נטלי קינג (צילום: ארנון בוסאני)
נטלי קינג (צילום: ארנון בוסאני)

נטלי קינג – קוסמטיקאית פרא רפואית KING BEAUTY BOUTIQUE

לצמוח ממקום כל כך נמוך ולטפס למעלה עם איכות ומקצועיות כמו שנטלי קינג עשתה - זה מרשים ומעורר השראה. אז בפעם הבאה שתגיעו אל 'קינג בוטיק' תדעו שיש פה מלכה, QUEEN

פורסם בתאריך: 24.9.17 13:20

"מנסיוני האישי אני יכולה לומר שמי שמאמין בעצמו, יכול להפוך כל חלום למציאות", אומרת נטלי קינג (28), בעלת העסק KINK BOUTIQUE (קינג בוטיק), חמישה חודשים אחרי שפתחה את העסק. נטלי, קוסמטיקאית פרא רפואית בהכשרתה, הקימה בשתי ידיים והרבה כישרון ומקצועיות מכון יופי מעוצב להפליא, בו ניתן ליהנות מכל טיפולי היופי והקוסמטיקה תחת קורת גג אחת: פדיקור ומניקור, עיסויים טיפוליים, מיטת שיזוף, איפור קבוע, ובקרוב גם קוסמטיקת פנים. נטלי מנצחת על כל הלוגיסטיקה והטיפולים בכוחות עצמה, כך שהיא פותחת את המכון בשש בבוקר ומסיימת לעבוד לא פעם באחת בלילה.
עד לפני כשלוש שנים, נטלי היתה מנהלת חשבונות ואם לתינוק. אולם חיי הנישואין החלו להתפורר ותוך זמן קצר מצאה את עצמה גרושה טריה וצעירה, מחפשת את הדרך להתפרנס ולפרנס בכבוד את ילדתה, אך בעיקר לנסות ולהחזיר לעצמה את הביטחון העצמי שאבד. "סיפור חיי הוא מסר של העצמה נשית ומדבר אל הרבה נשים. נותרתי עם מעט כסף ותינוקת, אישה צעירה עם חלומות, שמנסה להבין איך אני מצליחה לתמרן ולהצליח להגשים ולבצע את מה שאני כל כך אוהבת. החלטתי לעשות מהפך ולהיות במקום יותר דינמי מהנהלת חשבונות. היום אני אוהבת להתעורר בבוקר ולצאת לעבודה" אומרת נטלי בחיוך קורן.

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

מה היה הרגע בו הבנת שצריך לעשות שינוי?
"לשמחתי, אבא שלי עודד אותי ללמוד את מה שאני אוהבת ורוצה. הוריי סייעו לי בשמירה על הילדה, ואני מאוד מעריכה אותם כי זה לא מובן מאליו. בזכותם יכולתי למדתי קוסמטיקה פרא רפואית, ובעצם עד היום אני כל הזמן לומדת. אני יוצאת להשתלמויות רבות בתל אביב ובירושלים, כי חשוב לי להיות הכי טובה במה שאני עושה. וכך התחלתי לעבוד בשעות הערב בבתי הלקוחות, כשבבוקר המשכתי לעבוד בהנהלת חשבונות ובמקביל ללמוד כמובן".

את מעוררת השראה
"חשוב לי לספר את סיפור חיי, כדי שנשים יבינו שאפשר לעשות שינוי ולהתקדם בחיים. תקופת הגירושין לא הייתה התקופה הקשה היחידה בחיי, בגיל 15 סבלתי ממחלת אנורקסיה ובמשך שלוש שנים נאבקתי להחלים. אני בוחרת לשתף כדי לעודד את כל מי שמרגיש שהוא נמצא במקום נמוך, כיוון שאני יודעת בוודאות שתמיד אפשר לעלות גבוה".

מנין את שואבת את ההנאה בעבודה?
"לקחתי נכס ששימש כמשרד נדל"ן ברחוב השישה עשר, רחוב מרכזי בפסגת זאב, ויחד עם אחי, שבלעדיו לא הייתי מצליחה, שיפצתי אותו והפכתי אותו למרשים ומרהיב ביופיו. זו גאווה. אני עובדת הרבה מאוד שעות, אבל המטרה מקדשת את האמצעים. בלי האהבה שלי לתחום זה לא היה עובד, אני מאוד אוהבת את הקשר עם הלקוחות, להעניק להן טיפול שהוא חוויה מפנקת, לראות אותן מרוצות ונהנות מהמראה שלהן, להוסיף להן ביטחון עצמי – כל האינטקראקציה הזו מלהיבה אותי יום יום מחדש".

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

מה את אוהבת בעיקר?
"אני מאוד נהנית מהעיסויים שאני מבצעת בשמן פארפין. במקביל אני לומדת ומתכננת לעסוק גם בקוסמטיקה לפנים, זה יהיה הצעד הבא".

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

שאיפות לעתיד?
כשנטלי מספרת על עבודתה ועל המכון, היא כולה קורנת, אך הוא כאין וכאפס לעומת החיוך המאושר כשהיא מספרת על השאיפות שלה לעתיד: "אחרי שהוכחתי לעצמי, לגרוש שלי ולסביבה שיש לי מטרה ואני אגיע אליה, כמובן בעזרה ותמיכה של הוריי המדבימים להם אני מודה יום יום, צריך להבין שללא הנעה פנימית אי אפשר להגיע גבוה. השאיפה הבאה היא להתפתח לכיוון רשת קוסמטיקה שתהיה על שמי ברמה שלא נראתה בארץ".

איך מתמודדת עם תחרות?
"מקצועיות היא שם המשחק. אני לא מפסיקה ללמוד ולהשתלם, כך שאני יודעת על כל החידושים בתחום. אני עושה את מה שאני כל כך אוהבת ולכן גם עושה זאת טוב, ונוסיף את היחס החם והשירות שמביא אלי הרבה נשים שממעו עלי ממקורות שונים, וזה אומר הכל. חשוב לי לספר את סיפור חיי, כדי שנשים יבינו שאפשר לעשות שינוי ולהתקדם בחיים".

(צילום: ארנון בוסאני)

(צילום: ארנון בוסאני)

טלפון: 077-5073007
רחוב השישה עשר 27, פסגת זאב
פייסבוק: King בוטיק היופי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר