ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

לאומית: 0:0 חלש ומאכזב לקטמון נגד הפועל עפולה

חניכיו של ליאור זדה היו רחוקים מלהרשים וסיימו משחק חלש בתיקו מאופס. בליגה א' נחלה בית"ר נורדיה הפסד בכורה העונה

פורסם בתאריך: 26.9.17 18:19

הפועל קטמון ממשיכה לאכזב את אוהדיה, כשהערב (שלישי, 26.9) סיימה הקבוצה בתיקו נוסף, שלישי העונה, הפעם 0:0 ביתי נגד הפועל עפולה, במשחק שהיה רחוק מלהרשים כששתי הקבוצות כמעט ולא סיכנו את השער.

בקטמון, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", מאוכזבים מאוד מהיכולת ההתקפית של הקבוצה, כשעד כה כבשה הקבוצה חמישה שערים בלבד בשישה משחקים, ממוצע של פחות משער למשחק, ובצורה הזו יהיה לקטמון קשה מאוד להידבק לצמרת הגבוהה ואולי אף להיאבק על עלייה.

מנגד, בקבוצת האוהדים בהחלט יכולים לשאוב עידוד מהעוצמה ההגנתית, שבאה לידי ביטוי בספיגת שלושה שערים בלבד עד כה (ממוצע של חצי שער בלבד למשחק).

קטמון, בכל אופן, מדורגת בסיום המחזור השישי של הליגה הלאומית במקום השביעי עם 9 נקודות מ-18 אפשריות (שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד), כשהיא רחוקה שש נקודות ממכבי אחי נצרת שבמקום השני ושבע נקודות מהפועל כפר סבא שמדורגת ראשונה.


ליגה א'

בית"ר נורדיה רשמה היום (שלישי, 26.9) את הפסד הבכורה שלה העונה, 2:0 בחוץ להפועל מחנה יהודה במסגרת המחזור הרביעי של ליגה א' דרום.

קבוצת האוהדים הצהובה, שערב המחזור דורגה במקום השלישי עם שבע נקודות (2 ניצחונות ותיקו), אכזבה כשהציגה משחק חלש וכמעט שלא סיכנה את שערם של המארחים.


עמית ברבש, מאמן בית"ר נורדיה (צילום: אורן בן-חקון)

עמית ברבש, מאמן בית"ר נורדיה (צילום: אורן בן-חקון)


דור חכמון היה זה שכבש את שני השערים לזכות מחנה יהודה. בפעם הראשונה הכניע חכמון את אור בנימין בדקה ה-30, ואת תוצאת המשחק הוא קבע בדקה ה-90, רגע לפני שריקת הסיום.

בעקבות ההפסד ירדה נורדיה אל המקום הרביעי בטבלה, כשלרשותה שבע נקודות מארבעה משחקים. במקום הראשון נמצאת נס ציונה עם תשע נקודות ומשחק חסר.


עדיין ללא ניצחון - דוד מרטן (צילום: מתוך פייסבוק)

עדיין ללא ניצחון – דוד מרטן (צילום: מתוך פייסבוק)


במחוז הצפוני של ליגה א', המשיכה הפועל ירושלים לאכזב כשסיימה משחק נוסף בתיקו, השלישי בארבעה משחקים (כשבמשחק הנוסף היא הפסידה).

הייתם חלבי העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-10, כשניצל בעיטה חופשית מ-11 מטרים כדי להכניע את המארחת מצור שלום. הפועל לא ידעה לנצל את המומנטום ואת העובדה שצור שלום שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-10לאחר בעקבות הרחקתו של יותם שמואל. בדקה ה-73 נענשה הפועל, כשניסן רביבו השווה ל-1:1 וקבע את תוצאת המשחק.

בעקבות התיקו עלתה הפועל מקום אחד בטבלה, אל המקום ה-13, שלרשותה שלוש נקודות, אבל היא עדיין מסובכת בתחתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר