מסוגלים להדהים את כולם? דודו ויוסי סאסי (צילומים: פרטי, עידו צימרמן)
מסוגלים להדהים את כולם? דודו ויוסי סאסי (צילומים: פרטי, עידו צימרמן)

"מקווה שיום יבוא ותניחו לנו לנפשנו" – מכתב למשפחת סאסי

ליאור יונה, אוהד הפועל ירושלים, במכתב לדודו ויוסי סאסי

פורסם בתאריך: 20.3.17 12:07

לכבוד: דודו ויוסי סאסי,

אתחיל בכך שאיני מאמין לצערי לשום מילה שיוצאת לכם מהפה, כל האמירות, שידור המצוקה ותוכניות החומש למיניהן…
זה כבר לא מעניין, לא רלוונטי ובטח שלא משנה את מצב הקבוצה שלי, שהפך מזמן ממצב רע למצב קטסטרופלי. כשאני מסתכל על מצב הקבוצה שלי, אהבת חיי מתאדה ונעלמת, מתאדה מקהל, שלא נדבר על הישגיות (שזה כבר פחות חשוב כרגע), קבוצה מוכה שנותרה חבולה ללא נשמה, ואפשר לומר שהספקנו להגיע ב־21 שנות קדנציה בלתי נגמרת שלכם למקומות הכי נידחים, הכי אפלים והכי קשים לכל אוהד כדורגל בכלל, ובפרט לשם הכל כך יקר וטהור "הפועל ירושלים", שהפך ללעג ולקלס ואינו מעניין איש. לא נותרה בנו האוהדים שמחת חיים ותשוקה מינימלית לכדורגל.

ליאור יונה (צילום: פרטי)

ליאור יונה (צילום: פרטי)

השאלה שלי היא מה יוצא לכם מכל "הנטל" הזה, כפי שאתם דואגים תמיד לומר בכל מקום? הרי אתם כל כך סובלים, מותשים ומביאים את העסק רגע מאבדון סופי!

ולומר הקבוצה בחינם או למסירה זה מגוחך, מצחיק ועצוב כאחד. הרי כל בר דעת יודע היום שהקבוצה אינה למכירה, אין לה תג מחיר, אין לכם רצון לקחת אחריות על שקל נוסף מעבר לסכום הנקוב מזה שלוש שנים. התקליט חוזר על עצמו, ואף אחד כבר לא קונה את הסיפורים החוזרים על רצונכם לצאת ולהניח להפועל שלנו בשקט. האינטרסים ידועים וברורים לי, ואני באמת מקווה שיום יבוא ותממשו את חלום הקרקעות והנדל"ן ותניחו לנו לנפשנו, אבל לא עוד על חשבון הפועל ירושלים שלי, של אבא שלי, של הילדים שלנו ושל עוד אלפי אוהדים שיושבים בבית ומייחלים ליום הזה שיבוא לציון גואל.

חשוב לי לציין שאין לי שום דבר אישי נגדכם – משפחת סאסי באשר היא. יש לי בסך הכל רצון לחזור למגרשים ולהתרגש מהדברים הקטנים והפשוטים, ולא מדובר רק בניצחון כזה או אחר.

"להתרגש מהדברים הפשוטים" - הילד ליאור יונה ונצח מסובי (צילום: פרטי)

"להתרגש מהדברים הפשוטים" – הילד ליאור יונה ונצח מסובי (צילום: פרטי)

הלוואי וכל הפנטזיות והתוכניות שלכם יתממשו לטובה, רק בבקשה, פשוט קומו ותלכו, לא צריך יותר מזה!

עם השאר כבר נסתדר. פשוט תניחו לשם ולסמל הכל כך יקרים הללו, תנו לאנשים שאיבדו מזמן את מעט האור שעוד היה בהם, את התקווה הקטנה והחלום של להיות אי פעם מועדון שמח, לאו דווקא מועדון פאר, בסך הכל מועדון שמח.

פשוט ושמח.

ליאור יונה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דודו שלוש

    אני אוהד בייתר מילדות וכל מילה של האוהד ליאור יונה בסלע לא יכול להיות שבירושלים יש קבוצה אחת פופולרית שפעם הדרבי בין הפועל ובייתר היה הדבר הכי מרגש בעיר יש געגוע למותג הזה הפועל גם לעיר וגם לכל הבחורים הצעירים שחושבים על עתידם. משפחת סאסי היקרה הגיע הזמן לקום ולעזוב בלי תנאים ופשרות עשיתם למען הקבוצה אך דייי. החזרתם את הקבוצה הזו אחורה שנות אור. כל הכבוד שיש אוהדים טובים כמו ליאור שחסרים במגרשים.

  2. דודו נתן

    משפחת סאסי הרסה משפחה שלמה תתביישו ותלכו כבר יא מאוסים!!!

  3. רועי ב.

    שמע, לא ברור לי דבר אחד. היישות שאוחזים בה בני משפחת סאסי היא יישות משפטית שנושאת את השם הפועל ירושלים. כל ההאחזות בגוף החבוט, המרוט ןהמסמורטט הזה היא פסיכולוגית.
    יש לך מנגד את הפועל קטמון, שהיא הקבוצה האמיתית, היא נושאת את מורשת הפועל ירושלים האהובה לא פחות, הקהל של הפועל איתה, אין סאסי. מה הקטע שלך? כמה אפשר להתבכיין ולהתקרבן? קנה מניה בקטמון ותהיה חלק מהחזרת הפועל ירושלים למקומה הטבעי.

  4. ולד

    אני זוכר שגם היה אמור להיות איחוד עם הפועל קטמון להפועל ירושלים וסאסי קלקל הכל והרס את הפועל וכל כך רציתי שנעשה דרבי ירושלמי מול ביתר ירושלים ופשוט לא יצא בכלל וזה כל כך ביאס אותי ופשוט נצטרך לחכות עד שקטמון תעלה לליגת העל ואז אפשר לעשות דרבי ידידות עם ביתר ובזה נגמר הסיפור הגדול

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר