אוהדי בית"ר נורדיה (צילום: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר נורדיה (צילום: אורן בן חקון)

מומי דהן על נורדיה: "הכוח שלנו במשפחתיות ובאחדות"

ספנוסר בית"ר נורדיה חוגג את העלייה לליגה א', ומסמן מטרות לעונה הבאה: "מכוונים לצמרת הגבוהה ורוצים להיות פקטור במאבקי העלייה". הקשר אביתר ברוכיאן מציין כי "קרדיט גדול מגיע לקהל המדהים שלנו"

פורסם בתאריך: 9.4.17 15:31

בית"ר נורדיה לא עוצרת. אחרי שקבוצת האוהדים הצהובה חגגה ביום שישי האחרון את העלייה לליגה א', בקבוצה לא שוקטים על השמרים ומתכננים את ההסתערות על מאבקי עלייה לליגה הלאומית.

"קבענו להיפגש אחרי פסח לתוכניות עבודה לשנה הבאה", מספר מומי דהן, הספונסר הראשי של הקבוצה והאיש שמחזיק את המועדון מבחינה כלכלית, בשיחה עם "כל העיר". "אנחנו מכוונים לצמרת הגבוהה ורוצים להיות פקטור במאבקי העלייה בליגה א'. אני לא יוצא בהצהרות עלייה כי אנחנו לא יודעים מול מי נתמודד, מי ירד מהלאומית ומה יהיו מאזני הכוחות. אנחנו גם נתמקד בדברים החשובים יותר כמו לבסס את התשתיות שלנו – לגבש את הקהילה, לפתח את מחלקת הנוער ולגייס כספים – דברים שקצת הזנחנו השנה בגלל המטרה שהיתה לנו לעוף מליגה ב'".

דהן מוסיף ומתייחס גם לעונה האחרונה ואומר: "את אפשר לתאר את השנה כרכבת הרים. היינו במקומות גבוהים ופתאום הגיע משבר וראינו איך הכל נמוג. אבל אז הראינו את הגדולה שלנו – הכוח שלנו במשפחתיות ובאחדות, הקהל וכל מי שמסביב לקבוצה לא הפסיקו לתמוך. היה לנו חוסן מנטאלי שלא היה ליריבות שלנו".

מומי דהן (באמצע) חוגג עם שחקני נורדיה (צילום: אורן בן חקון)

מומי דהן (באמצע) חוגג עם שחקני נורדיה (צילום: אורן בן חקון)

"היה פשוט כיף לראות את כל הקהל הזה", אומר המאמן עמית ברבש. "היתה לי חצי עונה לא קלה, כי לא פשוט להגיע באמצע שנה לקבוצה שנמצאת במקום שני, לעשות שינויים ולהכניס את ה'אני מאמין' שלי. אני שמח שזה הצליח ואנחנו עם הפנים קדימה".

הקשר אביתר ברוכיאן מוסיף "יש התרגשות גדולה. אנחנו שמחים מאוד. תמיד האמנתי שאפשר לעשות את זה, גם אחרי ההפסד לאשדוד. לא כולם האמינו אז, אבל השינוי הגדול התחיל באשדוד ואני שמח שהצלחנו להשלים את המשימה. קרדיט גדול על ההצלחה מגיע לקהל המדהים שלנו, שתמך בנו לאורך כל העונה".

"אני נשאר בנורדיה כל עוד ירצו אותי", מוסיף ברוכיאן לגבי עתידו. "אני נהנה מכדורגל ואני לא מחפש את הליגות הגבוהות. אני שמח מאוד בשביל החבר'ה שהקימו את המיזם. הם רואים עכשיו את ההצלחות ויש להם שאיפות להגיע רחוק".

בלם הרכש פרדי ציון מדגיש כי "עבדנו קשה, וגם כשהיה פער של חמש נקודות מקרית מלאכי האמנו ולא ויתרנו. עשינו עלייה מטורפת. כבשנו הכי הרבה גולים וקיבלנו הכי פחות שערים. אנחנו פשוט נמצאים בחלום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר