקודות, 9.2 ריבאונדים ו־1.1 אסיסטים במשחק.

"דיי היה השחקן הכי משמעותי בפזארו", מספר אנטונלו וראלו, כתב "יורובאסקט איטליה" בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הוא אמנם מרגיש יותר בנוח בעמדה מספר 4 אבל יכול לשחק גם כסנטר. הוא סחב את פזארו על הגב והיה הסיבה המרכזית לכך שהקבוצה נשארה בליגה הראשונה באיטליה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר