בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il)
בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il)

בכורע: הפסד כואב לבית"ר נגד בני סכנין בבכורה של בן זקן

שלומי אזולאי (דקה 4), עלי עותמאן (62) ופיראס מוגרבי (68) הנחילו לבית"ר את הפסד הליגה הראשון העונה. שערים חן עזרא (37) ויוסי בניון (90) לא מנעו את ההפסד בבכורה של המאמן. שכטר החמיץ פנדל

פורסם בתאריך: 2.10.17 23:07

לא לכך פיללו אלי טביב ואלי אוחנה כשמינו ביום חמישי שעבר את בני בן זקן למאמן. בית"ר ירושלים, בבכורה של בן זקן על הקווים, נחלה הערב (שני, 2.10) הפסד כואב, הראשון שלה העונה, כשנוצחה 3:2 על ידי בני סכנין במסגרת המחזור השישי של ליגת העל.

כצפוי, את המשחק פתחה בית"ר ירושלים עם סתיו שושן הצעיר בין הקורות, זאת בשל האכזבה הגדולה שקיימת בקבוצה מהיכולת שהפגין בוריס קליימן מאז תחילת העונה, אלא שאת המשחק ירצה שושן לשכוח מהר מאוד, לאחר שמסירה רעה שלו בדקה ה-4 הובילה לכיבוש שער של שלומי אזולאי.

בית"ר לא נבהלה מהפיגור, אך כמו בשני המשחקים הקודמים שלה – נגד הפועל חיפה ונגד הפועל קרית שמונה – היא החמיצה בלי סוף, כשתחילה היה זה עידן ורד שבעט מעל השער, איתי שכטר פגש את הקורה וחן עזרא מחמיץ מול שער ריק.

בדקה ה-33 השיוויון כבר היה באוויר, כשלזכות בית"ר נפסקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר הכשלה של שכטר, אלא שהחלוץ בעט חלש מאוד ומוחמד קנדיל לא התקשה להדוף את הכדור ולהציל את קבוצתו.

ארבע דקות מאוחר יותר הצליחה בית"ר לכבוש. המהלך החל בפריצה של עידן ורד, שהעביר כדור מצוין לעזרא, שהפעם, למרות בעיטה חלשה מאוד, הצליח להכניע את קנדיל ולאזן ל-1:1.

את המחצית השנייה בית"ר תרצה למחוק ולשכוח במהרה כי היא פשוט לא הופיעה. בדקה ה-62 קיבל אזולאי כדור על קו שמאל, היתל בוורד ובקלאודמיר והרים כדור לרחבה, שם ניצב עלי עותמאן שלא התקשה להכניע את שושן שנותר על השער חסר אונים.

שש דקות מאוחר יותר, בדקה ה-68, ניצל פיראס מוגרבי מסירת רוחב רעה של אריק סאבו כדי לפרוץ עד לרחבה ולהכניע את שושן בפעם השלישית.

יוסי בניון, שנכנס כמחליף, עוד צימק את התוצאה בבעיטה חופשית מוצלחת עמוק בתוך תוספת הזמן, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. בית"ר, כאמור, נחלה את הפסדה הראשון העונה ודווקא במשחק הבכורה של המאמן החדש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר