אייסלנד בארנה - מופע Cirque de Glace (צילום: יח"צ חו"ל)
(צילום: יח"צ חו"ל)

להקת מחליקי הקרח המקצוענים מגיעה לירושלים

הלהקה, שמורכבת ממחליקי קרח אומנותיים, מעלה הצגות תיאטרון על הקרח, שזוכות להצלחה ברחבי העולם. אחרי פאנטום האופרה, כרמן, סינדרלה ופיטר פן, הלהקה תציג בירושלים מופע פנטזיה מרהיב ומשגע - Cirque de Glace עם עשרות רקדנים ואקרובטים 

פורסם בתאריך: 13.7.17 12:45

להקת "מחליקי הקרח הרוסים" מגיעה לאייסלנד – עולם של קרח בהיכל הארנה בירושלים בחודש הבא!

הלהקה תציג מופע מרהיב ומרגש וכולו על הקרח. מדובר במופע הקרח הבינלאומי Cirque de Glace, שיעלה על המשטח החל מחודש הבא, 16.8. מדובר בפנטזיה קסומה שנוצרת על ידי עשרות רקדנים ואקרובטים מקצועניים.

במופע משולבים קרח ואש, ריקוד, מוזיקה, כוריאוגרפיה ופירוטכניקה, אפקטים ויזואליים ותלבושות מקוריות שמציגות חוויה מרתקת ועוצרת נשימה. המופע עוסק בסיפור הבריאה של כדור הארץ, באבולוציה של האדם ובמסע אל גבולות הטכנולוגיה.

 

 

ומי הרקדנים? מאחורי ההפקה המושקעת של Cirque de Glace עומדים “מחליקי הקרח הרוסים” – קבוצת מחליקים מקצועיים מענפי ספורט הקרח התחרותיים. הקבוצה, הפועלת משנות ה־90, יצרה ז’אנר חדש וייחודי של הצגות תיאטרון על הקרח – פאנטום האופרה, כרמן, סינדרלה, פיטר פן והיפהפיה הנרדמת הן רק חלק מההופעות, שזכו להצלחה גדולה ברחבי העולם. סיבוב ההופעות בישראל יכלול שמונה הופעות בלבד, בתאריכים 20.8-16.8.

 

 

 

סיבוב ההופעות בישראל יכלול 8 הופעות בלבד.

תאריכים 16-20.8

מחיר כרטיס: 75 שקלים

לרכישת כרטיסים: בימות *6226

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר