דוד ואלעד קליין (צילום: אורן בן חקון)
דוד ואלעד קליין (צילום: אורן בן חקון)

דוד ואלעד קליין – שיק וגלאם ג'רוזלם סטייל

הכירו את דוד קליין ואלעד קליין, בעלי מספרת HEADSירושלים, שני מעצבי השיער המוכשרים שמעצבים את שערן של נשות ירושלים

פורסם בתאריך: 19.9.17 17:54

המספרה של האחים קליין בשכונת בית הכרם היא שם דבר בירושלים והסביבה. הידע של מעצבי השיער למשפחת קליין בכל מה שקשור לצבעי שיער בכלל ובלונד בפרט הביא אותם למעמד של אוטוריטות בכימיה, והלקוחות כבר יודעות שכאשר יפקידו את ראשיהן בידיהם המנוסות של הקליינים, התוצאה תהיה הכי טובה שאפשר.
את מספרת קליין הייר ירושלים, לימים מספרת Heads סניף ירושלים, הקים דודו קליין לפני יותר מ-15 שנה. דודו, בן 40, נשוי לרלי ואב לארבעה, עשה את צעדיו הראשונים בתחום עיצוב השיער בגיל 16. מיד לאחר שירותו הצבאי פנה לדרך עצמאית ופתח מספרה משלו. אלעד, בן 30, נשוי לאורטל ואב לארבעה, היה גם הוא בעל מספרה לפני שאיחד כוחות עם אחיו לפני כשמונה שנים.

(צילום: רשת מספרות HEADS)

(צילום: רשת מספרות HEADS)

אלעד התחיל לאחוז במספריים בגיל 14. העובדה שאחיו הגדול היה בעל מספרה הובילה אותו לחוות את המקצוע מקרוב ומשם – הדרך לפתיחת מספרה משלו היתה סלולה. בצבא שירת כספר צבאי ובהמשך פתח מספרה משלו.
אך כנראה שליקום מסלול משלו וכמו ש"כל הדרכים מובילות לרומא" כך גם נועדו מסלולי הקריירה של שני האחים להצטלב ולהתחבר למסלול משותף. לאחר כמה שנים של עבודה בנפרד הצטרף אלעד לדודו והשניים החלו עובדים יחד במספרה אחת. את השם של המספרה, מן הסתם, לא היה צורך לשנות.

מה מניע אתכם?
השניים, דודו ואלעד, מספרים כי הם מקפידים להעשיר את הידע המקצועי שלהם בכל רגע פנוי. בין אם מדובר בהשתלמויות מעשיות באקדמיות עיצוב שיער בחו"ל או בהדרכות מקצועיות בארץ – דודו ואלעד קליין הם תלמידים חרוצים. "זה נובע לא רק מהצורך לדעת יותר, להתמקצע ולהעשיר את הידיעות המקצועיות שלנו", מסביר אלעד קליין, "אלא גם מאהבה אמיתית למקצוע, ההנאה שביצירה והשגת התוצאות הכי טובות שרק אפשר".

(צילום: רשת מספרות HEADS)

(צילום: רשת מספרות HEADS)

דודו קליין מסכים: "כשאתה אוהב את מה שאתה עושה, אתה תמיד תרצה להיות טוב יותר. גם אם הידע שלנו היום הוא נרחב ואנחנו כבר מעבירים אותו הלאה במסגרת ההדרכות של Headsלמעצבי שיער, עדיין, תמיד יש מה ללמוד ותמיד אפשר לחזק עוד מיומנות, לשפר ולחדד עוד יכולת מקצועית. במקצוע שהוא רווי באופנה מתחלפת ובחידושים טכנולוגיים של מוצרים, אתה חייב להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק".

איך אתם נשארים עם אצבע על הדופק?
דודו ואלעד מספרים כי עם הצטרפותם לרשת מספרות Heads המונה כיום תשעה סניפים ברחבי הארץ, נושא ההדרכות וההשתלמויות המקצועיות עלה שלב. "אנחנו משתתפים כמעט כל שבוע בהדרכה של הרשת שבה אנחנו לומדים דברים חדשים. בחלק מהמקרים, אנחנו אלה שמעבירים את ההדרכה, אבל גם כאשר אתה מעביר הדרכה, כחלק מצוות, אתה לומד. אתה חייב לדעת את החומר פיקס לפני שאתה עומד על הבמה וזה דוחף אותך קדימה, למצוינות בכל מה שקשור בידע המקצועי. בנוסף, אתה לומד המון מהאנשים שלצדך, מנהלי הסניפים האחרים ברשת Heads שהם מקצוענים אחד-אחד".

(צילום: רשת מספרות HEADS)

(צילום: רשת מספרות HEADS)

כמה אתם דומים זה לזה?
"לכל אחד מאיתנו אישיות משלו, יתרונות, נקודות חזקות, כישורים ותחומי עניין שונים" אומר דודו, "אבל אנחנו חברים מאוד טובים ואנחנו משפחה, כך שהשוני פועל לטובתנו. אנחנו משלימים זה את זה וההבדלים בינינו הופכים ליתרון כשאנחנו יחד". "אבל גם חילוקי הדעות בינינו בסופו של דבר הופכים להחלטה משותפת שיש בה כוח כי היא מגיעה אחרי סיעור מוחות ודיון משמעותי", מסביר אלעד, "בכל מה שקשור לתחום המקצועי, אין ספק שיש לנו יתרון משמעותי – אנחנו חולקים ידע, עוזרים זה לזה להיות מעצבי שיער טובים יותר וזה ניכר בהתקדמות המקצועית ובהצלחה של המספרה".
ספרו על תחומי המומחיות שלכם.

(צילום: רשת מספרות HEADS)

(צילום: רשת מספרות HEADS)

"הלקוחה הירושלמית הרבה יותר מעודכנת ממה שחושבים", אומר אלעד, "לפחות אם לשפוט לפי הלקוחות שלנו אני יודע לומר שהן מאוד מעודכנות באופנה האחרונה, במה שנכון, וזה מחייב אותנו להיות מעודכנים באותה מידה ולדעת להעניק להן את התספורות הכי שיקיות והכי טרנדיות שיש".
"אני חושב שזה סוג הקהל שבאופן כללי נמשך לרשת Heads ולמספרה שלנו בפרט", מחזק דודו את האבחנה של אלעד, "הלקוחות שלנו יודעות שאנחנו מתמחים בכימיה. הן יודעות שאנחנו מתעמקים בידע בכל מה שקשור בצבעי שיער בכלל ובבלונד בפרט ולכן הן מגיעות אלינו לא רק מירושלים אלא גם מהיישובים בסביבה ואפילו ממקומות מרוחקים".

טל: 1700-50-87-50
כתובת: שדרות הרצל 98, ירושלים
www.headspro.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר