אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)
אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)

"הסיכויים שלנו לעלות ליגה גבוהים"

בקטמון מעודדים מהניצחון מול בני לוד וגם מחזרתו של אריאל הדר. במקביל, משא ומתן מתנהל עם הקשרים חסן אבו זייד וירדן אבו חצירה

פורסם בתאריך: 17.1.18 14:45

אנחת רווחה גדולה נשמעה השבוע במתקן האימונים של קטמון בעמק הארזים, וזאת לאחר הניצחון על בני לוד ביום שני, שהגיע לאחר ארבעה משחקי ליגה שבהם הקבוצה לא הצליחה לנצח. בעקבות הניצחון הצליחה קטמון לצמק את הפער מהמקום השני בלאומית, שבו ניצבת הפועל כפר סבא, לארבע נקודות, והדיבורים על עלייה ליגה הפכו שוב להיות רלוונטיים. "יש לנו את כל התנאים בכדי לעלות", אומר גורם בקטמון. "יש קהל דוחף, יש כסף, יש מגרש אימונים איכותי, מגרש ביתי טוב, הסיכויים שלנו לעלות הם גבוהים".

מנגד, המאמן ליאור זדה ממשיך בשלב זה שלא לצאת בהצהרות ומציין (באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים): "השגנו ניצחון חשוב ומשמעותי לדרך שאנחנו עוברים. אני שמח בשביל השחקנים שמתאמנים ועובדים קשה. אנחנו לא יכולים כל מחזור לדבר על האם העלייה בורחת או האם היא מתקרבת? אנחנו צריכים להתעלם מרעשי הרקע לגבי העתיד, ולהתרכז רק במשחק הבא".

ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

ליאור זדה, מאמן הפועל קטמון (צילום: ניר קידר)

את המשחק נגד בני לוד ניצחה קטמון למרות מכת הפציעות והיעדרם של שישה שחקני הרכב – ז'וליו סזאר, ג'ורג' אקפביו, ירואן טסלר, קובי בן חמו, אסף כהן ואורי פסו. מנגד, מי שחזר לסגל הקבוצה לאחר היעדרות של כארבעה חודשים הוא הקשר אריאל הדר, שהחלים מניתוח בקע שעבר ושותף כמחליף בעשר הדקות האחרונות.

בשורות טובות נוספות קיבלו בקטמון מגזרת ג'ורג' אקפביו. החלוץ, ששבר כזכור את המרפק, עבר ניתוח מוצלח שלאחריו התבשר כי תקופת החלמתו תהיה קצרה ממה שחשבו בתחילה וכי הוא עשוי לחזור לאימונים מלאים בעוד כשבעה שבועות. הבשורות הללו הורידו מסדר את היום את האפשרות להקפיא את אקפביו ולצרף במקומו זר אחר, כשהמאמן זדה התייחס לכך ואמר לאתר המועדון: "שלושת הזרים נשארים עד סוף העונה".

זדה הוסיף והתייחס גם למצבם של שני הזרים האחרים ואמר: "סזאר וטסלר מחלימים ועוברים טיפולים כדי שיהיו כשירים. שניהם אמורים לחזור לכל המאוחר תוך שבוע וחצי".

 

 

בינתיים, בקטמון ממשיכים לעבוד על הבאת רכש במספר עמדות. אחד השמות שעל הפרק הוא הקשר האחורי חסן אבו זייד, מאחי נצרת, שפנה מיוזמת לקבוצה בבקשה להצטרף. "התנאים מול סוכמו", מספר גורם בקבוצה ומוסיף: "כעת אנו ממתינים לשחרור שלו מאחי נצרת".

משא ומתן מתנהל גם מול הקשר ירדן אבוחצירה מהפועל אשקלון. בנוסף, בקטמון מחפשים חלוץ מוביל כשגם הבאת בלם נמצאת על הפרק.

זדה: "שי אהרון ואורי שרצקי מנהלים מו"מ מול מספר שחקנים. חלק מהשחקנים שהוזכרו כאן, בהחלט מועמדים, אבל לא רק הם. התקופה הזאת מאוד דינמית".

כך או כך, ביום שני תשחק קטמון נגד בית"ר תל אביב רמלה (19:00 באצטדיון ברמלה) ותנסה להמשיך במומנטום ולרשום ניצחון שני ברציפות.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר