תסכול ואכזבה. שחקני הפועל אחרי הירידה לליגה א' (צילום: ניר קידר)
תסכול ואכזבה. שחקני הפועל אחרי הירידה לליגה א' (צילום: ניר קידר)

לא ניצלה את ההזדמנות: הפועל ירדה לליגה א' אחרי 1:1 נגד עפולה

נצרת עילית הפסידה, כך שניצחון של הפועל היה שולח אותה למשחקי המבחן, אבל האדומים לא עמדו בלחץ. הקפטן מעוז סמיה: "כולם בכו והיו מרוסקים, ובצדק, כי יכולנו להשאיר את הקבוצה אבל נכשלנו"

פורסם בתאריך: 19.5.17 18:13

'פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים', גורסת אימרה ידועה, שנדמה כי אין מתאים ממנה כדי לתאר את הפועל. האדומים אירחו היום (שישי, 19.5) את הפועל עפולה במחזור האחרון של הליגה הלאומית כשהם זקוקים לניצחון ולהפסד של הפועל נצרת עילית (או עירוני נשר) כדי לשרוד בליגה הלאומית. סוג של נס בהתחשב בעובדה ששתי האחרונות שיחקו בביתן ונגד קבוצות שסיימו את העונה (הפועל ראשון לציון ומכבי שעריים בהתאמה).

 

הנס הזה כמעט והתרחש, כשהפועל ראשון לציון הפתיעה וניצחה את נצרת עילית 0:2, אלא שהפועל לא עשתה את המוטל עלייה וסיימה את משחקה נגד עפולה ב-1:1 מאכזב  מה ששלח את הקבוצה לליגה א' ואת עשרות האדומים ביציע לתפוס את הראש כלא מאמינים.

שריקת הסיום שלחה את שחקני הפועל אל כר הדשא כשהם תופסים את הראש כלא מאמינים, חלקם בוכים וחלקם פשוט יושבים בתסכול גדול. המחזות ביציעים היו דומים פחות או יותר – חלק מהאוהדים התקשו להאמין ואילו חלק אחר החל בקריאות גנאי כנגד השחקנים וכנגד הבעלים יוסי סאסי.

יוסי פסו (צילום: ניר קידר)

יוסי פסו (צילום: ניר קידר)

 

הפועל, חשוב לציין, הפגינה משחק נרפה וחלש במרבית דקות המשחק, כשהפועל עפולה היתה זו ששלטה במגרש והגיעה למצבים מסוכנים. הדיווחים מאיצטדיון גרין בנצרת עילית, על השערים שכבשה הפועל ראשון לציון, הפיחו הרבה תקוות בקהל, אך הדבר לא חילחל אל כר הדשא.

בדקות האחרונות החלו שחקני הפועל להפקיר את החלק האחורי במטרה לכבוש את השער המיוחל, אולם הניסיונות היו עקרים, כשמנגד עפולה יצאה למתפרצות, כשבאחת מהן כבש אוגו אזוצ'וקו (בדקה ה-82) וסגר למעשה את הסיפור. בדקה ה-87 הצליח אנתוני וורן להשוות את התוצאה ובדקות שנותרו עד לסיום ניסו שחקני הפועל להבקיע גם את השער השני, אך היה זה מעט מדי ומאוחר מדי.

לא עוצר את הדמעות (צילום: ניר קידר)

לא עוצר את הדמעות (צילום: ניר קידר)

 

"זו הרגשה קשה מאוד לרדת ליגה", אמר וורן בסיום. "הפועל ירושלים הוא מועדון גדול, יש לנו סגל הרבה יותר טוב משל נשר, שעריים ונצרת עילית וחבל שכך זה הסתיים. אני מרגיש שהכל נפל עליי, הבקעתי 13 שערים ובכל זאת אנחנו יורדים ליגה, זה לא הגיוני. אני מאוד מאוכזב כי היתה לנו אפשרות להישאר, אבל לא ניצחנו. כואב מאוד שכך זה זה הסתיים כי אנחנו שווים יותר".

וורן הוסיף ש"אני חושב שבפלייאוף עשינו תוצאות יפות, אבל כנראה שהמשחק מול שעריים הוריד אותנו ליגה. זה יום עצוב להפועל ירושלים".

באשר לעתידו ציין וורן כי "אני לא אשאר בהפועל בעונה הבאה, המטרה שלי היא להתקדם לליגת העל".

לא מאמינים - אוהדי הפועל מאוכזבים (צילום: ניר קידר)

לא מאמינים – אוהדי הפועל (צילום: ניר קידר)

 

הקפטן מעוז סמיה, שראה את שני המשחקים האחרונים מהיציע בשל פציעה: "קשה לי להסביר כמה התחושות קשות. ראשון לציון עשו בשבילנו את העבודה, אבל אנחנו לא הצלחנו להבקיע. כנראה שזה חזק מאיתנו. בחדר ההלבשה היתה אווירה של אבל – כולם בכו והיו מרוסקים, ובצדק, כי יכולנו להשאיר את הקבוצה אבל נכשלנו. לא הצלחנו לעשות את המוטל עלינו".

סמיה התייחס גם לעתידו וציין כי "אני לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה. אני בתוך הקלחת של הירידה ולכן אני לא מסוגל לחשוב על כלום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר