אוהדי הפועל קטמון (צילום: אוריה תדמור)
אוהדי הפועל קטמון (צילום: אוריה תדמור)

בקטמון מאמינים: "אם בינואר נהיה למעלה, הספונסרים שלנו יפציצו"

למרות הפתיחה המגומגמת של העונה, בקטמון מאמינים שאפשר עדיין להיאבק על עלייה, ואם זה יקרה, כך סבורים במועדון, הספונסרים ישובו ויפתחו את הכיס

פורסם בתאריך: 21.9.17 09:39

מה שניצחון אחד עושה למצב הרוח. הפועל קטמון אמנם פתחה את העונה בצורה קצת מגומגמת, אבל שלוש הנקודות החשובות שלקחה הקבוצה ביום שישי שעבר (13.9) ממכבי הרצליה בחוץ מובילים את אנשי הקבוצה לחזור ולדבר על מאבק בצמרת הגבוהה ואולי אף על עלייה.

אחת מהסיבות לאופטימיות הזו קשורה לספונסרים של הקבוצה, כשפרט לבני סיוון ויוסי ליפקין, נוסף באחרונה איש עסקים אמריקאי אותו, כזכור, שידך ראש העיר ניר ברקת לקטמון. הספונסר האמריקאי כבר העביר לקטמון סכום של 850 אלף שקל, שחלקו שימשו את הקבוצה להבאת שני שחקני רכש עם סגירת חלון ההעברות, וחלקו הופנה לעניינים אחרים של המועדון.

בשיחה עם "כל העיר" השבוע, מסביר גורם במועדון בדיוק מה נעשה בכסף שהעביר אותו ספונסר. "קיבלנו מהספונסר 850 אלף שקל", מציין הגורם ומוסיף: "250 אלף שקל הלכו על שני שחקני החיזוק שהבאנו; 150 אלף הושקעו בשדרוג מערכות הנתונים; הסכם ארוך טווח לשלוש שנים עם החלוץ הניגרי וויליאם אגדה שהבאנו לנוער שווה 150 אלף נוספים; השאר, כ־300 אלף שקל, הלכו לכיסוי חלק מהגירעון המצטבר שלנו".

יצוין כי הספונסר האמריקאי צפוי להגיע לארץ בקרוב, לכל המאוחר אחרי החגים, ובקטמון מתכוונים להיפגש איתו גם כדי להבין מה הן כוונותיו העתידיות ואם יסכים להגדיל את תמיכתו, ובכך להעניק לקבוצה את הערך המוסף לקראת פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר.


יפציצו בינואר? בני סיוון ויוסי ליפקין (צילומים: פרטי)

יפציצו בינואר? בני סיוון ויוסי ליפקין (צילומים: פרטי)


"אם בינואר נהיה למעלה, הספונסרים שלנו יפציצו", אומר גורם במועדון. "אנחנו גם מאמינים שהאמריקאי יסייע בסכום נוסף. כשייפגשו איתו, יבינו בדיוק על אילו סכומים מדובר".

בעניין אחר. ביום שלישי הקרוב, 26.9, תשחק קטמון לראשונה העונה באצטדיון טדי, שם היא תפגוש את הפועל עפולה (19:15) של בני בן זקן, שהיה מאמנה של הפועל קטמון מאמצע העונה שעברה ועד לסיומה.

הספונסר, יוסי ליפקין: "אם נצליח לחבר שרשרת ניצחונות, נוכל לקבע את מעמדנו בצמרת הגבוהה, ואז השמיים הם הגבול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוני

    איזו קבוצת אוהדים זאת?
    היו לה שני בעלי בית ועכשיו יצרפו עוד אחד שיותר עשיר משניהם
    מי שחולם שהם לא קובעים, עדיף שיתעורר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר