אייסלנד בארנה, מופע Cirque de Glace (צילום: יח"צ חו"ל)
אייסלנד בארנה, מופע Cirque de Glace (צילום: יח"צ חו"ל)

וידאו: אקרובטיקה אדירה של אש וקרח בארנה – מופע פתיחה ב-16.8

פורסם בתאריך: 3.8.17 09:54

בעוד שבועיים זה קורה. מופע הקרח הבינלאומי "Cirque de Glace" יגיע להיכל הפיס ארנה. המופע מעורר לחיים את סיפור הבריאה של כדור הארץ, האבולוציה של האדם והמסע אל גבולות הטכנולוגיה. זהו עולם של פנטזיה קסומה שנוצרה באמצעות עשרות רקדנים ואקרובטים והפקה שלא יודעת גבולות שמשלבת קרח ואש, ריקוד, מוזיקה עוצמתית, פירוטכניקה מרהיבה, אפקטים ויזואליים מדהימים ותלבושות מקוריות שמציגות חוויה מרתקת ועצרת נשימה.

מאחורי ההפקה המושקעת עומדים (למעשה מחליקים) רקדנים המגיעים מעולמות הקרח התחרותיים. הקבוצה, שפועלת משנות ה־90, יצרה ז'אנר חדש וייחודי של הצגות תיאטרון, באורך מלא, על הקרח – פאנטום האופרה, כרמן, סינדרלה, פיטר פן והיפהפיה הנרדמת – שכולם זכו להצלחה מסחררת ברחבי העולם.

מופע הפתיחה יתקיים, כאמור, ב־16.8, אז יתקיים המופע הראשון מבין שישה בסך הכל.

על הפקת האירוע אחראית החברה העירונית אריאל, שאמונה על מופעי התרבות בירושלים ועל הפעלת הארנה. מנכ"ל אריאל ציון תורג'מן נרגש לקראת הגעתה של הלהקה לעיר. "תאורות מיוחדות, מערכות מוזיקה עוצמתיות ופירוטכניקה מדהימה יהוו למעשה את התפאורה למופע המיוחד והמרכזי", אומר תורג'מן ל"כל העיר" ומוסיף ש"המופע הבינלאומי "Cirque de Glace" יגיע אלינו, להיכל הפיס ארנה, לשישה מופעים מרהיבים של אקרובטיקה על הקרח. מדובר על להקה מקצועית מרוסיה, שמגיעה לירושלים לאחר סיבוב הופעות במזרח הרחוק ובאירופה, כשמדובר על מופע ענק בקנה מידה בינלאומי, שאין בליבי ספק שהקהל שיצפה בו ייהנה מכל רגע".

 

Cirque de glace מופע קרח בינלאומי, אייסלנד (צילום: cirque de glace)

Cirque de glace מופע קרח בינלאומי, אייסלנד (צילום: cirque de glace)

 

תורג'מן מוסיף ומציין כי "כידוע, חברת אריאל, שהקימה בעזרתה של עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים את משטח הקרח בארנה, ניצלה את המתקן עד תום עם שימושים מעורבים, החל ממשחקי ההוקי קרח ששוחקו בו במסגרת המכבייה ה־20, דרך החלקה על הקרח של עשרות אלפים מתושבי העיר ועד לגולת הכותרת – המופע "Cirque de Glace". יצוין כי לרגל אירועי ה־50 לאיחוד העיר החליטו המשרד לענייני ירושלים ועיריית ירושלים להוזיל את מחירי הכרטיסים למופע, כך שמחיר הכרטיס יעמוד על 35 שקלים בלבד. זהו מחיר השווה לכל נפש וצפויה חוויה נהדרת לכל מי שיבטיח את מקומו במופע".

המופעים, יש לציין, יתקיימו במשך ארבעה ימים, כשמופע הפתיחה צפוי להתקיים ביום רביעי, 16.8, בשעה 20:00. יום למחרת, חמישי (17.8), יתקיימו שני מופעים – הראשון בשעה 16:00, והשני בשעה 19:45. גם ביום שישי (18.8) יתקיימו שני מופעים – בשעה 11:00 ובשעה 14:00. המופע האחרון יתקיים במוצאי שבת (19.8) בשעה 21:30.

"ההחלטה להביא להקה בינלאומית שכזו לירושלים היתה כדי לתת חוויה נוספת לתושבי העיר", מסכם תורג'מן, "זאת כמובן במסגרת המשולבת של אירועי הקיץ וחגיגות היובל לאיחודה של ירושלים".

 

סיבוב ההופעות בישראל יכלול 6 הופעות בלבד.

תאריכים 16-20.8

מחיר כרטיס: 75 שקלים

לרגל חגיגות 50 שנה לירושלים ניתן לרכוש כרטיס למופע בעלות של 35 שקל, מוגבל ל־15 אלף איש.

לרכישת כרטיסים: בימות *6226

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר