עזרי ונדב שטרן, מחסני שטרן (צילומים: פול סגל)
עזרי ונדב שטרן, מחסני שטרן (צילומים: פול סגל)

מחסני שטרן בבעלות עזרי ונדב שטרן

כבר 80 שנה שמחסני שטרן מובילים בעיר את ענף ההובלה והאחסון. עם יכולת מוכחת להפוך מצב לחץ לרגוע, בלגאן לסדר ואי וודאות לידע, ברור למה המגרות של נדב ועזרי שטרן עמוסות במכתבי תודה

פורסם בתאריך: 7.6.17 17:19

את 'מחסני שטרן' ייסד הסב, אלכסנדר שטרן ז"ל, שברח עם פרוץ מלחמת העולם מגרמניה לארץ ישראל. בנו דוד המשיך את דרכו במסירות גדולה וכיום העביר את מושכות הניהול לשני בניו – עזרי ונדב שטרן. העסק המשפחתי פועל בירושלים כבר 80 שנה ומתמקד בהובלה ובאחסון תכולה של דירות ומשרדים, תוך ליווי הלקוח בכל שלב ושלב, ומענק של עצות להקלה על תקופת המעבר, שבאופן טבעי מלווה בקשיים לא מועטים.
השניים מבטיחים ומקיימים: "יחס אישי ושקט נפשי".

עזרי ונדב שטרן, מחסני שטרן (צילום: פול סגל)

עזרי ונדב שטרן, מחסני שטרן (צילום: פול סגל)

מה מייחד אתכם?
נדב: "הייחוד שלנו בא לידי ביטוי ביחס האישי שמביא ללקוח הרבה שקט נפשי. הקשר האישי עם הלקוח מתחיל עוד לפני ההובלה. מגיעים לתיאום ציפיות, מסייעים בעצות – איך לארוז ולסדר את הדברים, איך לנהל את המעבר בצורה שקטה יותר וכמובן שאנחנו צמודים אליו תוך כדי ההובלה ולאחריה. קו הטלפון שלנו זמין ובמידת הצורך ניתן ייעוץ טלפוני".

אתם משרתים גם לקוחות עסקיים?
נדב: "בוודאי. אנחנו מובילים ומאחסנים גם תכולה של משרדים ומוסדות ולדוגמא, לפני כשנה הובלנו ואחסנו ציוד שלם של מדרשה לבנות בזמן שהמקום היה בשיפוץ. בהמשך, החזרנו את הציוד באופן מדורג ומסודר".

דיברתם קודם על יחס אישי. כיצד זה בא לידי ביטוי?
עזרי: "כל עניין ההובלה או אחסון תכולת הדירה מהווה נקודת תורפה עבור כל אדם. ככל שהגיל עולה, זה הופך להיות קשה יותר ויותר. אנחנו מנסים להפוך את הימים הלא פשוטים הללו, בהם כל היקר לאדם ולמשפחתו מקופל בכמה קופסאות, לימים נעימים. היחס הנעים שאנו מספקים לפני תחילת העבודה מוריד משמעותית מהלחץ ומהמתחים. גם אחרי ההובלה יש קצוות שצריך לסגור ואנחנו נמצאים שם עם הלקוחות. בענף שלנו יש חברות ששולחות את הסבלים בלי להיות נוכחים עם הלקוח בשטח. אנחנו מאוד משתדלים להיות בזמן ההובלה עם הלקוחות, וזה אכן מרגיע אותם ומעניק להם ביטחון. בנוסף – אחד מאבני היסוד שלנו הוא האמון וההגינות מול הלקוחות. ההתנהלות החשבונאית נעשית באופן שקוף מול הלקוחות והמחירים ידועים מראש. במחסנים לדוגמא, עוד טרם הכנסת החפצים למחסן אנחנו נותנים הערכת נפח. מאחר והלקוח משלם רק על השטח שנתפס במחסן בפועל, התשלום שעתיד הלקוח לשלם ידוע לו מראש. מנסיוננו רמת הדיוק גבוהה".

איזה פידבק אתם מקבלים מלקוחות?
עזרי: "אנשים אוהבים את היחס האישי ואת רמת העבודה שלנו. רוב הלקוחות עבדו איתנו בעבר, והיום חוזרים מרוצים או מפנים אלינו חברים ובני משפחה".

עזרי ונדב שטרן, מחסני שטרן (צילום: פול סגל)

מחסני שטרן (צילום: פול סגל)

מה לגבי הדור הבא?
נדב: "עזרי ואני התחלנו לעבוד עם אבא שלנו עוד כילדים בחופשות, מאז נוצר הקליק החיובי עם מקום העבודה. כיום אנחנו בני 49 ו-51, אבות לילדים, ומסתבר שגם הם, דור רביעי שנמשך אל העסק ומגיע לעבוד ולהשתכר. אמנם מוקדם לדעת אם הם ירצו להמשיך את השושלת, אבל הם באים לעבוד ויש בזה כיף הדדי".

מה החזון העסקי שלכם?
עזרי: "אנחנו שואפים להרחיב את העסק, להרחיב את מעגל הלקוחות ואת גודל המחסנים, ותוך כדי כך להקפיד שזה לא יבוא על חשבון האיכות והיחס האישי".

מילת סיכום?
נדב: "הכיף שלנו הוא לחייך ולראות את הלקוחות מחייכים איתנו…"
ליצירת קשר:
נדב (הובלות): 052-7906615
עזרי (אחסונים):058-7906614
משרד והנה"ח: 073-7505580
אתר אינטרנט: www.mstern.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר