אריאל הלברטל (צילום: ארנון בוסאני)
אריאל הלברטל (צילום: ארנון בוסאני)

אריאל הלברטל – מרכז התריסים והאלומיניום

קבלו את האיש שיגשים לכם חלונות - אריאל הלברטל - 26 שנות ותק בענף התריסים והאלומיניום וצבירת מוניטין שרץ מפה לאוזן מבטיחים לכם שירות, אמינות ומקצועיות

פורסם בתאריך: 19.9.17 17:52

אריאל הלברטל, תושב שכונת רחביה הירושלמית מיום היוולדו, נשוי ואב לשלושה, הוא הבעלים של "מרכז התריסים" ברחביה, עסק ותיק ומשגשג שמספק תריסים ופרגולות ללקוחות פרטיים ולמוסדות ציבור. הוא מספק מענה אמין ואחריות מלאה על כל עבודה ושירות מקצועי עם חיוך.

איך הגעת לעסוק בתחום התריסים?
"אבי הקים את העסק הראשון בירושלים לתריסים לפני כ-65 שנה. כילד, עזרתי לאבי לא מעט בחופשים, וכך הגעתי גם אני בהמשך לעסוק בתחום מיד אחרי שירותי הצבאי. אני מעדיף להיות נייד על פני עבודה משרדית, כך שהעבודה מתאימה לאופי שלי. מדי יום אני פוגש אנשים שונים וחדשים, פותר בעיות ומספק להם שירות. אני נהנה מהעבודה גם אחרי 26 שנות ותק".

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

מה מייחד את העסק שלך?
"מהירות התגובה שלנו מרגע קבלת הפנייה מהלקוח ועד שנציג שלנו מצלצל בפעמון ביתו ומספק לו הצעת מחיר. בעסק חמישה נציגים פעלתנים שעושים לילות כימים כדי לספק שירות על הצד המקצועי, האדיב והטוב ביותר. ברגע שלקוח פונה אלינו יש לנו יכולת להגיע אליו הביתה תוך שלוש שעות בלבד, לקבל פרטים ולייצר את הצעת המחיר המשתלמת עבורו בתנאים נוחים. תיקונים קלים אנחנו מבצעים במקום ואילו התקנות ודברים מורכבים יותר נוכל לבצע במהירות עד 48 שעות. העבודה באמצעותנו זוכה לתעודת אחריות למשך חמש שנים. ניתן לפנות אלינו דגם באמצעות האתר העסקי וגם שם אנחנו מבטיחים ליצור קשר במהירות".

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

אתם משרתים גם לקוחות עסקיים?
"אנחנו בהחלט משרתים גם מוסדות ציבור ובתי עסק ומתחזקים המון דירות רפאים של תושבי חוץ על כל מה שכרוך בכך".

מהי המורכבות שכרוכה בניהול עסק ירושלמי?
"ירושלים היא עיר גדולה ורב תרבותית והצורך הוא מתן שירות באופן רוחבי לכל השכונות. טכנאי לעתים קרובות מטפל בשש-שבע דירות ביום ברחבי העיר ולכן אנחנו מבצעים ייעול ותכנון רחב ומציעים פתרונות אישיים לאוכלוסיות שונות".

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

מה מומלץ לבצע לפני רכישת תריס לבית חדש?
"אדם שרוכש דירה חדשה, חשוב שיפנה לבעל מקצוע רק לאחר ששמע המלצות. לאחר מכן יש לבקש מהמומחה דוגמאות ופרופילים שונים של יצרנים מגוונים. לרוב, לקוח מציג את הדרישות שלו אבל לא בהכרח יודע מה הפתרון. בעל המקצוע מומחה יידע לשדך את המענה האופטימלי לצרכיו, כמו למשל ייצור גג שקוף לצרכי בניית סוכה במרפסת הסגורה. איש מקצוע יודע לשאול את השאלות הנכונות ולאתר עבורן את הפתרונות המושלמים".

מהם הפידבקים שאתם מקבלים מלקוחות?
"הפידבקים שאנחנו מקבלים הם בעיקר על מקצועיות ושירות אדיב, וכן על תגובה מיידית ועמידה בלוחות זמנים. אנחנו יודעים להיות מדויקים ודייקנים, כך שניתן להעריך מראש כמה זמן תיערך העבודה ולעמוד בכך. בנוסף אנחנו דואגים לניקיון אחרינו ומאפשרים מחירים שווים לכל נפש ופריסה נוחה בתשלומים".

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

איזה סוג מנהל אתה?
"באופי שלי אני אדם מאוד מסודר ואוהב שקיפות. אני מקפיד לתגמל את העובדים ולתמרץ אותם כדי שיעשו את העבודה באהבה. כל העובדים שלנו הם ותיקים ובעלי ניסיון, ואני משתדל כמנהל לספק להם את האווירה ואת התנאים האופטימליים לעבודה. בדרך זו אני גורם לכך שהם ירגישו שייכות ושאיפה להצלחה המשותפת של העסק ועובדיו".

איך אתה מבלה את שעות הפנאי?
"כל מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב מאוד ספורט. יום-יום, שש פעמים בשבוע, משש וחצי עד שמונה בבוקר אני משחק טניס עם חברים ומשלים זאת עם שיעורי פילאטיס פעמיים בשבוע".

מהו החזון העסקי שלך?
"החזון שלי אינו העתיד, אלא ההווה. אנחנו עובדים יום-יום בשמחה ועם הרבה ידע מקצועי וניסיון כדי לממש את השאיפה שלנו לספק את השירות הטוב ביותר ולהוציא את הלקוח מרוצה. לקוח מרוצה ימליץ עלינו לאחרים וזה הפרסום הטוב ביותר שלנו. מדובר בעסק אינטימי שקיים 26 שנה ועובד כמעט ללא פרסום. רוב הלקוחות שלנו קבועים או שהגיעו 'מפה לאוזן' ואני מאחל לעצמנו שהפריחה העסקית רק תימשך".

למה אתה שואף?
"קודם כל, שמשפחתי וילדי תמיד יהיו בריאים ומאושרים. בפן העסקי אני מרגיש שבורכתי, כך שאני מאחל לעצמי לשמר את המתכונת הקיימת של העסק".

 

טל: 1800-200071
אתר: www.shutter-center.com

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר