ירואן טסלר, מגן הפועל קטמון (צילום: סטודיו לוקורה - באדיבות katamon.co.il)
ירואן טסלר, מגן הפועל קטמון (צילום: סטודיו לוקורה - באדיבות katamon.co.il)

טסלר: "אין אפשרות לאבד נקודות בבית. חייבים לנצח את כפר סבא"

ירואן טסלר, המגן השמאלי של קטמון מוכן למשחק בשישי נגד המוליכה הפועל כפר סבא (15:00 בטדי): “ננצח 0:2. ג'ורג'י וברוכיאן יכבשו”

פורסם בתאריך: 23.11.17 12:01

ירואן טסלר, המגן השמאלי ההולנדי של הפועל קטמון, הוא אחד הגורמים המרכזיים להגנת הברזל שמציגה הקבוצה השנה – הגנה שספגה רק שמונה שערים העונה, שנייה רק למובילה, הפועל כפר סבא – שנגדה היא תשחק מחר (שישי, 15:00 בטדי) במסגרת המחזור ה־11 בליגה הלאומית.

"אנחנו מודעים לחשיבות המשחק – אנחנו משחקים נגד המובילה, ואנחנו רוצים מאוד לעצור אותם ולהחליף אותם במקום הראשון בהמשך”, אומר טסלר בראיון ל”ספורט כל העיר”. המרחק בינינו לבינם גדול, ונרצה לצמצם אותו. כך גם הליגה תיפתח".

אתה חושב שיש לקטמון את העוצמות כדי לנצח קבוצה גדולה כמו כפר סבא?
"הפועל תל אביב זה מועדון גדול, כפר סבא לא. ההבדל בין הפועל קטמון בעונות הקודמות לקטמון של העונה הוא שהעונה אנחנו חייבים לנצח כל משחק ביתי. עם הסגל שיש לנו, אין לנו אפשרות לאבד נקודות בבית. אנחנו חייבים לנצח את כפר סבא".

איך אתה מעריך שיסתיים המשחק?
"לדעתי ננצח 0:2. ג’ורג’ אקפביו ואבירם ברוכיאן יכבשו".

על אף הביטחון שמפגין טסלר, הפועל קטמון לא מגיעה במצב הכי טוב למשחק החשוב מול המוליכה, זאת לאחר התבוסה שספגה מהפועל רעננה במשחק אימון – 0:7 – ביום חמישי שעבר. "רעננה הגיעו למשחק עם מאמן חדש, לכן גם השחקנים שלהם רצו להוכיח את עצמם”, מנסה טסלר להסביר. “הם היו רעבים יותר, זה קורה. אצלנו, לצערי, כולם היו חלשים, אבל היכולת הזאת לא תחזור נגד כפר סבא".

 

יכול להיות שאתה רואה משהו חיובי בהפסד לרעננה?
"אם היינו מנצחים את רעננה, שהיא קבוצה מליגת העל, אולי שחקנים היו חושבים שכפר סבא זה משחק קל. כעת, אחרי רעננה, כולם יילחמו וירצו להוכיח שהיכולת שהצגנו היתה מקרית".

ירואן טסלר (צילום: סטודיו לוקורה - באדיבות katamon.co.il)

רוצה לקחת את הפועל קטמון לליגת העל – טסלר (צילום: סטודיו לוקורה – באדיבות katamon.co.il)

טסלר, למרות שהצטרף לקטמון רק בתחילת העונה, הפך מהר מאוד לאחד השחקנים האהובים בקבוצה, נקלט מהר חברתית ומקצועית, ובמועדון יש האומרים שההולנדי הוא המגן הטוב ביותר בליגה הלאומית. "אני רוצה להישאר בישראל", הוא אומר ומוסיף: "רוצה להתקדם עם קטמון לליגה הראשונה. אתאכזב אם לא נעלה".

שמחת בקיץ כשהמאמן ליאור זדה הציע לך לעבור איתו לקטמון?
"בוודאי. ליאור אמר לי שהוא ייקח אותי לכל מועדון שבו הוא יאמן. ידעתי מהעונה בפועל רמת גן שליאור אוהב לשחק בשיטה שבה גם אני אוהב ורגיל לשחק, כך שהתאים לי מאוד לחתום בקטמון".

עד כמה קיימים הבדלים בין הפועל רמת גן לקטמון?
"קטמון מועדון חם מאוד שיש לו תומכים רבים, הרבה יותר מאשר בהפועל רמת גן. בקטמון יש יותר אהבה. כשהגעתי לירושלים, כולם רצו לעזור לי: נכנסתי לדירה ריקה בפסגת זאב ומיד מילאו לי אותה ברהיטים. זה בהחלט מחמם את הלב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר