מחמוד עוויסאת (צילום: צוות מדיה - הפועל קטמון ירושלים, באדיבות katamon.co.il)

עוויסאת: "שמח לחזור הביתה, לאדום של ירושלים"

החלוץ חתם לשלוש עונות בקטמון, שתנסה לרשום ביום שישי ניצחון בכורה. בינתיים, אוהדי הקבוצה קוראים לאוהדי הפועל לבוא ולתמוך

פורסם בתאריך: 23.8.17 20:06

החלוץ מחמוד עוויסאת חתם בתחילת השבוע בקטמון בחוזה לשלוש שנים ובהעברה חופשית ממכבי תל אביב, לא לפני שוויתר על חוזהו בקבוצה הצהובה-כחולה. במהלך שלוש השנים הללו, למכבי תהיה אופציה ראשונה להחזיר אותו לשורותיה, אם קטמון תוותר עליו מסיבה כלשהי.



עוויסאת, בן 19, פרץ כזכור לתודעה במחלקת הנוער של הפועל, כשלפני שלוש שנים כבש 21 שערים והיה כוכב הקבוצה בעונה המצוינת של הנוער. בסיום אותה עונה הוא עבר למכבי תל אביב, אולם הוא לא הצליח להוות פקטור מרכזי בקרית שלום.

בחודשים האחרונים ניסו ראשי קטמון להשאילו, אולם סעיף מיוחד שהציב יוסי סאסי אסר עליו לעבור בהשאלה לקבוצה היריבה. כעת, אחרי שמכבי הסכימה לוותר עליו, העסקה קיבלה אור ירוק.

"לא היה למחמוד סיכוי מול ההתנהלות במכבי", טוען מקורב לחלוץ הצעיר. "בקטמון הוא יוכיח לכולם שלשחק הוא לא שכח. הוא התבגר, ובנה את עצמו פיזית. הכסף לא חשוב לו היום, מה שחשוב לו זה הכדורגל, ודרך קטמון הוא יחזור לבמה המרכזית".

עוויסאת עצמו ציין לאחר החתימה כי "אני שמח להצטרף למועדון מיוחד כמו הפועל קטמון, ושמח לחזור הביתה לאדום של ירושלים".

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

בינתיים, סף התסכול והדאגה בקטמון שברו השבוע שיאים חדשים, זאת בעקבות ההפסד להפועל פתח תקוה במחזור הפתיחה.

למרות התסכול מההפסד, בקטמון מעודדים מהיכולת ומהסגל שנבנה העונה. "ממה שראיתי, זו הקבוצה הכי טובה שהייתה לקטמון, יש לנו קבוצה לעלייה", אומר הספונסר בני סיוון. "שלטנו ברוב שלבי המשחק, היה חסר רק מחץ. סבלנו מחוסר מזל נוראי".

גורם בקטמון מוסיף: "שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחקי גביע הטוטו, אבל פתח תקוה, אולי בהתקפה השנייה שלה במשחק, הבקיעה – וירדנו מנוצחים".

אותו גורם גם מחמיא למנהל המקצועי שי אהרון ואומר: "בסעיף בניית הקבוצה אני כבר מסמן 'וי' גדול לשי. הוא הצליח להביא שחקנים זרים עם רקורד מוכח, וכל שלוש ההחתמות בהגנה הן ברמה מעל הליגה, וכל זה בתקציב שחקנים נמוך בכ־600 אלף שקל מהעונה שעברה".

מתגעגעים לאחים מהפועל - אוהדי קטמון (צילום: אוריה תדמור)

מתגעגעים לאחים מהפועל – אוהדי קטמון (צילום: אוריה תדמור)

 

היום, שישי (25.8), תשחק קטמון נגד הפועל ראשון לציון (16:30 בנס ציונה). לקראת המשחק ממשיכים גורמים שונים בקטמון לנסות לגרום לאוהדי הפועל להגיע ולתמוך גם בקטמון, בדיוק כפי שעשה הספונסר יוסי ליפקין בשבוע שעבר.

מרכוס גרשקוביץ, חבר הוועד המנהל לשעבר, מסביר: "נכין שלט גדול שקורא לאחים שלנו מהפועל, שאנחנו מתגעגעים אליהם, לבוא. הוועד המנהל של קטמון מודע למהלך, אבל לא מעורב. המטרה היא לחבר בין האוהדים. הרבה אוהדים לא יבואו בהתחלה, אבל כשיגיע גרעין אוהדים מסוים, מעגל המצטרפים בקרב אוהדי הפועל ילך ויתרחב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איתי ברק

    אני מציע לך לא להתעסק עם קללת קטמון – הבחור הלא מתגעגע מתגובה 1

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר