מדביק את כולם במחויבות הגנתית - קינזי (צילום: הפועל ירושלים)
מדביק את כולם במחויבות הגנתית - קינזי (צילום: הפועל ירושלים)

"מקווים שקינזי יחזור לאימונים כשהקבוצה תשוב מספרד"

בהפועל מקווים שהפציעה בגבו של הפורווד לא תשבית אותו לזמן רב מדי, אך גם מודים: "קשה לדעת מה יהיה, זה יכול להתארך"

פורסם בתאריך: 19.9.17 11:07

האם טרנס קינזי יעדר תקופה ארוכה? בהפועל ירושלים אומנם לא מאשרים זאת באופן רשמי, אבל בסביבת המועדון טוענים כי מצבו הפיזי של קינזי לא ברור ויש הטוענים כי השחקן עלול להיעדר זמן רב.

קינזי, כידוע, סוחב פציעה בגבו עוד מהעונה שעברה, שבמהלכה עבר טיפולים רבים על מנת להכשיר אותו למשחקים. זאת ועוד, במשחקי הפלייאוף הפורוורד אף שיחק עם רצועה מיוחדת בגבו כדי להפחית את הכאבים ולאפשר לו להיות על הפרקט ברגעי ההכרעה.

עם פתיחת האימונים לפני כשלושה שבועות, התברר להפועל שקינזי ממשיך לסבול מהכאבים בגבו ובהחלטה של הצוותים הרפואיים והמקצועיים של הקבוצה הוחלט כי הסמול פורוורד לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימון בספרד, כשהוא נשאר בארץ לטפל בפציעתו.


קשה לדעת מה יהיה - טרנס קינזי (צילום: אורן בן חקון)

קשה לדעת מה יהיה – טרנס קינזי (צילום: אורן בן חקון)


בהפועל קיוו שקינזי יהיה כשיר למשחקי גביע ווינר, שישוחקו בין ה-1.10 ל-5.10, אך בשלב זה מסתמן כי הפורוורד לא יטול חלק בטורניר פתיחת העונה. "קשה לדעת מה יהיה", מציין גורם בהפועל בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף: "קינזי יוכל לחזור לאימונים בעוד מספר ימים אבל זה גם יכול להתארך. אנחנו במועדון מקווים שהוא יחזור להתאמן עם הקבוצה מיד לאחר החזרה מספרד בשבוע הבא".

עוד לפני שנודע לראשי הפועל שקינזי מתקשה להתאושש מהפציעה בגבו, בקבוצה חיפשו שחקן בשתי עמדות הפורוורד, אך בעקבות אי הודאות בנוגע לזמן חזרתו למגרשים, בהפועל הגבירו הילוך בחיפושים אחר זר שישי שיוכל לתת גיבוי במקרה הצורך.

קינזי, היה אחד משחקני המפתח בחלק השני של העונה והיה מהשחקנים החשובים בריצה של הפועל באירופה ובזכייה באליפות. ביורוקאפ העמיד הפורוורד ממוצעים של 10.4 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים. בליגה תרם קינזי 9.7 נקודות ו-3.4 ריבאונדים במשחק, כאשר בפלייאוף המספרים שלו טיפסו עד 15.4 נקודות, 3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר