דוד פרנקל משרד רו"ח (צילום: אורן בן-חקון)
דוד פרנקל משרד רו"ח (צילום: אורן בן-חקון)

דוד פרנקל משרד רו"ח דוד פרנקל

בין אם אתם עצמאיים, שכירים, עמותה או חברה בע"מ, חשוב להצטייד ביועץ מס ותיק ומנוסה, שימנע טעויות וימצה את זכויותיכם ברשויות המס. רואה החשבון דוד פרנקל לשרותכם

פורסם בתאריך: 2.4.17 19:04

רו"ח דוד פרנקל הוא גם כלכלן מוסמך מטעם אוניברסיטת בר אילן משנת 1978 ורואה חשבון משנת 1982. פרנקל הקים את משרדו לאחר שנות עבודה פוריות באגף המסים במשרד האוצר, שם שימש כמפקח מס בביקורות של חברות ועצמאיים. למשרד ניסיון רב והתמחות במגוון תחומים פיננסיים, והוא מספק שירותים עבור לקוחות מכל ענפי המשק לרבות רשויות, חברות, עמותות, שותפויות ועסקים עצמאיים מכל הסוגים.

פרנקל מספר כי המשרד שלו הוא "משרד שאינו גדול, ובשל כך הוא יכול להקנות יחס אישי ופרטני ללקוחות, להתאים את השירות לצרכיו האישיים של כל לקוח תוך ליווי ברמה המקצועית". השירותים שהמשרד מציע כוללים בין השאר הכנת מאזנים לחברות ולעמותות, דו"חות שנתיים לעצמאיים, החזרי מס לשכירים, הכנת משכורות וחשבות שכר לעצמאיים, לחברות ולעמותות, הצהרות הון, ייעוץ חשבונאי, ייצוג מול רשויות המס, הנהלת חשבונות לעצמאיים, לחברות ולעמותות, ייעוץ מס, הדרכה בפתיחת עסק חדש, הפקת דוחות כספיים שונים, מתן תגובות לביקורות של רשם העמותות, של רשם ההקדשות ושל שלטונות המס ועוד.

מה הייחודיות של המשרד שלך?

"למשרד שלנו ערך מוסף מהסיבה שעבדתי במס הכנסה ואני מבין איך מס ההכנסה עובד. אני מכיר את המערכת מבפנים, בדקתי את דו"חות המס שהגישו בעלי עסקים, ואני רואה אותם מנקודת מבט של מפקח מס, כך שאני יודע איך לגשת אליהם. כאשר מכירים את האנשים ברשויות המס קל יותר לעשות את הדברים, קל יותר להרים את הטלפון והם יותר נגישים לי. זה הערך מוסף עבור הלקוחות שלי. בנוסף יש לי למעלה מ- 30 שנות ניסיון וזה נתון שלא יסולא בפז. כאשר מדובר בבעיות מורכבות אני יודע כיצד לגשת ולמי לגשת, והיחס הוא אחר".

ספר על לקוח גדול שחברתכם מלווה

"אחת החברות שאנו מלווים שנים רבות היא חברת אלקטרוניקה שאיתה התחלתי לעבוד מאפס ומשלב ההקמה. התחלנו עוד כשהם היו קטנים, וכיום מדובר כבר בדור המשך שעובד איתי ולא מבצע שום צעד פיננסי בלי להתייעץ איתי. אני מלווה אותם בשוטף כאשר הכל נעשה איתי באופן בלעדי".

לדוד פרנקל יש גם טיפים עבורכם. "על מנת לנהל עסק נכון, חשוב לא לערב את החשבון העסקי שלכם עם החשבון הפרטי. עוד חשוב שיהיה לכם תזרים מזומנים טוב וגבייה נכונה. יש עסקים שיש להם הכנסות אבל הם לא מבצעים גבייה בזמן. יש להם כספים על הנייר אבל אין להם כסף בקופה, ואז קיום העסק אינו כדאי. לכן חשוב לדעת כיצד לגבות את הכספים במהירות האפשרית. בנוסף יש לדעת כיצד להתנהל בשוטף. חשוב שבעסק יהיה מנהל חשבונות טוב שיהיה בקשר עם רואה החשבון ויועץ המס, ומומלץ שכולם יהיו תחת קורת גג אחת".

דוד פרנקל משרד רו"ח (צילום: אורן בן-חקון)

דוד פרנקל משרד רו"ח (צילום: אורן בן-חקון)

כיצד כדאי לנהל נכון את הכספים האישיים?

"גם שכירים חייבים לדעת להתנהל נכון. גם אנשים פרטיים צריכים לקבל ייעוץ מרואה חשבון. יש הרבה שכירים שמגיע להם החזרי מס והם לא מודעים לכך. במס הכנסה יש שמונה וחצי מליארד שקלים עודפי מס שנגבו משכירים שלא הגישו דוחות, וחבל. כאשר אתם נמצאים בקשיים יש להתנהל במזומן. היפטרו מכרטיסי האשראי, הקציבו סכום מזומן במעטפה בתחילת חודש ועמו התנהלו. אם אתם מצויים בחובות, חשוב לקחת הלוואה ולרשום כל הוצאה, החל במשכנתא עד לבקבוק שתיה קלה. עם רישום כל ההוצאות תוכלו להבין על מה אתם מוצאים את הכסף, וככה לאט-לאט תוכלו לסיים עם החובות ולהתאזן. דעו: כאשר יש לנו כרטיס אשראי ביד, אנחנו לא מרגישים את הכסף יוצא לנו מהידיים. עם מזומן אנחנו יותר בשליטה, כך שלא נוציא מעבר להכנסות שלנו".

ומה עם טיפ למי שמעוניין לפתוח עסק בקרוב?

"אל תפתחו עסק בלי להתייעץ עם יועץ מס. אנשים הולכים למע"מ ונרשמים כעסקים מורשים גם במקרים שהיו צריכים להירשם כעוסקים פטורים. רואה חשבון עושה הכל דרך משרדו בחיבור ישיר לשלטונות המס וללא שגיאות. חשוב להתנהל בצורה נכונה בלי להיקלע לחובות גדולים, פסילת ספרים ועוד. לדוגמא: עוסק שמרוויח 2,000 שקלים וייפגע בעבודה, יקבל פיצוי לפי 2,000 שקלים, על אף שהרוויח בפועל 10,000 שקלים. כלומר קצבה נמוכה. לכן חשוב לדווח לבצע הכל דרך רו"ח ולמנוע טעויות שישפיעו עליכם לכל החיים".

טלפון: 02-6541933
נייד: 052-4501900 דודו
כתובת: בית דפוס 22 ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר