זעם על ההדלפות - איתי שכטר (צילום: ניר קידר)
זעם על ההדלפות - איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

ביקורת בבית"ר: "שכטר זה בושה, במקום לצלול, היה חייב לכבוש"

הצלילה של החלוץ לא מניחה לאנשי בית"ר: "הנפילה שלו ברחבה היתה חסרת אחריות". גם עזרא על הכוונת: "הוא היה שערורייה"

פורסם בתאריך: 27.9.17 18:54

האכזבה מתוצאת התיקו השנייה ברציפות של בית"ר ירושלים, הפעם נגד עירוני קרית שמונה, עדיין מורגשת היטב בבית וגן. חוסר ניצול המצבים והיכולת במחצית השנייה, לא עברו חלק מבחינת אנשי בית"ר ירושלים, שאף ביקרו בצורה חריפה את התנהלותם של כמה שחקנים, ובהם איתי שכטר וחן עזרא, שלא היו תכליתיים במשחק שלהם ואף גרמו, לטענת המבקרים, לכך שהקבוצה תאבד נקודות יקרות.

השיא, כמעט מיותר לציין, היה המצב שאליו הגיע שכטר לאחר שקיבל מסירת עומק נפלאה שהשאירה אותו במצב של אחד על אחד מול איתמר ניצן. שכטר, כזכור, כבר עבר את השוער, ובמקום לסיים את המהלך בגול – החליט ליפול. השופט מנשה משיח קבע שמדובר בצלילה, ולא שרק לכדור עונשין.

שכטר טען בסיום המשחק: "הכדור קצת התרחק ממני. ראיתי את איתמר פותח את הגוף וחשבתי שאם זה קורה, אולי הוא יכשיל אותי. הוא נגע בי, אך זה היה כבר מאוחר. הייתי רחוק ממנו. הייתי צריך להגדיל את התוצאה. זה מאכזב, אבל אני מאמין שאחזיר לקבוצה".

גורמים בקבוצה היו עדינים פחות עם שכטר, וביקרו אותו על המהלך, ובאופן כללי על היכולת שלו: "שכטר זה בושה גדולה, הוא פשוט אוברייטד", אומר אחד מהם. "במקום ליפול ולצלול הוא היה חייב לכבוש. הבעיה אצלו היא שהוא מופיע פעם בעשרה משחקים, עושה מהלך טוב ומוחאים לו כפיים. הוא לא רץ, והוא לא מחלץ כדורים. צריך לראות את שובל גוזלן, איך הוא עובד על המגרש. עכשיו היינו לוקחים את גוזלן לבית"ר".

שחקן נוסף שסופג ביקורת קשה הוא קשרה של הקבוצה, חן עזרא, שלא מספק את הסחורה מתחילת העונה, ובמאזנו בישול אחד בלבד ואפס שערים בחמישה משחקי ליגה. השיא היה במשחק האחרון, שבו קיבל כדור של זהב מרגליו של ז'אורז'יניו, אבל לא יצא מעמדת הנבדל.


גם הוא סופג אש - חן עזרא (צילום: אורן בן-חקון)

גם הוא סופג אש – חן עזרא (צילום: אורן בן-חקון)


"חן עזרא טעה", טוען גורם בקבוצה ומוסיף: "הוא פשוט שיגע את ג'ורג'י וצעק לו. ג'ורג'י פרגן לו, אבל חן עזרא עשה טעות גדולה שלא נשאר מאחור. מה, אתה לא רואה שאתה נמצא בנבדל?".

גורם נוסף מתייחס ליכולת של עזרא ושכטר ומציין: "בשונה מעזרא, קלאודיו וג'ורג'י רצים ועובדים, אם הולך ואם לא הולך. שחקנים מרוויחים סכומים של עשרות אלפי שקלים בחודש, לא יכול להיות שהם לא מצליחים לעשות פעולות פשוטות כמו לדאוג לא להיכנס לנבדל. טיפה חדות, טיפה מחשבה".

"אנחנו פשוט פראיירים", טוען גורם נוסף בבית וגן ומציין: "השחקנים שלנו היו צריכים לגמור את המשחק, וכבר בדקה ה־20 לעשות 0:3. גם חן עזרא היה שערורייה. זה שבוע שני שאנחנו עושים שלושה חילופים שפשוט לא משפיעים על המשחק. הספסל שלנו חייב להביא לשינוי, ולצערנו הרב במשחקים האחרונים זה לא קרה".

גורם בצוות המקצועי מתייחס גם הוא להחמצות של עזרא ושל שכטר, ואומר ל"ספורט כל העיר": "ההחמצות האלה עלו לנו ביוקר, וחבל, כי אלו שערים שהיינו צריכים להבקיע. אם היינו עולים ליתרון 0:2, המשחק היה יכול להיגמר בקלות 0:4, אבל זה לא קרה. אתה מצפה משחקנים בכירים כמו שכטר ועזרא שיהיו אחראיים ויסיימו את המהלכים האלה בגול. אין ספק שהנפילה של שכטר ברחבה היתה חסרת אחריות, אבל אין לי ספק שהוא יחזיר לנו בהמשך העונה. הוא החלוץ המוביל שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר