איציק תורג’מן, יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן, פרטי)
איציק תורג’מן, יוסי סאסי (צילום: עידו צימרמן, פרטי)

תורג'מן: "סאסי לא מבין שאנשים מתנדבים אצלו, לא עובדים שלו"

איציק תורג’מן התפטר מתפקידו כמנהל מחלקת הנוער בהפועל, ומאשים את הבעלים. “הוא הפסיד, ובגדול. הייתי מגייס לו 400-300 אלף שקל”

פורסם בתאריך: 13.7.17 12:49

שבועיים בלבד לאחר שהתמנה למנהל מחלקת הנוער של הפועל, ולאחר שאף החל להכין תוכנית עבודה לשיקום המחלקה, החליט השבוע איציק תורג’מן, בנו של מ"מ ראש עיריית ירושלים, מאיר תורג'מן, לעזוב את תפקידו. תורג'מן, שמראש ידע שהוא נכנס למיטה חולה, לא יכול היה לעמוד מול השוקת השבורה, במיוחד כשכל ניסיון שלו לתקן לא זכה לשיתוף פעולה מצד הבוס, יוסי סאסי.

“באתי למחלקת הנוער כדי לעזור בהתנדבות”, מדגיש תורג’מן בשיחה עם “ספורט כל העיר”, “אבל למדתי שאם אני רוצה להיכנס למקום כלשהו והדלת שם סגורה ואין לי מפתח, לא אשבור את הדלת עם הראש. כשנכנסתי לתפקיד לא היו מים בקרית היובל, בגלל חוב של 13 אלף שקל לתאגיד הגיחון. סאסי רצה שאשלם את החוב באמצעות כסף שגייסתי. אמרתי לו שקודם כל אני משלם למאמנים את חובות העבר, אבל הוא סירב.

“גייסתי 70 אלף שקל משלושה ספונסרים עבור הנוער. סאסי התעקש שאמסור את הצ’קים לגיחון, אבל מדוע שאתן את הכסף מהספונסרים לתאגיד המים, כשאני לא יודע אם אוכל לפתוח את העונה? כמה ימים אחר כך סאסי פגש בי באקראי ברחוב ודרש: ‘תסגור לי את החובות’. אמרתי לו: ‘לא באתי לסגור לך חובות, באתי לתת לילדים תקווה, לבנות מחלקת נוער עם מוסר תשלומים, מחלקה שבה כולם מקבלים ציוד ביולי. לא מתאים לך? תהיה בריא’. סאסי חושב לא מבין שאנשים מתנדבים אצלו, לא עובדים אצלו. הוא הפסיד, ובגדול. הייתי מגייס לו בין 300 ל־400 אלף שקל”.

מהפועל נמסר בתגובה: "צר למר סאסי שמר תורג'מן בחר להכפיש את שמו ולהוציא את תסכוליו ואת פרי דמיונו בתקשורת. מר סאסי במשך שנים ארוכות ניהל ועדיין מנהל את מועדון הכדורגל הפועל ירושלים בהצלחה, שילם ממיטב כספו והתנהל עם אנשי הקבוצה, מהבכיר שבהם ועד הפשוט שבהם, תמיד בהגינות ובדרך ישרה. זה לא סוד שבעת הזו ישנם ניסיונות למכירת מועדון הכדורגל הפועל ירושלים, וזה גם לא סוד שגורמים שונים מנסים לחבל במהלך זה וחבל על כך".

בעניין אחר. השבוע התקיימה פגישה בין סאסי, סוכן השחקנים דודו דהאן ויו”ר בית”ר גבעת זאב גבי פרץ, שבה דנו השלושה באפשרות לאיחוד בין הקבוצות, אפשרות שהעלה כזכור דהאן. אולם בשלב זה נראה כי איחוד לא יהיה אך נבחנת האפשרות לשיתוף פעולה.

כך או כך, בהפועל מתחילים את ההכנות הראשונות לפתיחת העונה כקבוצה עצמאית בליגה א’. במועדון עשו ‘פניית פרסה’ וכעת הם כן מעוניינים להשתבץ במחוז דרום, בעיקר בגלל ההוצאות על הנסיעות לצפון והאיכות הירודה של המגרשים.

את הקבוצה צפוי לאמן דויד מרטן, שקרוב לסגור לעונה נוספת, אך היו”ר צחי בזיז מציין כי “מרטן לא סיכם על התנאים, אבל כבר הכין תוכנית עבודה. הוא בקשר עם השחקנים, אנחנו מאוד מעוניינים שימשיך”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קטמון

    ״מר סאסי במשך שנים ארוכות ניהל ועדיין מנהל את מועדון הכדורגל הפועל ירושלים בהצלחה……….״
    חי בסרט הסאסי הזה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מבין איזה מאמן לשחקנים וצחי בזיז כאלה מוכנים לעבוד בשביל האפס הזה שפירק את הקבוצה. אני קורה לכל בעלי התפקידים, מאמנים מנהלים, ושחקנים להחרים את סאסי ולא לעבוד עבורו. שיתפרק כבר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר