רוצה להיות מוביל - רפי מנקו (צילום: שרון בוקוב)
רוצה להיות מוביל - רפי מנקו (צילום: שרון בוקוב)

"כשראיתי את הסגל הישראלי של הפועל הבנתי שאני חייב לעזוב"

רפי מנקו, שחתם השבוע בהפועל תל אביב, מסביר למה החליט לעזוב את הפועל: "אני רוצה להיות במקום שבו אהיה אחד מהשחקנים המובילים"

פורסם בתאריך: 28.7.17 10:05

שבועות בודדים לאחר סיום העונה שעברה, שוחח רפי מנקו עם מנכ"ל הפועל גיא הראל ושמע כי הוא בתוכניות של הקבוצה לעונה הבאה. למנקו, כידוע, היה חוזה עד לסוף העונה הקרובה והוא קיווה, לבטח אחרי היכולת הטובה שהפגין בהפועל אילת (אליה הושאל מהפועל, נ"ש), שהפעם באמת בונים עליו כשחקן משמעותי.

אלא שבהמשך הקיץ צירפה הפועל את יוגב אוחיון וימים ספורים לאחר מכן גם בר טימור חתם על הארכת חוזה ופתאום מנקו הבין שהוא הישראלי השישי ברוטציה של הפועל. באותו הרגע, ולמרות החוזה, הוא החל לתכנן את עזיבתו עד שהשבוע הוא חתם בהפועל תל אביב, שתפצה את הפועל בסכום שמוערך בלמעלה מ-100 אלף שקלים.

"כשראיתי את הסגל הישראלי שנבנה בהפועל בקיץ הבנתי שאני חייב לעזוב", מסביר מנקו בכנות בראיון ל"כל העיר". "הפועל עיבו את סגל הישראלים, שזו החלטה לגיטימית מבחינתם, אבל אני רוצה להיות במקום שבו אהיה אחד מהשחקנים המובילים ואוכל להתפתח, כמו שאהיה בהפועל תל אביב".

בהפועל ציפו שתלחם על המקום שלך?
"שמעתי את הדיבורים על כך שבר טימור נלחם בזמנו על מקומו, אבל אני חושב שזה לא נכון להשוות בין הסיטואציות. מי שמכיר אותי יודע שאני פייטר , אחד שנלחם ויודע להוציא את המקסימום מכל סיטואציה, אבל דברים לא הסתדרו עם הפועל מכל מיני סיבות וקיבלתי את ההחלטה לעזוב".

בתחילת העונה שעברה לא קיבלת הזדמנויות מסימונה פיאניג'אני, התאכזבת?
"אני לא מאוכזב ממה שקרה, הוא עשה את הבחירות שלו והלך אחרי השחקנים שהוא האמין בהם. בהתחלה הייתי מתוסכל כי קיוויתי לשחק אחרי שהיתה לי חצי עונה טובה לפני כן. אבל לסימונה היו את המחשבות שלו וזה לגיטימי. עשיתי חישוב מסלול מחדש ומצאתי את עצמו באילת שזה היה מהלך טוב עבורי".

לא נתן הזדמנות - סימונה פיאניג'אני (צילום: שרון בוקוב)

לא נתן הזדמנות – סימונה פיאניג'אני (צילום: שרון בוקוב)

 

התחושה שאתה לא הישראלי היחיד שלא קיבל קרדיט מפיאניג'אני?
"אני לא יכול לדבר בשם אף אחד אחר. הוא מאמן שבא עם התפיסה שלו ויכול לחשוב ששחקן כזה או אחר מתאימים לו או שלא. באופן אישי הרגשתי שהוא לא סומך עליי, למרות שנלחמתי ורציתי להוכיח לו שהוא טועה. כשהבנתי שאני לא מצליח לעשות את זה אז המשכתי הלאה".

אתה מאמין שעוד שתחזור להפועל בעתיד?
"אם זה משהו שצריך לקרות אז זה יקרה. אם זה יקרה אז אני אבוא בדלת הראשית, ואם לא אבוא משם אז כנראה שזה לא מה שצריך להיות. הזמן יעשה את שלו והעתיד יגיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר