עדיין בתמונה. יוסי ליפקין (צילום: פרטי)
עדיין בתמונה. יוסי ליפקין (צילום: פרטי)

ושוב איתכם: יוסי ליפקין מוביל מהלך לאיחוד בין הפועל לקטמון

על פי המתווה שמציע הספונסר של קטמון, יופרד מועדון הפועל ירושלים מהעמותה שמנהלת אותו, כך שהחובות, ככל שישנם, לא יהיו על שם המועדון. לאחר מכן יתבצע מהלך האיחוד, כששם הקבוצה המאוחדת יהיה הפועל ירושלים

פורסם בתאריך: 21.5.17 20:47

הירידה של הפועל לליגה א' והחשש הגדול שקיים בקרב ראשי ואוהדי הקבוצה מהיעלמותה מהמפה באופן סופי, עשויים להביא למהלך של איחוד בין הפועל לבין קטמון בהקדם.

 

למעשה, המהלך החל להתבשל עוד לפני יום שישי האחרון, אז נקבע סופית כי הפועל יורדת לליגה א', כשההכרעה על כר הדשא מהווה זרז משמעותי. את המהלך יוזם הספונסר של קטמון, איש העסקים יוסי ליפקין באמצעות עורך דינו רועי רוזן (שהוא גם עו"ד דינו של סוכן השחקנים דודו דהאן, שמוסמך למצוא רוכש למועדון עד ל-15.6.17, נ"ג).

ל"כל העיר" נודע כי המתווה המסתמן הוא שיוסי סאסי יוותר על קבוצת הפועל ירושלים, שהוא כידוע בעליה, ויישאר עם העמותה שניהלה את הקבוצה בלבד, קרי, גם עם החובות העתידיים שלה. בתמורה, יקבל סאסי מליפקין סך של שלושה מיליון שקלים, שייצאו מכיסו הפרטי בשלב הראשון, לטובת כיסוי חובות העמותה. במקביל, תעצור העמותה את פעילות הקבוצה, כך שקטמון תוכל לקחת את השם הפועל ירושלים ולפעול תחתיו.

את המתווה הנ"ל, שלמעשה מפריד בין הקבוצה מהעמותה שמנהלת אותה בשנים האחרונות, הציע עו"ד רוזן, שלדברי ליפקין "נחשב למומחה גדול בתחום קבוצות הכדורגל בארץ" (ואשר מוכר לחובבי הכדורגל בעיר מבורריות שניהל כעו"ד של מספר שחקני בית"ר כנגד בעלי הקבוצה אלי טביב).

יצוין כי מבחינת ליפקין ישנו תנאי אחד מפורש – השם של הקבוצה המאוחדת, שתשחק כמובן בליגה הלאומית בעונה הבאה, יהיה הפועל ירושלים ולא הפועל קטמון ירושלים.

"עורך הדין רועי רוזן בדק את כל האפשרויות וזאת שעלתה, הפרדת הקבוצה מהעמותה, היא היחידה שפוטרת אותי מאחריות לחובות. דיברתי עם יוסי סאסי אתמול וקיבלתי את הסכמתו. הוא אמר לי שכל הדרכים המשפטיות מקובלות עליו. גם דודו דהאן מעודכן במהלך. יודגש כי המהלך כולו מתואם עם קטמון, אבל העסקה היא שלי, כשהדבר היחיד שעליו אני מתעקש הוא על השם הפועל ירושלים. לא אלך למהלך בלי שיובטח שזה יהיה שם הקבוצה. אני לא אהיה זה שיחתום על תעודת הפטירה של הפועל, אלא על תחייתה מחדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קטמון

    בכלל לא ברור למה קטמון צריכה את האיחוד הזה ומה הוא יתרום לה חוץ משם וצרות.
    האוהדים של הפועל ירושלים כבר עם קטמון מזמן.
    הארגון הרבה הרבה יותר טוב ובריא.
    למה צריך לשלם ליוסי סאסי 3 מיליון שקל על השם ?
    עדיף לקחת את הכסף ולתרום אותו לקטמון. להעלות תקציב ולעלות לליגת העל.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר